Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  319 58310
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har de noen med bedre videokvalitet enn dette?
Jeg kjøpte den pennen du linket til i sommer, og den fungerer ennå. Helt OK kvalitet til prisen, og lydkvaliteten er suveren. Må bare legge til at den pennen er ikke på lager, og har ikke vært det de siste mnd.

Sitat av keegen Vis innlegg
Har nettopp lagt inn en bestilling og holder dere oppdatert om leveringstiden og produktene!
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg bryr meg akkurat... :P
Angående lasere som det virker som mange freaker kjøper.

Hva er forskjellen på rød, grønn osv? Og hva bruker dere dem til? Hjelper fly med landingen?

Virker som noen bruker spesielle briller sammen med dem? Hvorfor? man skal uansett ikke sikte mot øyene til noen.
Den største forskjellen mellom grønne og røde lasere er bølgelengden på strålen. Grønne lasere har en bølgelengde mellom 560nm og 490nm. Noen grønne lasere har en bølgelengde på 526.5nm og grønne lasere kan lages med andre bølgelengder som 515nm, 523.5nm og 543nm. Bølgelengden for røde lasere varierer fra 700nm til 630nm, men de vanligste bølgelengdene er 635nm, 655nm og 671nm.

I tillegg er menneskeøyet mye mer sensitiv på den grønne strålen enn den røde. Jo høyere sensitiviteten er på det øyet (som grønn stråle er) gjør at grønne lasere er mye lysere enn røde lasere og mer egnet enn røde lasere for forskjellige situasjoner som pekere og astronomi. Grønn er normalt fargen for generelle formål mens røde lasere normalt bare brukes til forskning, "laser show" og konkrete industrielle tilpasninger. :-)
Bestilte selv 4 pakker rett før 1 januar. Alle har kommet fram, sendte også en klage, den fikk jeg svar på dagen etterpå. Nå i januar har jeg bestilt en pakke, som ikke har kommet fram enda, så det er tydelig det går tregt med de akkurat nå. Dere får bare smøre dere med tålmodighet, pakken(e) kommer.

Kan anbefale denne, er litt "dyr" men kvaliteten og hele lighteren er den likeste jeg har bestilt fram til nå. Lighter nr 7.

http://www.dealextreme.com/p/dolphin...th-clip-103032
Sist endret av stagg; 27. januar 2012 kl. 19:41.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Angående lasere som det virker som mange freaker kjøper.

Hva er forskjellen på rød, grønn osv? Og hva bruker dere dem til? Hjelper fly med landingen?

Virker som noen bruker spesielle briller sammen med dem? Hvorfor? man skal uansett ikke sikte mot øyene til noen.
Vis hele sitatet...
Hjelper fly å lande? Hvordan kan en laserpenn hjelpe et fly å lande? :P
Ser ut til at DX nå kun selger max 5mw lasere.. Godt jeg fikk kjøpt noen før denne begrensningen kom.
Har ikke du (Settoz) lest om de som har prøvd å hjelpe helikoptere og fly til å lande?
(Idiotiske toskete småunger som setter liv i fare for å 'leke seg')
Sitat av woff Vis innlegg
Ser ut til at DX nå kun selger max 5mw lasere.. Godt jeg fikk kjøpt noen før denne begrensningen kom.
Har ikke du (Settoz) lest om de som har prøvd å hjelpe helikoptere og fly til å lande?
(Idiotiske toskete småunger som setter liv i fare for å 'leke seg')
Vis hele sitatet...
De har en egen laser butikk :3
Sitat av woff Vis innlegg
Ser ut til at DX nå kun selger max 5mw lasere.. Godt jeg fikk kjøpt noen før denne begrensningen kom.
Har ikke du (Settoz) lest om de som har prøvd å hjelpe helikoptere og fly til å lande?
(Idiotiske toskete småunger som setter liv i fare for å 'leke seg')
Vis hele sitatet...
Hjelpeer jo ikke da
Har funnet ut at hvis du søker på samme vare på eBay (.com), så er det som regel mye billigere der enn på DX.

