Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6684
Skriver denne tråden for å advare amfetamin brukere om flere større partier med meth-amfetamin som har ankommet landet. Dette er langt kraftigere en vanlig amfetamin. Dette også selv om den pleier å være utlandet ca 30% da den blir solgt i hekkere. Finnes forkjellige typer og den selges til helt gunstige priser i høyere kvanta og i forhold til kvalitet.
Om dere ikke ønsker å havne i et meth-amfetamin helvete så hold dere unna speeden med små eller større harde klumper i som smaker langt mer en pulveret rundt. Som regel er klumpene hvite og harde, men kan også være både gule, gjennomsiktige og grønnaktige krystaller. Kan også komme i hele rocks.
Plukker du ut krystallene å tar det I.V er 0.2 mer en nok for en kraftig overjustering. Dette bør tas på alvor. Etter som 0.2-0.5 er vanlige doser da man tar vanlig amfetamin I.V
Så ta forhåndregler og prøv dere forsiktig fram nå framover, viss dere uansett bare MÅ ha speed.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vi diskuterer IKKE priser her på forumet.
Er ikke det et vanlig fenom da? Slo ofte ut på meth når jeg var speedfreak.
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Det er fordi det finnes spor av meth i mesteparten av amfetaminen som har blitt solgt for tiden. Norge var landet i europa hvor det ble beslaglagt mest methamfetamin i 2009. Meste av dette var fra en og samme sak som ble avsluttet i fredrikstad om jeg husker riktig.

Forkjellen her er at det ikke er amfetamin med litt meth i, men meth i ren form. Uten vanlig amfetamin inn i bildet.
Noe av det er nesten så rent at det er på grensen til crystal meth. Har du en del kan du sitte å plukke ut bare krystaller
Du merker en klar forkjell på meth og vanlig amfetamin. Funket fortere, trengs mindre, varer lengre, en eufori på en helt annet skala også kan du røyke det. Jeg røyker det nesten på samme måte som heroin "chasing the dragon" men beveger ikke på slvpapiret. Også skrur jeg lighteren ned på det laveste for ikke å brenne det for da blir det fort ødelagt.

Gå på plata å si du har krystall rocksa å se hvor mange som samler seg rundt deg på få sekunder.
Sist endret av DrPerception; 26. mai 2012 kl. 02:58.
Er ikke ca. 50% av all pulver i amfetamin-familien metaamfetamin i Norge da? Og da snakker man ikke om amfetamin med metaamfetamin i(?). Skjønner ikke helt hvorfor det skulle være mye amfetamin med metaamfetamin i, siden det lagest på to forskjellige måter og som regel.. - Styrkegraden ligger gjennomsnittlig på 30% og(?). Trodde ikke dette var noe nytt etter at lithauen ble eksportland som stod for like mye av trafikken som Polen. Det meste som kommer derifra er meth.
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Har med tilgjengelighet på ingredienser i større kvanta og kostnad.
Litt meth i speeden gir bedre effekt. Enkelt og greit.
Kan ofte med vanlig amfetamin kjenne litt til meth rushet, men det blir som regel øddelagt av andre ting jeg mener ikke hører hjemme som eter, startgas etc...

Etter jeg begynte med crystallmeth er ikke speed noe særlig. Man blir speeda, men mangler den virkelig euforiske effekten meth har. + det reine å hurtige rushet som merkes bare etter 2par sekunder. Kan sitte å virkelig god kose meg med sprøyta. Presse inn 2 streker og få rush etter 1-2 sek. Vente 2 sek og gjøre det samme på nytt kansje 3-4ganger før det kan kommer noe mer merbart rush eller jeg får hodepine, tinnitus og blodet strømmer ut av nesa. Kjøre på noen dager og begynne å røyke det etter noen dager på for litt mer trippy effekt.
Kan godt være det du sier stemmer. TIlgjengeligheten på det som krevest for å lage amfetamin kontra metaamfetamin er hvertfall ikke like god. Importører av de stoffene her må og betale mer for å få amfetamin enn hva de må betale for å få metaamfetamin. Siden styrken på både amfetamin og metaamfetamin i Norge ligger på ~30% er det vel mye som ikke hører hjemme i begge stoffene ;-) Du kan få metaamfetamin i steiner hvor du kan se krystallene og hvor stoffet er så kompakt i rock-form at du kan hive det i veggen uten at altfor mye skjer, men stoffet er som regel langtifra rent alikevell.

