Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1471
Hei
Har et Astro A40 headsett jeg bruker som jeg er fornøyd med. Problemet er at om jeg sitter på discord og ser på youtube så hører folk hva jeg ser på. Problemet er ikke at headsettet lekker lyd ut fra øreklokkene og til mikrofonen da jeg også kan mute mic på ledningen men enda hører folk lyd i bakgrunnen selv om jeg hører på lavt volum.

Det er akkurat som lyden blir castet ut gjennom microfon. Eneste som hjelper er om jeg muter direkte på discord. Har søkt rundt på nettet og mange har det samme problemet men jeg har ikke funnet en løsning som fungerer. Vet også at det ikke er headsett for det samme skjedde med mitt forrige headsett, noe som var grunnen til jeg byttet det ut.

Jeg bruker ikke skype men vil tippe at det samme skjer om jeg prater der.

Jeg bruker windows 10 og har prøvd mye å trykke på mye forskjellige ting inne på Innspillingenheter-> Egenskaper men til ingne nytte.
Jeg har også lastet ned nye drivere til realtek til ingen nytte. En kompis sa at dette kunne fikses i realtek hd audio manager, har prøvd å laste det ned men det dukker ikke opp på maskinen min (ja jeg har søkt etter på maskinen). Og ja jeg har sjekket input devices i discord.

Hovedkortet mitt er ASRock Fatal1ty X99X Killer og ja jeg har lastet ned lyd drivere direkte fra siden dems.

Jeg har nå prøvd å prøvd men til ingen nytte. Noen som har noen tips til hva som kan være problemet?

Under har jeg postet bilder av hvordan det ser ut i innspillingsenheter:







Og discord settings: