Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1335
Når man skal kjøpe et rusmiddel er det åpenbart greit å vite hva man får og når det kommer til speed er det ofte svært vanskelig.

Mange kaller methamfetamin for amfetamin og omvendt.

Jeg selv er jeg vært usikker på hva som er hva og hvordan man identifiserer det. Det med mindre det åpenbart, som for eksempel når det er i glass form du også kan røyke(meth hcl) eller mørk olje du kun kan spise(amfetamin base?)

Men hva når det er i andre former steiner, marsipan eller pulver slik det omtrent alltid er?

Personer i speedmiljøer og brukere av disse stoffene er ofte knallsikre i sine svar, men svarene varierer veldig ut ifra hvem jeg har spurt.

En forklaring har jeg derimot hørt uten å høre det motsatte fra andre.
Ulikhet "metning" i vann.

Med det mener jeg mengden i vekt som kan løses opp i vann.
Ved meth skal du kunne løse mer mg per ml, enn med amfetamin i romtemperert vann i følge disse. (Gi meg gjerne det vitenskapelige begrepet om noen vet) Dette har jeg trodd i mange år, men har nå funnet motsatt svar flere steder på nett.

Ønsker tanker om andre metoder for å identifisere ulike typer og kvalitet.
Med kvalitet mener jeg kun renhetsgrad og mindre eventuelle andre skadelige stoffer. Dette må ikke forveksles med effekt fra synergi med andre blandingstoffer eller andre stoffer som gir effekter.

Kun identifisert to typer i Norge, som ikke er kraftig forurenset med annet. 100mg er min normale dose og må den overstiges er produktet ikke av høy nok renhetsgrad og sannsynligvis tuklet med og ødelagt.

Nr 1. Helt hvit stein lite kick og effekt kommer gjerne iløpet av 5min etter inntak i.v, øker konsentrasjons evne slik amfetamin medikamenter gjør for meg.
Kan løse opp 100mg i 1ml vann. Tror dette er amfetamin.

Nr 2. Stein som er hvit, med hint av gul/rosa utifra hvordan lys. 100mg trenger 1.5ml helst 2ml vann. 100mg gir umiddelbar rush og effekten starter umiddelbart å stige. Mer euforisk rus. Den varer også lengre en nummer 1. Tror dette er meth-amfetamin. Varer lenge. 1dosering på morgenen kan gi problemer med å sove samme kvelden.

(Kan sikkert laste opp bilde)

Ikke spør på PM hvor disse finnes. Du blir ignorert-
Sist endret av DrPerception; 28. juli 2020 kl. 20:15.
Jeg har ikke veldig mye erfaring med amfetamin og meth unngår jeg fullstendig, men jeg kan prøve å gi ett lite svar med den lille kunnskapen jeg har, så får du helle ignorere det om det ikke tilfredsstiller.

Nr 2 er høyst sannsynlig blandet med mye meth pga varighet og effekt, men neppe ren meth for ren meth selges i en helt annen prisklasse. Du kan sikkert komme over "ren" amf på gata, men etter hva jeg har hørt fra troverdige kilder så er det meste av gatepepper blandet med alt fra litt meth til ganske mye meth. Noe som bekrefter dette litt er urinprøver som har blitt tatt av folk, der folk er overasket over at prøven slår ut på både meth og amf

Googla litt, her er ett lite sitat fra "Furst"
Metamfetamin forekommer nærmest utelukkende i gateamfetamin.
Vis hele sitatet...
Konklusjon: Jeg personlig tror det er høy sannsynlighet for at begge typene inneholder meth til en viss grad, men type nr 2 mer enn nr1. Blir uansett bare synsing inntil produktet er testet på kit eller sendt til lab. Det som er sikkert er at mye av det som selges som vanlig amf inneholder også meth
Sist endret av Alge; 28. juli 2020 kl. 22:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg har ikke veldig mye erfaring med amfetamin og meth unngår jeg fullstendig, men jeg kan prøve å gi ett lite svar med den lille kunnskapen jeg har, så får du helle ignorere det om det ikke tilfredsstiller.