Anyways, greit å advare om det flommer over av virkelig ren meth en plass, men noe av det du skriver vil nok virke mer som reklame enn som advarsel/faretegn
Sist endret av et eller annet; 26. mai 2012 kl. 09:22.
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
for håpe folk ser reklamen som en advarsel på hvor glad man kan bli i dette stoffet.
Kan også si her at jeg har vært på sykehus en uke nå begrunn av dritten og at jeg bor på gata nå. Alt jeg eier er klærne jeg har på meg og noe personlige papirer. Tok meg 3mnd med daglig speed kjør.
Rock du snakker om finnes i allefall 4 forkjellige typer av i byen nå. bra kvalitet på allefall 3 av dem.
Den beste kommer ikke i pølser som de andre. Den kommer i terninger. Full av krystaller. Selv det som ikke er krystaller er langt øyere en vanlig kvalitet selv om det blir bøffa ut med 70%. Sammenligner man det med plata kvalitet kan du sikkert bøffe dem ut med 90% .
Sist endret av DrPerception; 26. mai 2012 kl. 10:53.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Jeg observerte en gang for en tid tilbake et skikkelig anfall av amfetaminpsykose hos en person. I.o.m at jeg studerte psykologi da, spurte jeg meg selv om det heller kunne være enten meth, grunnleggende dårlig psyke, eller andre stoffer i det h*n sniffa. -(fikk vite i etterkant at personen hadde gått på "speed" en halvannen uke,... men "speed" kan være mye forskjellig..)

Så jeg lurer på dette; er meth veldig mye mer psykoseutløsende enn vanlig amfetamin? Og er det ellers mye iblandet meth i vanlig amfetamin i Norge? - sett bort ifra de tilfellene du skriver om nå.


(edit: ja, du har faktisk nevnt det, så ikke godt nok på innlegget ditt)
Sist endret av aeon_illuminate; 26. mai 2012 kl. 11:18.
Meth siest å være hakket verre enn amfetamin når det går på psykoser, grunnet at det er 'sterkere' - Men mye vil nok være avhengig av dosering, våketid og psyken til personen. De psykosene jeg har sett har som regel kommet av for lenge våketid..

50% av all pulver som går under 'speed' i Norge er Metaamfetamin. Problemet er som regel at det blir solgt som vanlig amfetamin og fåtallet vet forskjellen. Personlig har jeg ikke erfart at mye amfetamin også inneholder metaamfetamin. Tror heller ikke at det meste av amfetamin i Norge inneholder meth. To vidt forskjellige måter det blir laget på, og ingrediensene er forskjellige. Har problemer med å tro at amfetaminprodusenter og omvendt lager begge typene for så å blande de. Før i tiden kom amfetamin så og si eksklusivt fra Polen til Norge, men etter lithauen har tatt mer og mer over har vi sett mer og mer metaamfetamin.

