Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1417
Starte og kjenne meg passelig sur på den fjortistreden med "Hit 'LIKE' if you know what movie this is
- Comment if not."

Også ett bildet, også på kommentarfelte står det: WHO WANT"S 400-500 request
1. Subscribe me >>example example example<<
2. LIKE THIS COMMENT WHEN DONE.
3. Watch Your Friend Requests Blow

Er det absolutt ingen måter å få det her stoppet, spammer jo ned facebooken min totalt.... flere som føler med meg her?
Jeg hakke sett en eneste sånn jeg. Choose your friends wisely, så slipper du unna slik dritt.
Sitat av Haagens Vis innlegg
Jeg hakke sett en eneste sånn jeg. Choose your friends wisely, så slipper du unna slik dritt.
Vis hele sitatet...
Du kunne ikke komme med noe bedre argument nei, man kan ikke velge venner...
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Du kunne ikke komme med noe bedre argument nei, man kan ikke velge venner...
Vis hele sitatet...
Man KAN men du kan jo begynne med å blokkere alle sidene som deles, det tar på, og det kommer alltid nye, håpløs oppgave.
Forlat Facebook til fordel for Google+, tviler på at det er like mye spam der!
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av samekniv Vis innlegg
Forlat Facebook til fordel for Google+, tviler på at det er like mye spam der!
Vis hele sitatet...
Men det er jo fordi det ikke er folk eller aktivitet der, okei, kanskje det er det, men ingen jeg kjenner bruker G+ aktivt, enkelte har registrert seg da men...
Finnes noe som heter "si opp abonnement", hvor du slipper å fjerne vennen og slepper maset fra han/hun.
Sinnsykt irriterende ja! Tror nok ikke dette forsvinner nei, da det sikkert bare er vanlige sider som det er ingenting ulovlig i.
Ja, har sett det flere ganger. Aldri trykket på "liker" eller "comment". Intet problem der. Meldte meg inn i en gruppe for TSW, dog. Og etter det kom det bare flere og flere requests. Til slutt bare taklet jeg det ikke mer og meldte meg ut. It's a shame.
Må nok si meg enig med de fleste her. Du KAN faktisk velge vennene dine (med mindre moren din fortsatt velger hvem du skal leke med), og hvis du fortsatt vil være venn med personen som spammer, fjerner du han enkelt fra newsfeeden din.
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Du kunne ikke komme med noe bedre argument nei, man kan ikke velge venner...
Vis hele sitatet...
Så klart kan du det. Å hvis du virkelig kjenner de folka som deler dritten er det ikke verre en å be dem slutte. Facebook har også en flott "slutt å abboner på denne personen" knapp.


Jeg betviler at du er best buds med alle som spammer ned facebooken din med dette her, så du får bare sortere litt...
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Det store spørsmålet her er hvem faen som trykker like på disse bildene? Bildene har jo 150k likes
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Enig. Er så jævlig lei de bildene der, hater dem som pesten. Selv dypt rusete afghanske fjellgeiter kunne lagd bedre statuser.
Shady Banana
Quix's Avatar
Det jeg ikke skjønner er hvordan i all verden bildene blir delt og ''liket'' så sinnsykt raskt. De som legger ut bildene er i 99% av tilfellene personer jeg aldri noensinne har hørt om eller sett. Og likevel har de flere hundre tusen til milioner subscribers og ''followers'' som deler alle de meningsløse bildene og statusene.

Seriøst: Hva er greia!?
Imotsetning til å si opp hele abonementet på den personen, som betyr at ingenting de poster kommer opp på veggen din, kan bestemme eksakt hvilke oppdateringer du vil ha fra dem. Dette finner ud ved å gå inn på personen å klikke på venner knappen, deretter innstillinger. Du kan blant annet ta bort spill, bilder, kommentarer og ting folk liker, og annet.
Sitat av necos Vis innlegg
Imotsetning til å si opp hele abonementet på den personen, som betyr at ingenting de poster kommer opp på veggen din, kan bestemme eksakt hvilke oppdateringer du vil ha fra dem. Dette finner ud ved å gå inn på personen å klikke på venner knappen, deretter innstillinger. Du kan blant annet ta bort spill, bilder, kommentarer og ting folk liker, og annet.
Vis hele sitatet...
Blir uaktuelt for min del, må bare lære å bare la det være... heller si at støtte fjortis trender som (hit like if you know this 90s) ikke gjør deg eldere, du er ikke en 63talls mann som kan klage på yngre generasjon når vi er blant dem drittungene.
Det verste er jo at det er dei same bilda heile tida...

Men du vil gjerne ikkje blocke ein venn du følger med på då....
Stiller meg fortsatt spørrende til hvorfor noen i det hele tatt vil ha 2000 friend requests..
Sitat av Krodeeex Vis innlegg
Stiller meg fortsatt spørrende til hvorfor noen i det hele tatt vil ha 2000 friend requests..
Vis hele sitatet...
Oppmerksomhetssyke fjortizz-jenter.

Jeg blir sprø av disse bildene, selvom jeg kjenner meg igjen i flere rører jeg ALDRI den liker-knappen.
Jeg bare smører meg med tålmodighet og venter til trenden avtar.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Det går jo å blokkere kommentarer og "liker" fra folk, uten å blokkere statuser.
Sitat av Choobe Vis innlegg
Det går jo å blokkere kommentarer og "liker" fra folk, uten å blokkere statuser.
Vis hele sitatet...
Jamen jeg er noe stalkerish, så interessant å se på alt det andre de liker^^,

Facebook har jo lagt alt så perfekt for stalkers atte fytti
Fjerner venner som liker/deler den dritten(annen dritt også), hvis det ikke er folk jeg snakker med eller av en eller annen grunn ikke vil fjerne. Om jeg ikke kan eller vil fjerne dem, ber jeg dem slutte og/eller gjør slik at jeg ikke ser det de liker eller deler.

Prøvd å blokke idiotene som legger ut dette i første omgang, men det er jo umulig.

EDIT: Det er ikk 2000 friend requests, det er 2OOO. :
Sist endret av Knudsen; 7. mai 2012 kl. 10:25.
Det med å få 2000 friend request er bare piss. Er kun for å få mange likes på sin egen kommentar.

btw..

http://i46.tinypic.com/20k599u.jpg
Sist endret av shonny; 7. mai 2012 kl. 10:43.
Klikk på den pilen som står ved siden av personen og der står det avslutt abonnoment, dere er fortsatt venner men du slipper å få se all driten de driver og poster på veggen sin, har en lillesøster som er kriminell på dette