Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 12994
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Hmm, fant en sammenheng mellom en del av sidene som er nevnt her.

Sidene Pook.no, Netton.no, Habless.no, NorskSide.no og Habless-Hosting.net er eid av samme person.
Vil anbefale alle som leser å holde seg langt unna både Habless-Hosting.net og Netton.no.
Lei heller webhotell hos Host1.no.

Og ja, mens vi er inne på sammenheng.. PXD.no er også eid av denne personen..
Vis hele sitatet...
Hei. jeg er denne persjonen... jeg eide ikke netton og norskside da det ble svindling.... jeg kjøpte derfor opp netton og norskside domenene.. og en ting jeg trur du skal trekke det du sa tilbake eller så anmelder jeg deg for og trakkasere mitt firma...
Sitat av sveinjyhne Vis innlegg
Hei. jeg er denne persjonen... jeg eide ikke netton og norskside da det ble svindling.... jeg kjøpte derfor opp netton og norskside domenene.. og en ting jeg trur du skal trekke det du sa tilbake eller så anmelder jeg deg for og trakkasere mitt firma...
Vis hele sitatet...
Trakkasering? HAHA!

Og en annen ting: Han kan ikke endre / slette posten, ikke mulig på Freak.no, så det var litt "synd"...
Sitat av sveinjyhne Vis innlegg
Hei. jeg er denne persjonen... jeg eide ikke netton og norskside da det ble svindling.... jeg kjøpte derfor opp netton og norskside domenene.. og en ting jeg trur du skal trekke det du sa tilbake eller så anmelder jeg deg for og trakkasere mitt firma...
Vis hele sitatet...
Trakassering av firma? Right... Lykke til...
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Trakkasering? HAHA!

Og en annen ting: Han kan ikke endre / slette posten, ikke mulig på Freak.no, så det var litt "synd"...
Vis hele sitatet...
okey.. hvis krenking var bedere ord?
uansett kripos kan nok slette tråder på freak.no
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av sveinjyhne Vis innlegg
okey.. hvis krenking var bedere ord?
uansett kripos kan nok slette tråder på freak.no
Vis hele sitatet...
Kripos kan ikkje slette ting her eller andre plasser.

Forøvrig kan eg ikkje tenke meg at noko her vil kunne rammast av straffelova, så kanskje du burde tenke meir på kundeservice og mindre på kåte advokater. Det er gjerne billigere og bedre det. Trusler tar seg veldig sjelden bra ut.
Sitat av sveinjyhne Vis innlegg
okey.. hvis krenking var bedere ord?
uansett kripos kan nok slette tråder på freak.no
Vis hele sitatet...
KRIPOS kan ikke slette tråder her... Men hvis dette skulle vært trakkasering / krenking så kan de jo alltid spørre moderatorer her, noe jeg egentlig tviler på.

Skjønner ikke hva personen har gjort engang, han sa kun at vi burde holde oss LANGT LANGT unna websidene dine, som jeg absolutt kommer til å gjøre, hvis eieren av disse oppfører seg så uprofessionell.
Sitat av sveinjyhne Vis innlegg
okey.. hvis krenking var bedere ord?
uansett kripos kan nok slette tråder på freak.no
Vis hele sitatet...
Ikke engang Kong Olav kan slette innlegg på freak.no. Om dette gjenspeiler din(eller deres) forståelse av hvordan internett fungerer så er det skremmende mtp hvilken bransje du prøver å drive butikk i.

Dessuten er det ikke trakassering eller krenking dersom det som sies ikke er mobbing eller personangrep og faktisk stemmer.

Lykke til med advokaten.
cPanel kontoen til Netton.no har blitt blokkert

"Account Suspended" www.netton.no
▼ ... mange måneder senere ... ▼
For å ikke ødelegge ryktet til de jeg beskyldte forrige side for visse ting, så retter jeg det opp.

PXD.no er eid av Kai El Grande, og han har ingenting med de overnevnte sidene å gjøre. (men pxd.no-jakkene er fine)

Habless.no og habless-hosting.net er eid av Svein H Jyhne, og han er velkjent innenfor miljøet som driver med ulovlige habbo-retrohoteller, og netton.no og norskeside.no er eid av Kai-Erik M et eller annet. Sorry for drittkasting forrige side til deg Kai, men på dere andre, så fortjener dere det.
Går greit det Når så du PXD jakken?