Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1745
Fikk 2 røde piller i en avklippa blister, står ikke hva det er, står kun 'signature' på blisteret, og på selve pillen '225', det er i tillegg 2 delestreker så en kan dele de i 4.
Mistanken er sterke smertestillende, iom den kan deles såpass. Men hva kan det være??
Har søkt i pill identifyer men der skal det ikke finnes knallrøde piller

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

Nei kan ikke spørre dem jeg fikk av, da d var dealing på gang fra noen "venners venner" så har ikke peiling :P
Sist endret av mais_pipa; 14. september 2018 kl. 17:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
TROR det er tramadol...

http://m.cairoscene.com/BusinessAndP...-Drug-in-Egypt
Sist endret av random106980; 14. september 2018 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet mer sikkert..?
Er ingen gambler på piller, men er d tramadol så vil jeg ikke kaste dem i dass liksom. Spiser paralgin for ryggsmerter, så disse kan jo være en greie å ha..
Sitat av mais_pipa Vis innlegg
Noen som vet mer sikkert..?
Er ingen gambler på piller, men er d tramadol så vil jeg ikke kaste dem i dass liksom. Spiser paralgin for ryggsmerter, så disse kan jo være en greie å ha..
Vis hele sitatet...
Hvis du søker «tramadol-xx» på google så vil du finne helt like piller. Det står også «signature» på pakningen.

Men kan ikke være 100% sikker.
Ganske sikker på at dette er tramadol 225mg