Hva skjer forresten med at DealExtreme flytter til dx.com?
Sitat av Settoz Vis innlegg
Hjelper fly å lande? Hvordan kan en laserpenn hjelpe et fly å lande? :P
Vis hele sitatet...
http://www.varden.no/nyheter/flypilo...aser-1.6699708

Ironi.
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Sitat av Fekillix Vis innlegg
De har en egen laser butikk :3
Vis hele sitatet...
Link?

10tegn
Trenger litt hjelp angående dealextreme bestillingen min, jeg bestilte for 21 dager siden, og såvidt jeg kan se er pakkene enda ikke sendt...Slik så mailene "payment confirmed" ut: http://bildr.no/thumb/1090635.jpeg http://bildr.no/thumb/1090637.jpeg



Slik så det ut når jeg sjekket orderen: http://bildr.no/thumb/1090640.jpeg

Noen ide`? Litt rart det ikke er sendt ENDA?
Sist endret av jonastheman; 28. januar 2012 kl. 00:26.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Hjelper fly å lande? Hvordan kan en laserpenn hjelpe et fly å lande? :P
Vis hele sitatet...
Pi0xed svarte korrekt på hva jeg tenkte på. Ironi som sagt.

Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Link?

10tegn
Vis hele sitatet...
http://www.yourlaser.com

@Lacost33: Takk for svar.
I mitt tilfelle tok det ca. 2 uker å sende pakken, og 1.5 måneder til den ble sendt. Alltid gøy å få pakker du har glemt at du har bestilt.
Sitat av jonastheman Vis innlegg
Trenger litt hjelp angående dealextreme bestillingen min, jeg bestilte for 21 dager siden, og såvidt jeg kan se er pakkene enda ikke sendt...

Noen ide`? Litt rart det ikke er sendt ENDA?
Vis hele sitatet...
Nopp, ikke merkelig i det hele tatt. De bruker veldig lang tid generelt, men sånn er det vel bare når man får fri frakt . Da jeg bestilte et halvdårlig dirkesett for noen år tilbake, tok det vel et par måneder ca.
De sender varen(e) når en fraktconteiner er full.
Hvor lang tid det tar før en slik fylles opp kan variere veldig.

Men dette gjelder for gratis frakt.
Sist jeg bestillte noe fra DX tok det ca 3 uker fra bestilling til jeg fikk hentelapp. Men dette var jo også nesten ett år siden :s
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som vet om det er nikotin i refillsa til e-cigene på DX? F.eks denne http://www.dealextreme.com/p/electro...ece-pack-70074
Sitat av aleks505 Vis innlegg
Er det noen som vet om det er nikotin i refillsa til e-cigene på DX? F.eks denne http://www.dealextreme.com/p/electro...ece-pack-70074
Vis hele sitatet...
Ser litt sånn ut hvis du ser på bildet til ene subben, er det kryssa av for high. High nicotine?
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Ser litt sånn ut hvis du ser på bildet til ene subben, er det kryssa av for high. High nicotine?
Vis hele sitatet...
Hmm, tror det er hvor sterk smaken er
Bestilte e-sigger fra DX den 16. januar, og et par dager senere fikk jeg vite at de ikke kunne oppfylle orderen. Dermed ventet jeg ei uke før de kunne sende pakke nr 1 med to produkter... Pakke nr 2 med ett produkt ble sendt 7. februar. Venter fortsatt på pakke nr 1 som ble sendt 26. januar..


Når bør jeg begynne å "bekymre" meg?

Bestilte vel totalt 8-9 forskjellige ting om jeg ikke tar feil (diverse e-sigger, filter, rullemaskin m.m)
Dealextreme er kjent for å bruke lang tid så tror du ikke trenger å bekymre deg før år 2013.
Er det noen som har bestilt zippolightere derfra?
Det er mange corny og noen ok der, mange har fått greie review, men man vet jo aldri.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Dealextreme er kjent for å bruke lang tid så tror du ikke trenger å bekymre deg før år 2013.
Vis hele sitatet...


