Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3703
Hei kjære freaks!

Min kjære har trøbbel med PCen sin.
Det hele startet da hu kom hjem fra utlandet.

Dette er en relativt ny PC med Windows 7 Home edition 64-bit.

Etter hun kom hjem fra utlandet, har ingen av shift tastene virket. Jeg har prøvd å resette tastaturinstillingene, men til ingen resultat.. Har også prøvd å google problemet, men har bare funnet folk som kun har problemet in-game.


Noen her som har noen forslag til hva det kan være? Er veldig tungvindt å bruke skjermtastatur for å kunne skrive spørsmålstegn osv..

Håper på god seriøs respons!

LaxZzi
Du lærer deg å leve med det.
Har levd uten c-tasten på pcen min en god stund nå.
Det gjelder altså KUN shift-tastene?
Trådstarter
Sitat av thomasw Vis innlegg
Det gjelder altså KUN shift-tastene?
Vis hele sitatet...
Ja det gjelder kun dem, begge to faktisk, og er ingenting som er grist til på den!
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Hva skjer hvis du trykker shift fem ganger på rad? Ingenting? Er det mulig at din kjære har aktivert "Trege Taster"?
gjelder det begge shift tastene eller bare en?

edit: så at noen hadd spurt før meg.
Sist endret av Mathsterk; 16. august 2010 kl. 20:41.
Trådstarter
Sitat av Waver Vis innlegg
Hva skjer hvis du trykker shift fem ganger på rad? Ingenting? Er det mulig at din kjære har aktivert "Trege Taster"?
Vis hele sitatet...
Trege taster er deaktivert.. Og Shift x5 hjelper ingenting, glemte å nevne at jeg hadde sjekket ut dette!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sjekk om det er hardware/Software relatert ved å koble til et ekstra tastatur, så prøve shift tastene.
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Sjekk om det er hardware/Software relatert ved å koble til et ekstra tastatur, så prøve shift tastene.
Vis hele sitatet...
må gå gjennom det jeg skriver 2 ganger neste gang !
Er en laptop!:P

- skal prøve forslaget på å koble til et ekstra tastatur, men merkerlig at 2 taster på nesten hver sin side av tastaturet skal ta natta?

Finnes det noe som heter tastaturdrivere btw?
Tja, du kan jo forsøke å velge å oppdatere drivere av tastaturet i enhetsbehandlingen (compmgmt.msc)