Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  95 10644
Sitat av Staggere Vis innlegg
Bra vi kan være uenige da

Som sagt så var det de selv som ville ha intervjuet. Var ikke journalistene som kom løpende mot han da han kom av bussen.

Igjen, en journalist er en journalist. De spørmålene han stilte var langt ifra så idiotiske som enkelte her skal ha det til. Men på en måte kan jeg skjønne dere blodfans. Men skal vi snakke etter boka, så viste Snoop en dårlig holdning i akkurat denne situasjonen.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke en blodfan, bare så det er sagt. Jeg er ikke engang en fan av Snoop. Har aldri hørt på musikken hans, eller fulgt med på noe som helst han har gjort igjennom livet sitt.

Hadde hatt sympati for Bon Jovi i samme situasjon også.
Sist endret av Bombasa; 15. oktober 2011 kl. 15:17.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg er ikke en blodfan, bare så det er sagt. Jeg er ikke engang en fan av Snoop. Har aldri hørt på musikken hans, eller fulgt med på noe som helst han har gjort igjennom livet sitt.

Hadde hatt sympati for Bon Jovi i samme situasjon også.
Vis hele sitatet...
Var ikke deg jeg siktet til heller Alle blodfans her i tråden.

Men du ber ikke folk dra til helvete. Dårlig argumentasjonsteknikk og dårlig folkeskikk. Han mister rett og slett litt kontroll over seg selv.

Men nå melder jeg meg ut av denne tråden. Føler jeg har skrevet nok nå.
haha, vg er en gjeng med patetiske tullinger, de får kanskje 1 minutt på å intervjue han, og det spørsmålet de prioriterer å spørre om hadde han allerede forklart på twitter..nei, de får faen meg bruke hodet selv..
Skjønner veldig godt at Snoop reagerer på den måten han gjør. Idiotiske spørsmål fra en tåpelig journalist. Snoop er musiker og får ikke ett eneste spørsmål om musikk. Er ikke mange fotball spillere som får spørsmål før en kamp som ikke er fotball relatert.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10014603

Hva syntes dere om holdningen til Snoop her?
Jeg syntes han oppfører seg direkte kvalm.

Noen som pleier å høre på Snoop Dogg, som har noen innvendinger på hans holdning?
Endret dere syn på rapperen?
Vis hele sitatet...
Stolt av Snoop etter dette, VG suger mer enn snuten... av en eller annen merkelig grunn ble jeg utestengt der etter at jeg kritiserte Bush. Så VG kan brenne i helvete.
Han var nok bare røyksugen.
Sitat av EkNad Vis innlegg
Stolt av Snoop etter dette, VG suger mer enn snuten... av en eller annen merkelig grunn ble jeg utestengt der etter at jeg kritiserte Bush. Så VG kan brenne i helvete.
Vis hele sitatet...
Det virker litt som om det kanskje er du som bør vokse opp et par hakk, istedenfor å kritisere vg og snuten(?)..
Sist endret av Bombasa; 15. oktober 2011 kl. 15:49.
er enig med snoop. fuck off VG
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Det virker litt som om det kanskje er du som bør vokse opp et par hakk, istedenfor å kritisere vg og snuten(?)..
Vis hele sitatet...
Man kan alltids vokse, snuten kommer jeg alltid til å HATE selvom jeg er 34.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Det beste var jo den legendariske Petter Solberg engelsken fra reporteneren da.

Why ar ju lait?
Vis hele sitatet...
Det der er jo korrekt engelsk i uttalt form. Petter Solberg engelsk er en blanding av Norsk og Engelsk. Som f.eks. “In Norway we rape after dinner” eller ”The car understyrt ænd i was going strait fram”.
Sitat av EkNad Vis innlegg
Man kan alltids vokse, snuten kommer jeg alltid til å HATE selvom jeg er 34.
Vis hele sitatet...
Ser for meg at du har måne og holder med Vålerenga.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Hey, folka, denne karen har vokst opp faktisk I hooden, no bullshit. Han har sikkert røyka weed HVER bidige dag siden han var 11. Han har hatt LATTERLIG mange år i underholdningbransjen som artist, men påfølgende lattelrige mengder med drama. Når han er jævla sliten etter å ha blitt peset fra tollen, og han skriver på twitter hvorfor for å slippe å få spørsmålet, men det er allikevel det smarteste han idioten av en journalist hadde å spørre om. Veitduhva? Da er det heelt greit at the big baws bare gir litt faen og ber han dra seg til helvette vekk. Hvis NOEN i verden har lov å være sliten og irritert på en fredag så er det faenmeg Snoop.
Han er super-kjendis, ikke super-menneske.
Vis hele sitatet...
Fy faen du er en kvalm, liten drittunge som tror at ghettoholdning og weedrøyking skal få deg noe sted i livet.

