Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1320
Hei !

Vet at dette ikke er et bilforum, men siden dette omhandler elektroniske dupeditter spør jeg Freaks kloke folk

For noen måneder siden kjøpte jeg meg en enkel DIN spiller som da passet til bilen jeg hadde for øyeblikket.

Denne bilen har nå blitt byttet ut, men problemet er at denne har dobbel DIN spiller.
Vet noen om en måte (eller en adapter?) som gjør slik at jeg kan bruke min enkel DIN spiller uten at det ligger løst, eller er et stort hull i dashen?

Helst en rimelig løsning (maks 1 000,-), da økonomien min ikke tillater innkjøp av en dobbel DIN spiller
Jeg har forsøkt å kikke litt rundt på ljudia.no, bilradiospesialisten.no, google osv.. mulig jeg er dårlig til å lete!
Prøv å Google etter åssen bil du har + replacement stereo slot. Eller lignende.. Mye man kan finne på ebay og google..
Enkelt søk på ebay

Lykke til!

Mvh!
Trådstarter
Se der ja!

Jeg forsøkte å google, men tanken på å ta det på engelsk slo meg ikke!:P
Tusen takk for svar, da skal jeg nok finne ut av det