Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2904
Hei,

Har en gammel pc stående som jeg skal selge billig til en bekjent.
Noen sjeler her som har en mening om hva den hadde kostet på finn?

I5-4790k
16gb ram
1050ti
250gb ssd
1tb hdd
R.i.p 23.04.2021
Ville ikke betalt mer en 2,5k
Takker det var noe i den duren jeg også tenkte
Vet ikke om jeg hadde betalt så mye, er tross alt noen år det jernet der. Er kanskje greit å slå av noen hundrelapper siden du selger til en bekjent? Feks hdd kan jo knele, ssd er jo ikke bare ssd. Det er enkelte controllere som har hatt problemer og spørs når du kjøpte den, det var jo tidligere også noen ssd'er som slet litt med ant. overskrivninger og varighet.

Du kan jo feks legge den ut til en litt høyere pris på finn, også ser du hva folk er villig til å betale? Slik at ikke kameraten føler seg lurt etterpå.
Ja har ikke tenkt å kreve den prisen. Men greit å ha noe å tenke ut ifra blir sikkert 2-3 tusen for full pakke
Solgte ett mer eller mindre identisk system til en luring for 9k for bare noen uker siden. Han bare ga ett bud, og jeg bare godtok. Har ikke hørt noe i ettertid. Mellom 2 og 3 er nok riktig verdi.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Ikke undervurder hva du kan få av folk som trenger et slikt hovedkort jeg regner med du har, men ikke nevner.
Det er et MSI Z97-G43
Tørr jeg spørre hva som er så spesielt med det? Evt det du tenkte på om det var et annet.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Mrlarsen Vis innlegg
Det er et MSI Z97-G43
Tørr jeg spørre hva som er så spesielt med det? Evt det du tenkte på om det var et annet.
Vis hele sitatet...
I skrivende stund er det så og si ingen løse kort som fungerer til salgs på Finn.no, jeg har bla. sett de gå for oppimot 3k til desperate sjeler på Facebook-market.
Det er det at det er så få av de å få tak i for en som trenger et. Ofte er det billigere å kjøpe én overpriset komponent, enn å oppgradere hele maskinen.

Solge selv et 1151-kort for ikke lenge siden til 2.5k. Må bare være tolmodig
Ok takk for svar
Stusser litt på det du solgte da 1151 kort selges nye for langt under 2500.

Er uansett ikke aktuelt å dele opp noe, er ikke salg for å bli rik. Skal selges til kompis pris, bare kjekt å ha en referanse
Solgte nettopp en i7 4790k, 8gb ram, gtx 970, 500gb & 650w strøm til 3000,- på finn så du kan nok få 4-5 lapper.