"Hvis noen i verden har lov å være sliten og irritert på en fredag så er det snoop". Enkelte mennesker har det så jævlig hver dag at det er utenfor noen sin forståelse, men allikevel er de hyggelig og respekterer andre mennesker, mens den jyplingen her av noe hasjforrurenset møkkapiss tror han er et verdensomspennende forbilde. Folk vil bare ha ham så lenge han er cool, og så er det over.

YES YOU HEARD ME BITCH!
Nå har jeg i grunn ikke noe forhold til Snoop Dogg hverke på den ene eller andre måten, men kan på ingen måter si at dette intervjuet trekker negativt ned på mitt syn på denne mannen. VG sin journalist kommer med halvbakte og dårlige spørsmål (journalisten ble muligens litt starstruck?). Svarene Snoop gir henger like mye på greip som spørsmålene, så da er det i grunn like greit.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Anjohan Vis innlegg
Fy faen du er en kvalm, liten drittunge som tror at ghettoholdning og weedrøyking skal få deg noe sted i livet.

"Hvis noen i verden har lov å være sliten og irritert på en fredag så er det snoop". Enkelte mennesker har det så jævlig hver dag at det er utenfor noen sin forståelse, men allikevel er de hyggelig og respekterer andre mennesker, mens den jyplingen her av noe hasjforrurenset møkkapiss tror han er et verdensomspennende forbilde. Folk vil bare ha ham så lenge han er cool, og så er det over.

YES YOU HEARD ME BITCH!
Vis hele sitatet...
HAhaha, dere er veike ass, er dette noe å krangle over? Hahaha, så flaut.

Han hadde akkurat twitra om det, som JOURNALISTEN SELV sa, forstår helt svaret.
Alt annet er urelevant, dårlig spørsmål at han ble irritert, ok kult. Er ikke noe lov som sier at han må oppføre seg pent mot journalister.

Og ingen tvinger noen som helst til å se intervjuet eller være fan, så hvis hans oppførsel byr deg i mot, ignorer det. Slutt å sleng drittt, det er jo bare patetisk og fører ignen vei.

Er egentlig ingen fan av Snoop, er likegyldig, men synes det er gøy at han har attitude. Kom igjen, det hele er 50/50 act og irritasjon.

Så om attituden hans plager deg, la vær å lytt på musikken, ikke hat på fansen hans, det jo like patetisk som de som sutrer over Bieber og "Belibers".

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får.

Du er jo selv en arrogant drittsekk som ser ned på folk som røyker.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Han hadde akkurat twitra om det, som JOURNALISTEN SELV sa, forstår helt svaret.
Alt annet er urelevant, dårlig spørsmål at han ble irritert, ok kult. Er ikke noe lov som sier at han må oppføre seg pent mot journalister.
Vis hele sitatet...
Virker jo som om det går hardt inn på deg dette jo.

Han kom 5 timer for seint til fankidsa, det er så absolutt en grunn til å spørre om. 40 års dagen er jo også meget relevant.

En journalist skal ikke måtte stille spørsmål bare for å rævslikke, men for å få noen skikkelige svar, spesielt når han er så sein. Noe du tydeligvis har misforstått.

Har du lest trådstarters post? Eller trådtittel "gretten sjølgod rapper?" At du bare skal klage på folk som skriver sin mening om oppførselen blir patetisk, og faktisk ironisk med tanke på din post.
Sitat av Anjohan Vis innlegg
Fy faen du er en kvalm, liten drittunge som tror at ghettoholdning og weedrøyking skal få deg noe sted i livet.

"Hvis noen i verden har lov å være sliten og irritert på en fredag så er det snoop". Enkelte mennesker har det så jævlig hver dag at det er utenfor noen sin forståelse, men allikevel er de hyggelig og respekterer andre mennesker, mens den jyplingen her av noe hasjforrurenset møkkapiss tror han er et verdensomspennende forbilde. Folk vil bare ha ham så lenge han er cool, og så er det over.