Takk for svar
DX sender meg ting etter ting.. de deler opp bestillingen min :S
Så jeg vet aldri hva av pakken jeg får når jeg tar pakken opp av postkassa :P
Sitat av olaPola Vis innlegg
Er det noen som har bestilt zippolightere derfra?
Det er mange corny og noen ok der, mange har fått greie review, men man vet jo aldri.
Vis hele sitatet...
Jeg har en helt plain zippo-kopi derifra. Den er helt OK, ikke noe problem med den. Kan anbefales.
▼ ... noen uker senere ... ▼
har bestilt for en stund siden.. fikk brev/bilde fra posten. der står det over bildet :"melding om verdi-/rekommandert postsending...
står på baksiden -må hentes innen 14 dager. kanskje det betyr at den er kommet fram til poststasjonen?
hva er det? trenger hjelp ASAP!
Sist endret av skeletoret; 24. februar 2012 kl. 14:11.
Sitat av skeletoret Vis innlegg
har bestilt for en stund siden.. fikk brev/bilde fra posten. der står det over bildet :"melding om verdi-/rekommandert postsending...
står på baksiden -må hentes innen 14 dager. kanskje det betyr at den er kommet fram til poststasjonen?
hva er det? trenger hjelp ASAP!
Vis hele sitatet...
Det er bare en melding om at varen har kommet fram til postkontoret, og at du må ha med legitimasjon (pass etc.) for å hente den. Husk å ta med brevet også
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av skeletoret Vis innlegg
har bestilt for en stund siden.. fikk brev/bilde fra posten. der står det over bildet :"melding om verdi-/rekommandert postsending...
står på baksiden -må hentes innen 14 dager. kanskje det betyr at den er kommet fram til poststasjonen?
hva er det? trenger hjelp ASAP!
Vis hele sitatet...
Den ligger på postkontoret, er bare å hente den. Husk å ta med ID

Ninja'ed av skifyr123
Sist endret av Soppsui; 24. februar 2012 kl. 14:14.
DX er min #1 kilde av deler til våpen og spionasje.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bestilte 11 produkter hos DX 2/14/2012. Men kun 8 produkter ble sendt (3/1/2012) På de 3 produktene som ikke ble sendt står det pending (Bilde)
Og jeg lurer på om de kommer til å bli sendt, det står "Collecting from suppliers" Men det kan jo ta sin tid så jeg lurer på om jeg burde vente eller bytte ut de produktene som ikke er blitt sendt til noe annet?

Håper posten ga noe mening i det hele tatt
Sitat av aleks505 Vis innlegg
Bestilte 11 produkter hos DX 2/14/2012. Men kun 8 produkter ble sendt (3/1/2012) På de 3 produktene som ikke ble sendt står det pending (Bilde)
Og jeg lurer på om de kommer til å bli sendt, det står "Collecting from suppliers" Men det kan jo ta sin tid så jeg lurer på om jeg burde vente eller bytte ut de produktene som ikke er blitt sendt til noe annet?

Håper posten ga noe mening i det hele tatt
Vis hele sitatet...
De blir sendt i to pakker. Slik at du slipper å vente på at alle varene skal komme.

Jeg må også spørre om en ting! Har selv bestilt rundt 190-200 forskjellige refiller til esigaretten. Redbull, vanilje, jorbær etc. er de bra? har du prøvd de?
Sitat av ptrrr Vis innlegg
De blir sendt i to pakker. Slik at du slipper å vente på at alle varene skal komme.

