Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 720
Hei!

Har nettopp gått til innkjøp av mitt andre Asus GTX 970, og montert dette.
Problemet er at skjermkort i PCI-slot nummer 2 ikke dukker opp, eller fungerer.

Har en 2-way bridge koblet til mellom kortene, og begge har strøm.
Viftene på begge kortene starter opp ved boot, men får KUN bilde dersom jeg kobler til skjermkabel på kortet som står i første PCI-sloten.

Har forsøkt følgende:
Reinstallert Windows 10 (Som da også innebærer at jeg har nyeste drivere)
Byttet plassering på nytt og gammel skjermkort

Setter stor pris på all hjelp.. Begynner å bli ganske frustrert..! Har forøvrig dette hovedkortet:
GA-Z68X-UD3H-B3 (rev. 1.0)
Bruker også Beta UEFI på dette kortet istedenfor BIOS.. Mistenker jeg riktig om dette kan være årsaken? Vil ikke degradere med mindre jeg må..

- MrCryptical

Mente rev. 1.3

Etter litt testing har jeg kommet frem til at selv med et enkelt skjermkort i den andre PCI-slot'n, virker det ikke.
Kan jeg da anta denne er død?
Får heller ikke degradert til vanlig BIOS igjen har jeg funnet ut.. Så kanskje jeg bare burde se mitt snitt til å bytte ut hovedkort og CPU? :P
Sist endret av MrCryptical; 30. desember 2015 kl. 20:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.