YES YOU HEARD ME BITCH!
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvem sin kommentar du har lest, men jeg finner ingenting om at gettoholdning og weedrøyking får deg noe sted? Så jeg vet ikke hvem som er en kvalm drittunge?
Alle vet han ble stoppet og sjekket opp mot dopet han hadde med seg. Utover dette oppfører han seg som en altfor selvgod noob. Disrespect rett og slett!
Norskehesten
Alden's Avatar
Til dere som sier at grensen går når han ber han reise til helvete. Husk på en ting at det er stor KULTUR forskjell fra denne mannen og navie/sosialistiske nordmenn. ikke oversett snopp sitt språk bokstavlig.
Selvfølgelig blir han stoppa på vei inn til Norge, han er jo en av de som er mest pro cannabis såvidt jeg veit.
Og i Norge så skal vi såklart helst straffe folk som misbruker cannabis med dødstraff om vi kan.
På bildet vg publiserte sammen med artikkelen sin så ser du jo narkobikkja og, og tolleren som håper på ett beslag.
Tilfeldig kontroll? I dont think so.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Snoop var kanskje litt vel brutal ved å snakke såpass stygt til reporteren. Men altså, Snoop er Snoop, men denne reporteren var latterlig. Nrk's intervju var jo mye bedre, med SAKLIGE spørsmål.

Sorry, VG, denne reporteren burde sparkes.
Sitat av orbeck Vis innlegg
Sorry, VG, denne reporteren burde sparkes.
Vis hele sitatet...
Liten toleranse du.
ArbeidsledigProletar
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Virker jo som om det går hardt inn på deg dette jo.

Han kom 5 timer for seint til fankidsa, det er så absolutt en grunn til å spørre om. 40 års dagen er jo også meget relevant.

En journalist skal ikke måtte stille spørsmål bare for å rævslikke, men for å få noen skikkelige svar, spesielt når han er så sein. Noe du tydeligvis har misforstått.

Har du lest trådstarters post? Eller trådtittel "gretten sjølgod rapper?" At du bare skal klage på folk som skriver sin mening om oppførselen blir patetisk, og faktisk ironisk med tanke på din post.
Vis hele sitatet...
At det går an. Les, det er et sitat i posten min.
Det jeg kicka på at det var personangrep mot den andre parten, altså de krangla over dette, om du ikke liker det så er det jo bare å hysje, er ikke noe å hause seg opp.
Sitat av EkNad Vis innlegg
Man kan alltids vokse, snuten kommer jeg alltid til å HATE selvom jeg er 34.
Vis hele sitatet...
Ok da. vokse vekk fra den barnslige holdningen da.
Når montøren min på jobben hørte at man kunne vinne en billett for å se SNOOP rappe, så sa han følgende
"å se den gammle kødden stå å jokke på senen, er det siste jeg vil"

Fikk latterkrampe! :P
Sitat av IphoneFreak Vis innlegg
Når montøren min på jobben hørte at man kunne vinne en billett for å se SNOOP rappe, så sa han følgende
"å se den gammle kødden stå å jokke på senen, er det siste jeg vil"

Fikk latterkrampe! :P
Vis hele sitatet...
http://img689.imageshack.us/img689/6260/doggystylecensored.jpg
Altså, de dumme spørsmålene til vg journalisten fortjente dumme svar.
Han kidden som utførte intervjuet så ut som en lærling som fikk "sjangsen" sin, og dreit seg på draget. Det hele så ut som de ville sette Snoop Dogg i et dårlig lys, som de klarte. Men det er vel ikke en ukjent ting i media, og snu litt på ting og få det til å se ut akkurat som de vil.

Gi snoop dogg en pause, han har dratt langt, hatt mange intervjuer. Skulle gjerne likt å sett dere andre som klager, ta intervju på intervju reise og reise, og fortsatt svare seriøst på alle spørsmål, uansett hvor dumme og provoserende de er.

Altså, de dumme spørsmålene til vg journalisten fortjente dumme svar.
Han kidden som utførte intervjuet så ut som en lærling som fikk "sjangsen" sin, og dreit seg på draget. Det hele så ut som de ville sette Snoop Dogg i et dårlig lys, som de klarte. Men det er vel ikke en ukjent ting i media, og snu litt på ting og få det til å se ut akkurat som de vil.

Gi snoop dogg en pause, han har dratt langt, hatt mange intervjuer. Skulle gjerne likt å sett dere andre som klager, ta intervju på intervju reise og reise, og fortsatt svare seriøst på alle spørsmål, uansett hvor dumme og provoserende de er.
Ja huff, sikkert kjempesliten!

Nei vent, han kan faktisk si at han ikke ønsker å intervjues, eller i det minste sove på reisene hans. Det må han vel regne med når han skal bli så jævlig populær.

Og han må faenma tåle å få spørsmål fra journalister. Journalisten var kanskje ikke en av de mest erfarne, journalisten var kanskje nervøs, stresset, en journalist er et menneske han og.

