Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 933
Hallo kjære freaks !

Spør for min kjæreste, da hun kjøpte seg en ny maskin på tirsdag.

Noe av det første hun gjorde var å laste ned Msn Live Messenger, men det gikk ikke helt som planlagt.

Msn fryser seg helt og slutter å svare omtrent hele tiden (snakk om 5 min) uavhengig om det er webcam i bruk eller ikke, eller noen annen form for kommunikasjon da den kan stå på listen over påloggede uten noen samtaler pågående da den slutter å svare.

Eneste løsningen er å forceavslutte programmet og starte det på nytt, for og så fortsette 5-10 minutter med chatting.

Mulige kilder:
Alt ang. internett, pga den klikker med EN gang man prøver å starte cam. Uavhengig om den har stått i 10 sek eller 5 min.

Metoder prøvd for å løse problemet:
- TuneUp Utilities sin 1-click maintance for feil i registeret.
- Avinstallere og installere MSN på nytt
- Prøvd å laste ned nyeste camdriver i tilfellet den var problemet
- Skrudd av brannmur

Dette gjelder en HP G61-430so

Både meg og hun har prøvd google uten noen med samme problem, har også prøvd å søke litt her på forumet, men fant bare noen som hadde problem med at KUN cam frøs msn, eller at hele pcen frøs pga msn.


Tusen hjertelig for alle svar, da det er vanvittig irriterende når man bruker msn hyppig at man skal måtte starte den på nytt hvert 5-10 min
Har du prøvd og scanne hd`en med et virus prog? Masse dritt følger med msn.
Sitat av lygra Vis innlegg
Har du prøvd og scanne hd`en med et virus prog? Masse dritt følger med msn.
Vis hele sitatet...
Så du mener at MSN følger med virus ?
Trådstarter
Sitat av lygra Vis innlegg
Har du prøvd og scanne hd`en med et virus prog? Masse dritt følger med msn.
Vis hele sitatet...
Tviler da på at det er et virusproblem, da dette skjedde første 3-4 timene den ble skrudd på..
mamma klarte å få 20-30 virus på to timer da dataen var ny endte opp med å måtte reinstallere windowns på den
Trådstarter
Sitat av mathsterk Vis innlegg
mamma klarte å få 20-30 virus på to timer da dataen var ny endte opp med å måtte reinstallere windowns på den
Vis hele sitatet...
Men det er ikke det som er problemet her, da den er fri for virus