Jeg må også spørre om en ting! Har selv bestilt rundt 190-200 forskjellige refiller til esigaretten. Redbull, vanilje, jorbær etc. er de bra? har du prøvd de?
Vis hele sitatet...
Okei takk for svar Ang. e siggene: Er første gang jeg har bestilt fra dx og har bare smakt mint, den smaker tyggis
Da var den første pakka mi ankommet på postkontoret Og jeg lurer på hva jeg kan bruke som legitimasjon? er 14 år. Men jeg fikk ikke noen form for beskjed om at pakka var ankommet, jeg bare sjekka posten.no tilfeldig og der står det at den har kommet, Vennligst svar asap
Bankkort, pass etc. er gyldig legitimasjon. Skolekort og lignende er ikke det.
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Bankkort, pass etc. er gyldig legitimasjon. Skolekort og lignende er ikke det.
Vis hele sitatet...
Takker Men skal jeg bare si ordenummer når jeg skal hente den?
Sitat av aleks505 Vis innlegg
Takker Men skal jeg bare si ordenummer når jeg skal hente den?
Vis hele sitatet...
Tror ikke posten er interessert i ordrenummeret, men heller sendings- eller kollinummeret
Du gir dem det nummeret du bruker til å spore pakken med på posten.no. Starter som regel på HK (pakken kommer fra hong kong) så masse tall, og slutter på NO (skal til norge).
Jeg har prøvd esiggene jeg fikk for en stund siden titt og ofte. Men jeg kjenner ingen effekt. Refillene jeg bruker har High Nicotine, men gir ikke noen effekt om jeg så røyker to refiller samtidig. Hvorfor?
Noen som har sett dette?

http://www.dealextreme.com/c/dx-over...ss-only-100002

Europeisk lager og shipping innen 24t? Er for godt til å være sant

EDIT: Jupp, gjelder ikke for Norge..
Sist endret av Grix; 16. mars 2012 kl. 10:47.
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Du gir dem det nummeret du bruker til å spore pakken med på posten.no. Starter som regel på HK (pakken kommer fra hong kong) så masse tall, og slutter på NO (skal til norge).
Vis hele sitatet...
Mitt slutter på CN
http://www.dealextreme.com/c/car-aud...sort=relevance

Noen som vet om forsterkerne og høyttalerne her er noe bra?
du får det du betaler for... etter min erfaring med siden er det meste bare søppel og holder ikke lenge. Spes ikke elektrisk
Noen som vet om det har vært veldig mye forsinkelser i det siste?
Ser ut til at det meste går utrolig tregt for tiden ja.. Og de roter med bestillingene!Har mottatt flere pakker med manko i det siste (Varer som står på lista men som mangler i den uåpnede pakka!) Har også opplevd at bestilte og betalte varer ikke kommer opp på min side.
Har klaget på disse forholdene uten at jeg har fått svar, så nå gidder jeg snart ikke mer tull derfra.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Har ofte skjedd med meg også, men så kommer mankoen et par-tre uker senere, siden de ikke hadde inne på lager. Varene kom iallefall inn på min side.

Er samme varene på Ebay, men litt slit å finne mye man skal ha med gratis frakt, og at sender merker med gave
Fikk pakken min idag Bestilte den for en 26. feb. Så kan ikke klage! Som alltid er jeg strålende fornøyd med DE sine produkter, jeg fikk min nye iphone beskytter idag.

http://www.dealextreme.com/p/retro-b...-coffee-117149
Sitat av aleks505 Vis innlegg
Mitt slutter på CN
Vis hele sitatet...
Hva begynner det på da? Hong Kong og Kina er så vidt jeg vet to forskjellige stater eller lignende, uten at jeg skal påstå jeg kan noe om detaljene. Lurer på om ikke DX er plassert i Shenzhen, som ligger i Kina, ikke Hong Kong, som forklarer CN bokstavene. Mulig også jeg blandet rekkefølgen av bokstavene, fra/til foran/bak.
Sist endret av wanna-b; 21. mars 2012 kl. 09:04.
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Hva begynner det på da? Hong Kong og Kina er så vidt jeg vet to forskjellige stater eller lignende, uten at jeg skal påstå jeg kan noe om detaljene. Lurer på om ikke DX er plassert i Shenzhen, som ligger i Kina, ikke Hong Kong, som forklarer CN bokstavene. Mulig også jeg blandet rekkefølgen av bokstavene, fra/til foran/bak.
Vis hele sitatet...
Det husker jeg ikke men jeg har hentet første pakken min og det gikk fint fikk en hentelapp i posten
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bestilte noen greier 3/10/2012(Full Shipment) og 3/13/2012(Full Shipment), dette er da nesten en måned siden. Tror dere jeg får dem snart?
Mister tålmodigheten litt, så kjøpte jeg noe mer i dag til en del penger som jeg håper kommer frem.. fordi det var dyrt.