Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2228
Vi får håpe 2021 er snillere med oss. Jeg har fått mye ut og lærer mye av dette forumet, og selv om jeg aldri har møtt noen av dere fysisk så føler jeg jeg kjenner noen av dere litt. God jul, og god natt.
God jul, og god natt til deg og. Samme båt her. Håper dere alle har forsettene klare og ser frem til familiefeiring og feiring med venner. På grunn av alt som har skjedd i år med oss alle har jeg til tross for å være alene sett frem til avbruddet. Kos dere masse!
Godt sagt.
Jeg tar det bare som en vanlig "søndag". Med Fjordland biffsnadder og ekstra mye World of Tanks.
Stå an, folkens.
God jul.
Ribba er i ovnen, mamma tilbereder tilbehøret og resten av fammen ser på tv...jeg ligger på soverommet med kvalme, feber og kaster opp...
Dette er ikke et forsøk på få sympati, men på en måte så er vi i «samme båt».
God jul folkens!
Jeg jobber i helsevesenet ikveld, og her treffer jeg på overraskende mange eldre mennesker som må feire alene hjemme fordi de enten ikke har familie, er for syke eller av andre årsaker. Veldig mange er alene idag, og mange føler seg også ensomme. Utrolig trist. God jul til dere alle!
Sist endret av livermorium; 24. desember 2020 kl. 17:49. Grunn: Skrivefeil
Jeg vil bare gi en stor takk til alle som jobber i helsevesen, apotek og dagligvarehandel, pluss sikkert mange fler.
Dere gir oss en trygghet som ikke kan settes ord på. God jul til dere alle.
God jul alle sammen <3
Her tilbringes jul og romjul på avrusning for første og forhåpentligvis siste gang
Jobber i juleaften. Min første jul uten familien.

Skikkelig hjemmesyk!

Ønsker alle våre freaks en god jul
God jul alle med freakere!
God jul til alle og mest av alt går tankene mine ut til alle de som har det vanskelig i jula pga dårlige minner i oppvekst med rus, alkohol og/eller vold/overgrep i hjemmet, og alle de som ikke har noen å feire med og syns det er vanskelig. Dere er ikke glemt selvom dere er bortgjemt!
God jul til alle og enhver,
god jul til alle som jeg hatt kjær,
håper dere alle får,
en strålende jul og et fantastisk nytt år.
God jul folkens vet så alt for godt hvordan noen av dere føler det nå... Har vært der selv, og nå feirer jeg jul med verdens beste kjæreste og svigerfam så det er mulig for alle<3