Nr 2 er høyst sannsynlig blandet med mye meth pga varighet og effekt, men neppe ren meth for ren meth selges i en helt annen prisklasse. Du kan sikkert komme over "ren" amf på gata, men etter hva jeg har hørt fra troverdige kilder så er det meste av gatepepper blandet med alt fra litt meth til ganske mye meth. Noe som bekrefter dette litt er urinprøver som har blitt tatt av folk, der folk er overasket over at prøven slår ut på både meth og amf

Googla litt, her er ett lite sitat fra "Furst"


Konklusjon: Jeg personlig tror det er høy sannsynlighet for at begge typene inneholder meth til en viss grad, men type nr 2 mer enn nr1. Blir uansett bare synsing inntil produktet er testet på kit eller sendt til lab. Det som er sikkert er at mye av det som selges som vanlig amf inneholder også meth
Vis hele sitatet...
Ingen av disse en rene såklart. Det er undergrounds produserte produkter slik dem er før dem er tuklet med.Det skal derfor ikke være blandet meth i nr 1, jeg ser heller ingen grunn til å tro det ut ifra effekten.

Den andre tror jeg er meth, men av annen type en den du sikter til som selges i annen prisklasse og er kjent for å kunne ha svært høy grad renhet i underkant av 100% Rushet ligner veldig og ikke nærmest helt likt. Skal sammenligne med krystaller vil jeg si det må rundt 30-40% mer med denne, for samme rush med ice.

rettelse. Jeg vet ikke om dem er tuklet meg, men det er reneste som jeg kan finne og det er ingen tegn ting at det skal være blandet inn noe som helst i dem tidligere på veien.

Jeg kjenner det det meste som blir brukt til den slags og hvordan kjenne det igjen.

den jeg tror er meth tror jeg heller ikke det er amfetamin i. Finner egentlig ingen grunn til å blande amfetamin i meth. Amfetamin gir ikke ordentlig rush slik meth gjør, men eventuelle forurensninger kan gi "kick"
Mulig jeg har missforstått. Omdanner ikke meth seg til amfetamin i kroppen slik heroin omdannes til morfin? Meth og heroin forsåvidt passerer hjerne blod barrièren mer effektivt og derfor gir mer eufori en formen den senere omdannes til?
Sist endret av DrPerception; 29. juli 2020 kl. 01:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du ser ikke forskjell, sånn egentlig. Men når speeden er brun/oransje, skikkelig sterk farge, er det etter min erfaring uten unntak meth. Når jeg solgte speed sa jeg alltdi at jeg måtte bruke speeden i 3 døgn før jeg kunne si hvilken type det var, men nå vet jeg ikke om det bare var en liten psykotisk tendens jeg underholdt eller harde fakta.

Uansett har du rett i at svaret du får av folk stort sett bare er bullshit og "hør på meg og hva jeg vet"-tendenser. Det er drittvanskelig å merke forskjell. Jeg føler jeg kjenner forskjell, men jeg vet ikke om jeg faktisk hadde bestått en blindetest. Faen meg beste sprekkeunnskyldningen jeg har kommet på i dag - "jeg skal bare sjekke om jeg faktisk kjenner forskjell"_
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg har ikke veldig mye erfaring med amfetamin og meth unngår jeg fullstendig, men jeg kan prøve å gi ett lite svar med den lille kunnskapen jeg har, så får du helle ignorere det om det ikke tilfredsstiller.

Nr 2 er høyst sannsynlig blandet med mye meth pga varighet og effekt, men neppe ren meth for ren meth selges i en helt annen prisklasse. Du kan sikkert komme over "ren" amf på gata, men etter hva jeg har hørt fra troverdige kilder så er det meste av gatepepper blandet med alt fra litt meth til ganske mye meth. Noe som bekrefter dette litt er urinprøver som har blitt tatt av folk, der folk er overasket over at prøven slår ut på både meth og amf

Googla litt, her er ett lite sitat fra "Furst"


Konklusjon: Jeg personlig tror det er høy sannsynlighet for at begge typene inneholder meth til en viss grad, men type nr 2 mer enn nr1. Blir uansett bare synsing inntil produktet er testet på kit eller sendt til lab. Det som er sikkert er at mye av det som selges som vanlig amf inneholder også meth
Vis hele sitatet...
er det nr på speed har brukt speed i 2 år aldri hørt nummere de har spurt skal du ha tørr eller fuktig eller gul eller hvit.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spider_man Vis innlegg
er det nr på speed har brukt speed i 2 år aldri hørt nummere de har spurt skal du ha tørr eller fuktig eller gul eller hvit.
Vis hele sitatet...
Det var bare hans måte å forklare det på, og det gjorde det lettere å legge til nummer. Så nei, ingen nummer på speed.