Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1962
Kan dette her forekomme etter salvia?

Se på dèt mennesket da! Jeg vet ikke med dere, men jeg var rimelig sjokka etter å ha sett denne videoen i linken. :O
Det likner epilepsianfall...
KAn det være pga at vedkommende ikke er psykisk/fysisk disponibel for salvia?

Alt fra ca 1:00 til 2:20 er det verste, spesielt topper det seg omtrent noe før 2min inn i videon.
Vet ikke alfor mye om salvia, så spør derfor.

Dere, innspill?
ser bare ut som han tripper vanlig, vel?
Sammenlignet med andre trippvideoer på youtube så dette ganske normalt ut i mine øyne

Skremmende egentlig, føler jeg får en vekker når jeg ser slike videoer. Det er lett å tenke at mye er bare fryd å gammen når man leser rusraporter, men når man ser hvordan the real deal kan arte seg i virkeligheten utover hva som skjer i personen hode får det meg til å tenke meg om to ganger før jeg evt. prøver noe.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
Sitat av amp Vis innlegg
Sammenlignet med andre trippvideoer på youtube så dette ganske normalt ut i mine øyne
Vis hele sitatet...
Ok, har du tips til andre som er verre da eller?
Husker jeg så en video av en dude som lå å rullet på gulvet og raserte alt mulig rart mens kompisen filmet. Husker ikke hva han hadde tatt, men den var verre ja.

Aldri prøvd Salvia, så kan ikke si noe om det der er vanlig. Men det fristet i det minste ikke til å prøve det. Hva gjelder tripping på andre ting, er det der ikke vanlig. Man blir ikke cp-skadet i hodet og ruller rundt på bakken og mumler rare ord. Ikke i mine tilfeller i det minste, men kanskje man skulle ha filmet seg selv i sånne situasjoner.

Kanskje denne er verre: http://www.youtube.com/watch?v=1pfs8sqOX0o

Hva om de hadde bodd i en høyblokk feks. Crazy shit. Jeg skal aldri prøve Salvia.
Sitat av amp Vis innlegg
Sammenlignet med andre trippvideoer på youtube så dette ganske normalt ut i mine øyne

Skremmende egentlig, føler jeg får en vekker når jeg ser slike videoer. Det er lett å tenke at mye er bare fryd å gammen når man leser rusraporter, men når man ser hvordan the real deal kan arte seg i virkeligheten utover hva som skjer i personen hode får det meg til å tenke meg om to ganger før jeg evt. prøver noe.
Vis hele sitatet...
Det er en lang vei fra forsvarlig eksperimentering med psykedeliske stoffer, til tullinger som filmer for å få treff på youtube.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Husker jeg så en video av en dude som lå å rullet på gulvet og raserte alt mulig rart mens kompisen filmet. Husker ikke hva han hadde tatt, men den var verre ja.
Vis hele sitatet...
Antar det er denne karen du prater om.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
Plutselig var vel stimulanter ikke sååå farlige, eller......? ^^

Vet ikke helt jeg, men Når en ser sånt.., har sett selv endel tråder som rangerer på førsteplass psykedelika, andreplass cannabis, tredjeplass med knapp margin -stimulanter og til sist opioder(selvsagt)

Plutselig var ikke stimulanter og milde psykedelika såå farlige lenger, eller hva ^^ ? :/ ....


Jeg har bare litt problemer med å skjønne at folk liker å bli totalt føkkings C_P av den spesifikke rusen, og tar det gang på gang!

Stakkars gutten i førstevideo. Herregud

**Kokain=tungt rusmiddel som bør unngås for enhver pris**

Sitat av kn^tte Vis innlegg

Kanskje denne er verre: http://www.youtube.com/watch?v=1pfs8sqOX0o

Hva om de hadde bodd i en høyblokk feks. Crazy shit. Jeg skal aldri prøve Salvia.
Vis hele sitatet...
Fyfaen... Jeg har ikke mer å si. Hoppe ut av vinduet og være alvorlig mentalt utviklingshemmet i 10min med påfølgende farer, mumle piss som en €€€€€, ja....
Ok, da vet jeg nå at at jeg hvertfall aldri skal prøve salvia.
Burde gjerne ha noen som sitter å passer på deg under en salviatrip.
Klippet viser bare en som står med begge beina plantet mitt i skinnegangen når salvie toget treffer han med full kraft!

Dette er vel grunnen til at de fleste som får seg skikkelig salvie tur gjør dette bare en gang...
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
Sitat av fth Vis innlegg
Ok, da vet jeg nå at at jeg hvertfall aldri skal prøve salvia.
Vis hele sitatet...
Aldri prøvd Salvia, så kan ikke si noe om det der er vanlig. Men det fristet i det minste ikke til å prøve det. Hva gjelder tripping på andre ting, er det der ikke vanlig. Man blir ikke cp-skadet i hodet og ruller rundt på bakken og mumler rare ord. Ikke i mine tilfeller i det minste, men kanskje man skulle ha filmet seg selv i sånne situasjoner.
Vis hele sitatet...
Hehe jajaja, .....Stick to some weed, some brown, some E or something less "anxious".. ville jeg ha sagt bare