Snoop kunne vært vennlig og respektert journalisten.

Og det er ikke alle som har twitter, kanskje VG journalisten bare ville ha en muntlig bekreftelse fra Snoop himself, for dem som ikke har twitter? Kanskje litt mer utfyllende, hva snoop selv følte og tenkte, osv?

Er mye som kan påvirke mye her.
Dumme spørsmål krever dumme svar
så klippet, han snoop oppførte seg kvalmt...

Selvom han er super kjendis kan han vell oppføre seg litt som ett normalt oppegående menneske
At journalisten stilte dårlige spørsmål forsvarer ikke jævelen(e) snoop og co for oppførselen deres. Idioter hele gjengen...
Sist endret av Spelly; 15. oktober 2011 kl. 23:43.
Grunnen til Snoops surmuling er at han får ikke leika i halmen med Mira Craig. Samtidig som han har hatt nonstop fest før han kom til Oslo. Journalisten avslørte at Mira C har fått kid, og har kjæreste.

Så jeg skjønner han litt bedre nå.

Sitat av Staggere Vis innlegg
Grunnen til Snoops surmuling er at han får ikke leika i halmen med Mira Craig. Samtidig som han har hatt nonstop fest før han kom til Oslo. Journalisten avslørte at Mira C har fått kid, og har kjæreste.

Så jeg skjønner han litt bedre nå.
Vis hele sitatet...
Fikk mail.

[IMG]<script src='http://img844.imageshack.us/shareable/?i=snoopq.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>http://img844.imageshack.us/img844/4025/snoopq.png</noscript>[/IMG]

Det ble en rævva post gitt.
Jeg skifta syn på han. Han oppførte seg som en dritt.
Hahaha hvorfor han ble så stresset av tolla (og hvorfor tollerne brukte så lang tid) ??? For å si det sånn... De fant neppe bare noen flasker sprit for mye og noen kartonger røyk liksom fine briller å, sånne kjenner jeg mange som har med spørsmålstegn og smilys og annet på... Sola kan
Fort bli sterk inne
Sist endret av Rusketulla; 16. oktober 2011 kl. 00:50.
ikke nok med at han garrantert var temmelig forbanna fra før av etter timer på norsk grense, men så kommer det en journalist som faktisk har lest tweeten som alle andre, men som bare MÅ spørre hvorfor han er flere timer for sen. Det er problemet her.. ikke at snoop er arrogant å alt det der
Har lyst til å be alle her som sier at journalisten stiller "dumme spørsmål" om å utdype dette, men å "utdype" er visst et begrep som disse ikke forstår. Fordi utdypelse er akuratt det journalisten prøver å få.

"at the norway border right now being sweated for havin 2much money!! Norway standup 4 the biggdogg the border guys r cool but..."

"They talkn bout takn my $$!! That aint rite!!"
Vis hele sitatet...
På barneskolen i norsken, så lærte jeg at når man skal skrive en tekst, så skal teksten skrives slik at en person som ikke vet noe om temaet/teksten, skal kunne lese den og forstå hva det dreier seg om. Er da å spørre om hvorfor Snoop er sen et "dumt spørsmål", og en dårlig åpning på intervjuet?

Forøvrig så blir ikke journalisten ferdig med å stille spørsmålet sitt, siden han blir avbrutt av et "STFU" av Snoop. Slik oppførsel går ikke engang an å skylde på kulturforskjeller.

Men jeg skal være enig. Journalisten hadde lest meldingen på Twitter, så spørsmålet hans skulle vært "Hey nigga, y u so l8 yo?", for å levle med Snoop.
Sist endret av Buddapower; 16. oktober 2011 kl. 06:31.
herregud for en tåpelig "journalist" spør jo bare idiotiske spørsmål som er provoserende, og spørsmål som det med hows the partying going?er jo helt på jorde, er jo spørsmål som ingen burde svare seriøst på i media, skjønner jævli godt at han snoop svarer sånn, han og de andre oppfører seg jo helt normalt til en sånn situasjon, samme hvor dårlig humør noen kan være(ikke bare han) så har de kommet til og reagert sånn om ikke værre, han prøver jo faen me å snakke seriøst. han fyren som stilte spørsmåla måtte gjort det der bare for å provosere, blir irritert når alle skriver han oppførte seg som en idiot. han oppførte seg jo faen meg fint! er kansje ikke alle som er vant me hans "språk". man både ser og hører på tonefallet på snoop at han ikkke e sur,vil jo bare ha vekk den jævla idiotn. skratta når jeg såg det der, han fyrn burde fått sparken, kan jo ikke prate sånn med sånne folk :P det her burde ikke vært en diskusjon en gang. blir låk i hjerterota av å se på alle idiotene på freak.................(er litt fulll, menn veldig ærlig. )
Sist endret av 4756uty; 16. oktober 2011 kl. 07:09.
Tåpelig journalist, tåpelig intervju, tåpelig situasjon, tåpelig diskusjon.