Importørledda får som regel hva dem betaler for, bestiller de amfetamin får dem dette og omvendt
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Hideout; det vil da si at det kan være rett risky å ta og å kjøpe amfetamin i Norge, for som du sier 50% av det som blir solgt er meth. Mye kraftigere og farligere.
Kommer ann på din definisjon av risky. De som f.eks kjøper seg et gram for de skal ut i helgen vil nok ikke fatte at de har fått meth istedet for amfetamin..
Noen tips om hvordan den kan gjøres mer snorte vennlig? :O
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Har brukt amfetamin til og fra over en periode på 12 år , har aldri sett eller hørt noen som har fått crystal meth..Nye tider ser jeg!
Ifølge kripos sine egne tall toppet andelen meth seg i 2009, gidder ikke slå det opp med mindre det er ønsket, men mener den da var på rundt 65%. Så har vi hatt en nedgang mot 50% fram til 2011. Det vil med andre ord si at det ikke er snakk om en plutselig variasjon som gjør at brukere bør være ekstra påpasselig nå. I realiteten vil ikke en "hobbybruker" kunne merke noen enorm forskjell på en strek meth og en strek amf.

Stusser også litt over det du nevner med styrkegraden. Styrkegraden i methbeslag er faktisk i gjennomsnitt bortimot 2x så høy som styrkegraden i amfetamin. Dette er også tall fra kripos sine statistikker over beslag. (Edit: Styrkegraden i methbeslag er ofte bortimot 50%, mens den er mye lavere for amfetaminbeslagene)

Når det gjelder årsak så er det nok en økt tilgang på prekursoren pseudoefedrin, som selges legalt over disk i USA og sendes fra sørøstasia til europa så lenge du har vett nok til å formulere en mail på engelsk og google fram en halv-legit lab. Med tilgang på dette er det langt lettere, og billigere, å lage meth enn amf, og dermed får du automatisk en økning av methproduksjonen så fort prekursorene blir mer tilgjengelige.

Må bare legge til; det er sjelden slik at amfetamin blandes ut med methamfetamin, det er i større grad snakk om enten/eller. Å merke forskjellen er vanskelig, særlig fordi amfetamin kan gi en ganske varierende effekt avhengig av forholdet mellom isomerene i produktet.
Sist endret av Tøffetom; 5. juni 2012 kl. 16:17.
Aldri testet meth eller amf, heller ikke sett noen snorta eller hva man gjør får å få det i seg, skal helelr aldri gjøre det. Men lurer på om rusen faktisk er digg på noen måter? Hvordan føler man seg, tanker, kroppslig følelse og lignende.
Sist endret av fth; 5. juni 2012 kl. 17:41.
Sitat av fth Vis innlegg
Aldri testet meth eller amf, heller ikke sett noen snorta eller hva man gjør får å få det i seg, skal helelr aldri gjøre det. Men lurer på om rusen faktisk er digg på noen måter? Hvordan føler man seg, tanker, kroppslig følelse og lignende.
Vis hele sitatet...
Du har vært på freakforumet i så mange år og aldri lest om andres erfaring/trip rapporter ?
Sist endret av Mentaltsvak101; 5. juni 2012 kl. 17:45.
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Du har vært på freakforumet i så mange år og aldri lest om andres erfaring/trip rapporter ?
Vis hele sitatet...
Aldri sett noen triprapporter om meth/amf nei.
Har har noen poster angående problemer folk har fått pga amf/meth, men ikke hvordan rusen faktisk er. Vet ikke om rusen f.eks er forskjellig fra person til person o.l, euforisk eller noe.
kan selvsagt lese meg opp om dette, men har egentlig veldig liten interesse for stoffet i utgangspnktet :P Så tenkte å spørre kjapt her
Sitat av fth Vis innlegg
Aldri sett noen triprapporter om meth/amf nei.
Har har noen poster angående problemer folk har fått pga amf/meth, men ikke hvordan rusen faktisk er. Vet ikke om rusen f.eks er forskjellig fra person til person o.l, euforisk eller noe.
kan selvsagt lese meg opp om dette, men har egentlig veldig liten interesse for stoffet i utgangspnktet :P Så tenkte å spørre kjapt her
Vis hele sitatet...
Nei da får du jaggu søke litt rundt! Jeg kan gi deg étt lite stikkord, Don Vito. < Det medlemmet har skrevet en rusrapport/psykoserapport som har fått mange hundre Kp, omhandlende amfetamin.