Sånn ser en salvia-trip ut, en dårlig en.
En bra salvia-trip ser ganske lik ut bortsett fra at personen ler eller smiler mens han/hun gjør akkurat de samme tingene.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Ok, har du tips til andre som er verre da eller?
Vis hele sitatet...
Denne er litt værre vil jeg si..
Sitat av 1up! Vis innlegg
Denne er litt værre vil jeg si..
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke akkurat en "bad trip", men de burde ha vurdert en som var nøktern som skulle ha passet på dem.. Skjønner ikke hvordan han klarte seg så bra.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Det er jo ikke akkurat en "bad trip", men de burde ha vurdert en som var nøktern som skulle ha passet på dem.. Skjønner ikke hvordan han klarte seg så bra.
Vis hele sitatet...
Fordi han hoppet ut av vinduet på bakkeplan?
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Fordi han hoppet ut av vinduet på bakkeplan?
Vis hele sitatet...
Det er i andre etage.
http://www.youtube.com/watch?v=LTHNNVtziEg

dette er den første salvia videoen jeg så og er en av de kuleste ennå =)

litt kjipt at de kødder med han , burde holde seg for god til det
Sist endret av gekko4u; 1. desember 2011 kl. 15:07.
For min del så det bare ut som en vanlig Salvia-trip. Man mister rimelig kontakt med virkeligheten under trippen, så man har problemer med å se normal ut. Når du sier at stimulanter ikke virket så ille lenger, kan du vel spørre de som har fått langvarige psykiske problemer eller kroniske lidelser pga bruk av Amf, Cola osv hvor ille de har det. Vil tru at det er i ytterst få tilfeller folk hopper ut av vinduer og lignende pga bruk av Salvia..

Just saying
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
Jeg forstår de av dere som liker salvia. Jeg har riktignok ikke prøvd den selv, mon tro kanskje jeg gjør det en gang i nær fremtid, muligens.

Men det jeg ikke klarer å forstå er denne oppskrytningen av et psykoaktivt stoff som ved litt overdosering gjør en person fullstendig kørka i huet.

Var en som sa under mentalmelt sin heroin-thread for en god stund siden at <problemet med heroin, og at ikke erså mye tråder om det her på nFF, er bl.a at man blir r_i_melig virkelighetsfjern og døsig under den - generelt gir ikke den 'så mye tilbake' i 'utbytte' >.
Det mye av det samme tenker jeg her rundt salvia.

Derfor:
-Er det virkelig morsomt å være CP i 5-10 min, med STORE muligheter for å påføre seg selv og andre STOR skade???
Tviler ikke på riktignok at den funker bra i riktige doser, men likevel...

Og;
-Etter min mening vil eksempelvis kokain(regnet som et klassisk tungt, farlig rusmiddel) være jævla trygt trygt i forhold..(derfor brukte det som eksempel litt lenger opp..)
Du er eplekjekk, høy, gira, - men ikke en mongolid zombie..

_______
((til deg som sier stimulanter gir langvarige psykiske problemer; ja definitivt, og dem er avhengighetsskapende og man får fysiske skadevirkninger.
Men flesteparten av dem er såpass dyre, og spesielt de som er litt kortvirkende(E, coke) kan jo ikke gi umiddelbar fare sånn som ved dette her. På stimulanter har du tross alt kontroll der&da. De store skadene kommer først senere.))
Sist endret av aeon_illuminate; 1. desember 2011 kl. 15:16.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Jeg forstår de av dere som liker salvia. Jeg har riktignok ikke prøvd den selv, mon tro kanskje jeg gjør det en gang i nær fremtid, muligens.

Men det jeg ikke klarer å forstå er denne oppskrytningen av et psykoaktivt stoff som ved litt overdosering gjør en person fullstendig kørka i huet.

Var en som sa under mentalmelt sin heroin-thread for en god stund siden at <problemet med heroin, og at ikke erså mye tråder om det her på nFF, er bl.a at man blir r_i_melig virkelighetsfjern og døsig under den - generelt gir ikke den 'så mye tilbake' i 'utbytte' >.
Det mye av det samme tenker jeg her rundt salvia.

Derfor:
-Er det virkelig morsomt å være CP i 5-10 min, med STORE muligheter for å påføre seg selv og andre STOR skade???
Tviler ikke på riktignok at den funker bra i riktige doser, men likevel...

Og;
-Etter min mening vil eksempelvis kokain(regnet som et klassisk tungt, farlig rusmiddel) være jævla trygt trygt i forhold..(derfor brukte det som eksempel litt lenger opp..)
Du er eplekjekk, høy, gira, - men ikke en mongolid zombie..
Vis hele sitatet...
Etter min mening får du mer igjen av Salvia, det er ikke sånn at du er cp i 10 minutter og bare klikker helt. Da jeg prøvde det satt jeg bare i sofaen å hadde det sykt fett. Var litt som om å være i en dimensjon eller noe.

For all del er nok veldig mange som mener kokain rusen er bedre, det jeg mente var at farlighetsgraden er veldig mye høyere. Ettersom overbruk av kokain kan føre til mye problemer som er mildt sagt lite koselige. OG man blir avhengig ved mye bruk.. Så derfor mente jeg det blir feil å si at Salvia er farligere å at folk heller burde bruke det..
Salvia kan være utrolig kult, men det er mye som er med på å påvirke opplevelsen. Veldig mye avhenger av settingen. Du skal helst sitte i et rom som ikke er altfor lyst, og med så lite bråk og forstyrrelser som mulig. En sitter kan være lurt, så lenge den/de ikke bråker.

I videoen som OP linker til, er jo alt det stikk motsatte. En gjeng idioter som ikke har respekt for salvia i det hele tatt.
Sist endret av Kamuflarne; 1. desember 2011 kl. 15:47. Grunn: Skriveleif