Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 797
Har en metall AUG softgun elektrisk motor drevet, den skal brukes i film men trenger batteri til blowback på riflene.

http://game-on.no/products/batteri-8...ni-liten-plugg hva er så forskjell med dette batteriet i forhold til en seriekoblet 4 - 5stk AA batterier? jeg har prøvd og gjøre det samt med barnvarsel 9v batterier, men vil ikke fungere...

Noen tips på hva jeg kan gjøre utenom å kjøpe?
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Har en metall AUG softgun elektrisk motor drevet, den skal brukes i film men trenger batteri til blowback på riflene.

http://game-on.no/products/batteri-8...ni-liten-plugg hva er så forskjell med dette batteriet i forhold til en seriekoblet 4 - 5stk AA batterier? jeg har prøvd og gjøre det samt med barnvarsel 9v batterier, men vil ikke fungere...

Noen tips på hva jeg kan gjøre utenom å kjøpe?
Vis hele sitatet...
vet ikke hvor mange milliamp du får av AA batterier men vil tro at det enten ikke er nokk futt i de eller de rett er oppbygningen. Vil tro at Batteripakka er laget for å gi mye strøm på lite tid, mens AA drar det ut lenger og klarer ikke å gi like mye like fort.

er ikke dyre greiene da, men det koster å lage film vettu.
parallellkoble 2-4 aa batterier før du seriekobler 6 stk av disse parallellkoblete pakkene, eneste måten å få økt strømstyrken de kan yte. Eller du kan bare parallkoble flere 9 volts batterier.
Sitat av F4celess Vis innlegg
vet ikke hvor mange milliamp du får av AA batterier men vil tro at det enten ikke er nokk futt i de eller de rett er oppbygningen. Vil tro at Batteripakka er laget for å gi mye strøm på lite tid, mens AA drar det ut lenger og klarer ikke å gi like mye like fort.

er ikke dyre greiene da, men det koster å lage film vettu.
Vis hele sitatet...
Vet... kamerat kostet rundt 20 - 30k nytt, bare stativet kostet 2000,- i seg selv

Sitat av Sonic Vis innlegg
parallellkoble 2-4 aa batterier før du seriekobler 6 stk av disse parallellkoblete pakkene, eneste måten å få økt strømstyrken de kan yte. Eller du kan bare parallkoble flere 9 volts batterier.
Vis hele sitatet...
Okei skal ta å prøve det imorgen
Sist endret av Mentaltsvak101; 11. mai 2012 kl. 00:11.
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Vet... kamerat kostet rundt 20 - 30k
Vis hele sitatet...
Jævlig dyre venner du har da :/ Alle mine kamerater er gratis
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Det er ikke noe problem å lage sitt eget batteri, men det vil mest sannsynlig koste deg mer enn å bare kjøpe en vanlig 8,4V batteripakke, enten i NiCD eller NiMH, som begge er oppladbare og kan levere en relativt høy discharge over kort tid. Et slikt batteri koster rundt en 200-lapp på en hobbybutikk. Trenger du stabil spenning og discharge må du over på LiPo-batterier.

Det er også høyere spenning på Alkaline-batterier, men jeg tviler på det vil utgjøre noen forskjell for deg, motorene er gjerne lagd for å operere mellom 6-12V. Alkaline-batterier leverer også høyere discharge enn NiCD og NiMH-batterier, så det burde heller ikke være et problem. Men det blir fort en dyr affæra å bruke AA-batterier på airsoft.
Vist du trenger en flere og billige batterier anbefaler jeg å se på hobbyking.com! Billige batterier og ladere(lipo)

Relativ kjapp frakt også (Hongkong)
Sist endret av Xzip; 11. mai 2012 kl. 01:06.