Åppåtil så er forskjellige amfetaminer rett på andreplass bak cannabis i mengde og polularitet, rusrapportene og spørsmåls-trådene på forumet er det veldig mange av, så m.a.o søk søk!
Sist endret av aeon_illuminate; 5. juni 2012 kl. 19:43.
Nå har vell ikke dette så sykt mye å si dersom du ikke skyter det? Hadde vært fint med et lite bilde som vedlegg, er lett å se om det er mye krystaller i den
Er ikke bare på Østlandet det er Meta for tida... Finner´n rundt om i Trondheim også.
Ble lova av en kjenning at speed´n jeg fikk var så og så mange prosent ren og krystallisert amfetamin for ei ukes tid tilbake.

Kjørte da kjapt i meg gifta og det er ikke tvil, det var en umiskjennelig metarus som strømmet gjennom meg. heldigvis befinner vi oss i Trondheim, så istedet for å havne på ett uventa og endeløs metakjør til syken knekker, ble jeg bare gjennomsyra av standard trønderbøff.

Men Meta´n var god den, satt å hørte musikk på sofaen i orgasmisk euforia hele dagen, prøvde å runde av nedturen med noen liter sprit. Feila på den biten, å hadde det tilsynelatende påbudte sammenbruddet med grining i timesvis som metamfetamin fører med.
Og ikke si jeg tar feil, jeg kjenner forskjell på meta og andre amfetaminer. I tillegg til min "erfaring" så jeg små solide glasskrystaller begravd i bøff, mest sansyneligvis bestående av rottegift og kjip kjip ether-osende drittmakka.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har kun kjøpt amf fra samme person all the time, bortsett fra en gang. Men da fikk jeg dritt som ikke var amf eller meth. Noe dårlig rc bare, men da visste jeg ikke hva rc var og tok det pulveret for god fisk. Prøvde "ren" meth forige helg. Inne på akutt psykiatrisk avdeling (man får inn d man vil og har d ikke mer artig enn man lager d selv. Var ikke der pga noe med rus eller galskap) faktisk. Tok bare d jeg ble fotalt var speed pga. Kjedsomhet og lyst på noe mer, ble så fortalt etter å få et ekstremt rush med eufori og jævla digg rus at d var kun meth og "noe knips".

Så lett å gå i fella, neste dag var vanlig amfetamin jævlig kjedelig i forhold til methen og "knipsen".
Trodde aldri meth var slik ass, for har slått ut på meth før, men aldri fått en slik rus... Kanskje d var noe mdma i det, for ble jo ikke så mye mer energisk eller speedy. Lett å bli glad i antagelig.
+1, dette er noe driiit helvetes møkkadop.

Tafatt UUuut

Sitat av GettingHigh Vis innlegg
Er ikke bare på Østlandet det er Meta for tida... Finner´n rundt om i Trondheim også.
Ble lova av en kjenning at speed´n jeg fikk var så og så mange prosent ren og krystallisert amfetamin for ei ukes tid tilbake.

Kjørte da kjapt i meg gifta og det er ikke tvil, det var en umiskjennelig metarus som strømmet gjennom meg. heldigvis befinner vi oss i Trondheim, så istedet for å havne på ett uventa og endeløs metakjør til syken knekker, ble jeg bare gjennomsyra av standard trønderbøff.

Men Meta´n var god den, satt å hørte musikk på sofaen i orgasmisk euforia hele dagen, prøvde å runde av nedturen med noen liter sprit. Feila på den biten, å hadde det tilsynelatende påbudte sammenbruddet med grining i timesvis som metamfetamin fører med.
Og ikke si jeg tar feil, jeg kjenner forskjell på meta og andre amfetaminer. I tillegg til min "erfaring" så jeg små solide glasskrystaller begravd i bøff, mest sansyneligvis bestående av rottegift og kjip kjip ether-osende drittmakka.
Vis hele sitatet...
Hahaha, dagens