Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1655
Her kan dere laste ned Visual Communicator, som det står så mye om rundt forbi. Bruk med vett. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få key i mailen om noen dager, men det virker ikke som om det er noen key som må trykkes inn. Har installert på min nokia 3650, og det funker så langt, trenger bare noen å "ringe" til..

h**p://home.no/fr3nk/vc_release_112.sis

Som sagt, jeg tar intet ansvar for evt feil på deres mobiler...

Edit: Vel, jeg klarte jo å skrive VOICE istedenfor VISUAL!! Sorry folkens!! Nå er det ihvertfall rett.. Fint om jeg hadde fått noen tilbakemeldinger fra folk som har prøvd det og sett om det funka, og hvor bra det nå enn var?
Sist endret av fr3nk; 10. desember 2003 kl. 15:09.
Er dette bare for nokia? Kan jeg evt bruke det på min sony ericsson t68i, har bluetooth på pcn i så fall..
du kan bruke det på alle series60 og oppover telefoner.. dvs, at det ikke fenger på t68i hvis jeg husker rett....

Edit: Funker på disse telefonene:

Nokia N-Gage
Nokia 3650
Nokia 7650
Sony Ericsson P800

Kompatible telefoner som kommer:

Siemens SX-1
Nokia 3600
Nokia 6600
Motorola A920
Mitsubishi Concept
BenQ P30
Sist endret av fr3nk; 9. desember 2003 kl. 22:35.
Du må ha Symbian OS på moben!
symbian OS?
er det noe jeg har gått glipp av? Fins det forskjellige os til mobilen?
Og hvor mye koster det å bruke?

GPRS er jo svindyrt i Norge, og jeg har vanskelig for å skjønne at dette kan være billigere enn å ringe.
Hva er dette fornoe egentlig? Noe som har en link eller en forklaring?
Billig løsning for å "ringe" med pcn, kan bare ringe til folk som har dette programmet, funker som msn, det er ganske genialt
http://www.skype.com
Men det er jo ikke no vits i å sjekke det ut hvis man bruker msn "ringingen" har alltid syntes den er litt mongo men.
Trådstarter
Her er lenken til programmets hjemmeside:

http://www.handango.com/PlatformProd...l+communicator
fungerer vel sikkert ikke på min 3510i .. men når begynner de mobilene med video stream å komme?
Trådstarter
de har vel allerede kommet i asia, men de kommer vel hit 2004/2005 eller noe?? aner egentlig ikke.. men da håper jeg det går under vanlige ringepriser, og ikke sånne fucka GPRS priser, for da blir det dyrt.. :P
Opprinnelig postet av eddy1337
fungerer vel sikkert ikke på min 3510i .. men når begynner de mobilene med video stream å komme?
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av fr3nk
du kan bruke det på alle series60 og oppover telefoner.. dvs, at det ikke fenger på t68i hvis jeg husker rett....

Edit: Funker på disse telefonene:

Nokia N-Gage
Nokia 3650
Nokia 7650
Sony Ericsson P800


Kompatible telefoner som kommer:

Siemens SX-1
Nokia 3600
Nokia 6600
Motorola A920
Mitsubishi Concept
BenQ P30
Vis hele sitatet...
▼ ... over en uke senere ... ▼
symbian er os'et nokia bruker
Trådstarter
Vel.. Det er nå en stund siden jeg fikk dette tøffel programmet, og jeg har ennå ikke fått det til å fenge? Noen andre som fikkd et til å fenge?? Noe respons??
Noen som vet om det funker på Nokia 6610? Har java, om man trenger det ?
Opprinnelig postet av rdxz
symbian er os'et nokia bruker
Vis hele sitatet...
Er ikke bare Nokia som bruker det, har Symbian på min Sony Ericsson P800..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Har da fått en update på dette tøffe programmet, versjon 113 (hehe, skumle tall)

Den finner dere da her:

h**p://home.no/fr3nk/vc_release_113.sis