Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1504
God dag!

Jeg har et lite "problem" på min xperia mini pro..

Jeg valgte å synkronisere kontaktene mine med facebook, greit nok.. Alle kontakter jeg hadde fra før av, ble tilføyd facebook info med telefonnummer + mail.

Men når jeg prøver å redigere kontakter som KUN er lagret via facebook for å legge til nummer, finner jeg ikke dette som et valg.. Prøvde å lagre som ny kontakt, med samme navnet som facebook kontakten, men den bare forsvant sporløst..

Noen som har opplevd / erfart / funnet løsning på noe lignende?

- Jeg har tenkt på google, men aner rett og slett ikke hva jeg kan søke på for å få et fornuftig svar..

Mvh
LaxZzi
Har du prøvd omvent? På min HTC så kan jeg gå på en kontakt og deretter er det en funksjon som heter "Koble til" så kan jeg velge Facebook, Twitter, Flickr etc.
Sitat av Nath Vis innlegg
Har du prøvd omvent? På min HTC så kan jeg gå på en kontakt og deretter er det en funksjon som heter "Koble til" så kan jeg velge Facebook, Twitter, Flickr etc.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med omvendt?

Nå ligger det jo over 200 kontakter på min tlf som er mine facebook venner, så gidder jo ikke sile ut di som ikke har et mobilnummer på seg..

Også når jeg går inn på en facebook kontakt og velger "rediger" får jeg ingen valg om å legge til telefonnummer..

Har sett jeg har et valg som heter "slå sammen kontakter", men det gikk jo i vasken når kontaktene jeg lagret ikke dukket opp lenger..