Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1234
Heisann!

Lagde i dag min første .exe fil, men uten at innholdet er relevant så lurer jeg på hvordan jeg kan bli kvitt "Ukjent utgiver" advarselen?

Har fått lest meg til at jeg må "signere koden", men hva går dette ut på og hvordan fungerer det?
Noen med erfaringer?

- LaxZzi
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Må dra denne opp igjen..

Er det ikke en mulighet for å lage en .exe-fil som ikke trenger sertifikat? Denne skal jo bare kjøre en enkel kommando (som skal være skjult for brukeren)
Eller MÅ alle .exe-filer fortelle om det er et sertifikat eller ikke når du starter den?

Er det isåfall noen måte man kan kjøre en CMD-kommando, uten at det gir brukeren en mulighet til å kunne se hva som kjøres som ved følge av høyreklikk -> edit osv?
▼ ... over en måned senere ... ▼
.bat er et script, så nei om ikke du encoder og decoder det. så "start filnavn.exe" vil nok ikke være bra nok. Tror det koster penger å bli sertifisert, leste noe om det en gang (det er ikke bare å betale 200,- å få viruset sitt til å virke legit. Dette er seriøse saker.)

Vet ikke hvordan du skal bruke denne filen, men om det skal være på f.eks. login kan kanskje "task scheduling" hjelpe deg, eller en nøkkel i registeret som ordner startup.