Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2469
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Har 30mg blåvalium samt 6kapsler Tramadol Actavis (50mg pr tab). Dvs 300mg.


Hvordan er det kombinere valium og tramadol med noen trekk weed?
Noen som har prøvd?
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke trygt å blande benzo og tramadol!

Hilsen hobby narkoman, ikke moral politiet
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke trygt å blande benzo og tramadol!

Hilsen hobby narkoman, ikke moral politiet
Vis hele sitatet...
Jeg brukte Vival 5mg og Tramadol 50mg sammen hver dag i flere år. Utskrevet av lege. Lever enda, så hva mener du med at det ikke er trygt? Om det er lurt er jo en annen ting, for det er forferdelig deilig. Benzo fjerner alt av psykiske plager og tramadol alt av fysiske.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd tramadol + hasj ett par ganger, fikk ett brett med tramadol av en kompis etter jeg hadde noe helt sinnssykt vondt i ryggen.
Fikk en veldig good feeling og føltes ut som om jeg gikk på skyer.


Det stemmer forsåvidt det Halvfylt Rødrev skriver om at det ikke er trygt å blande benzo med opiater, så ville vært litt forsiktig der.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg brukte Vival 5mg og Tramadol 50mg sammen hver dag i flere år. Utskrevet av lege. Lever enda, så hva mener du med at det ikke er trygt? Om det er lurt er jo en annen ting, for det er forferdelig deilig. Benzo fjerner alt av psykiske plager og tramadol alt av fysiske.
Vis hele sitatet...

Aah, så 5mg vival og 50mg tramadol er det samme som 30mg valium og 300mg tramadol. Oki
Selv om man skal være forsiktig med kombinere opioider og benzo betyr det ikke at det er umulig å gjennomføre uten å oppnå full respirasjonssvikt og død.

La oss gå ut i fra at TS har null toleranse for både benzo og opioider. Da vil 10mg valium i kombinasjon med 150mg tramadol sannsynligvis være nok til å oppnå ønsket ruseffekt uten at vedkommende tar kvelden. Noen trekk med weed vil bare toppe det hele.
Anonym bruker
"Forbauset Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Aah, så 5mg vival og 50mg tramadol er det samme som 30mg valium og 300mg tramadol. Oki
Vis hele sitatet...
Brukte 6x50mg Tramadol og 3x5mg vival hver dag. Trodde ikke jeg trengte å være så nøye med menge da poenget mitt er at det fint kan blandes. Han skriver ikke at han har tenkt til å ta alt på engang, han skriver hva han har til sammen. Håper ikke han smeller i seg alt på engang.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Grunnet kneoperasjon har jeg knasket ca 4-5 tramadol daglig samt noen trekk weed på kveldene

Siden forrige onsdag.
Sist endret av Veggen; 27. august 2019 kl. 23:29. Grunn: Slo sammen innlegg
Mulig du har noe toleranse, men regner med at inntaket har vært fordelt utover dagen mtp. det du skriver, så å starte på 150mg tramadol vil fortsatt være et fint sted å begynne.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legen skrev ut 50mg 4x daglig + 10mg valium, han sa aldri at dette var en farlig kombinasjon. Hmm..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Legen skrev ut 50mg 4x daglig + 10mg valium, han sa aldri at dette var en farlig kombinasjon. Hmm..
Vis hele sitatet...
Sikkert siden den kombinasjons mengden er så moderat. 10 mg diazepam er ikke så mye.
Sist endret av Cocktail; 28. august 2019 kl. 20:01.
Weeden kommer til å gi deg en merkbar boost av begge. Dritdigg.