Og så var brillene til Snoop ganske tåpelige.

Og denne tråden da.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
HAhaha, dere er veike ass, er dette noe å krangle over? Hahaha, så flaut.

Han hadde akkurat twitra om det, som JOURNALISTEN SELV sa, forstår helt svaret.
Alt annet er urelevant, dårlig spørsmål at han ble irritert, ok kult. Er ikke noe lov som sier at han må oppføre seg pent mot journalister.

Og ingen tvinger noen som helst til å se intervjuet eller være fan, så hvis hans oppførsel byr deg i mot, ignorer det. Slutt å sleng drittt, det er jo bare patetisk og fører ignen vei.

Er egentlig ingen fan av Snoop, er likegyldig, men synes det er gøy at han har attitude. Kom igjen, det hele er 50/50 act og irritasjon.

Så om attituden hans plager deg, la vær å lytt på musikken, ikke hat på fansen hans, det jo like patetisk som de som sutrer over Bieber og "Belibers".

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får.

Du er jo selv en arrogant drittsekk som ser ned på folk som røyker.
Vis hele sitatet...
Du må lære deg å lese! Jeg ser ikke ned på folk som røyker, jeg sikter til holdningen hans. Og hvorfor ber du meg om å slutte å lytte på musikken hans? Har aldri hørt en låt av fyren!
Sitat av ulldott Vis innlegg
Tåpelig journalist, tåpelig intervju, tåpelig situasjon, tåpelig diskusjon.

Og så var brillene til Snoop ganske tåpelige.

Og denne tråden da.
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig enig.
I mine øyne er ordet "kleint" det som beskriver situasjonen best.
Sitat av Anjohan Vis innlegg
Har aldri hørt en låt av fyren!
Vis hele sitatet...
Det tror jeg ikke noe på
Det var idiotiske spørsmål fra journalisten, men hvis bikkja ikke klarer å oppføre seg i intervjuer burde han kanskje legge inn årene.
Sitat av ulldott Vis innlegg

Og så var brillene til Snoop ganske tåpelige.
Vis hele sitatet...
Tror snoop har dårlig hygiene. Han hadde samme outfit på konserten i Tr.heim som under intervjuet. Jada, brillene var der de også.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Anjohan Vis innlegg
Du må lære deg å lese! Jeg ser ikke ned på folk som røyker, jeg sikter til holdningen hans. Og hvorfor ber du meg om å slutte å lytte på musikken hans? Har aldri hørt en låt av fyren!
Vis hele sitatet...
HÆH!? Du skulle hatt litt ekte trøndersk ØRTÆV for å spille dum (eller bare du gjør deg vanskelig for gøy? Jeg ber deg ikke om å høre på musikken hans? Lær deg å lese mann!
Jeg sa, la vær om du ikke liker musikken, jeg sa ikke at du allerede lytta på den. Jeg mente med andre ord at ingen tvinger deg.
Og du kalte han hasjforurensa, det tolker jeg som å se ned på folk som røyker, om de er musiker eller ikke.

Sukk.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Ser for meg at du har måne og holder med Vålerenga.
Vis hele sitatet...
Måne får jeg aldri, men Vålerenga holder jeg med..
Sist endret av EkNad; 16. oktober 2011 kl. 19:42.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Det var idiotiske spørsmål fra journalisten, men hvis bikkja ikke klarer å oppføre seg i intervjuer burde han kanskje legge inn årene.
Vis hele sitatet...
Greia er at Snoop driter i det meste. Alle som har hørt en sang av han veit det. Det er jo den attituden som går igjen i hele hip-hopen.
Han legger inn årene når han blir for gammel eller når folk slutter å kjøpe platene hans.

Til han som siterte meg og jeg ikke husker nicket på: Du oppfører deg altfor likt den oppførselen du selv kritiserer o.O

Selvsagt er Snoop en arrogant, selvopptatt faen som alle andre rike artister. Spesielt mot "bitchass crackas" som han ikke liker. Han elsker fansen, ikke journalister.

Er forøvrig ingen ekstrem Snoop fan, men han har no bra g-funk.
Uansett enig med Ulldott.