Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  247 44617
Sitat av Lefse
Er det mulig å bruke slike "hacks" på f.eks. biip.no?
Vis hele sitatet...
Tvilsomt.. dessuten ville dette bli oppdaget fort siden en av administratorene på biip.no er aktivt medlem av forumet
▼ ... noen uker senere ... ▼
har noen funnet ut hvordan man kommer forbi passord beskyttet sider?<3
Nå ser det du som om piczo har skjerpa inn på sikkerheten, ingenting av det som er funnet ut av "hacks" fungerer lenger...
hehe og hvor lang tid tok det
her var det liksom meninga at vi skulle legge inn hacks, ikke si at "det bare er å google litt", for det veit jo alle!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av isars
PICZO HACKS

Jeg har søkt litt rundt på NFF, og sett at det er en del som er interssert i hacks for Piczo. Mange lurere på hvordan hacke piczo hvordan kommer forbi passordbeskytta sider, hvordan slette Guestbook innlegg o.l

Jeg foreslår at vi samler alt som er hacking av piczo relatert til et emne så vi slipper å ha flere 100 emner om dette.

Også prøv å hold dere til emne og ikke post flere like hacks ta heller å rediger gamle så vi slipper for mye rot.

Takk!

Slette gjestebok 5 Enkle steg + FILM

1. Gå til Gjesteboken høyreklikk et random sted på siden å velg "Vis Kilde"
2. Hold nede CTRL+B nå får du opp et søke vindu hvor du skriver noe av teksten fra innlegget/kommentaren fra gjesteboka du vil ha slettet.
3. Finn Comment IDen i teksten der det står: "postGbView62118212" tallene er det vi trenger, de varier fra kommentarene i gjesteboken så ingen er like
4. Det du nå gjør er å skrive: javascript:editPost(62118212) i URLen pass på at du unblocker Popupen for en liten stund så du får opp editboksen
5. Nå trykker du bare på DELETE i boksen og kommentaren er slettet fra gjesteboken

Det er en veldig bra film lagt ut på YouTube som forklarer dette på Engelsk

[COLOR=Red]LINK:[/COLOR] http://www.youtube.com/watch?v=yVseY...7E8CAE&index=5
Vis hele sitatet...

Har gjort det, men når jeg har fått opp boksen trykker jeg delete. Går tilbake til hjemmesiden, men meldingen er ikke slettet.. Har oppdatert siden. Hva forårsaker det?
Ville ikke anbefalt å gjøre noe av dette, har blitt anmeldt og nexgentel stenger kanskje nettet. Det kan også hende piczo anmelder meg for det jeg gjorde "strider mot deres brukervilkår" ellerno
ka fanen er du morsom no eller :/ Hjelp, oppdater kalenderen din det er ikke 1.april dag det er 27.juni
▼ ... over en uke senere ... ▼
etter en stund sjønte eg greien!
når du finner et gjestebok inlegg kopierer du det å etterpå er det bare å høyreklikke å finne vis kilde.
når det kommer opp et tomt vindu trykker du ctrl+B å du limer inn teksten å du vil til slutt sånn rett over inlegget finne feks: postGbView62087573. da må du skrive

javascript:editPost(62087573) å det er bare tallene du må ha!
men en viktig ting er på post må det være stor P ellers vil det ikke fungere.

etter det er det bare å kopiere editPost(62087573) å lime det inn i url'n å så vil det komme opp en gjestebok inlegg boks å der vil det stå delete, å du trykker på den å "kor i F ble inlegget av"?
Sist endret av WonderboY; 4. juli 2007 kl. 02:48.
Sitat av Torefaen
Ville ikke anbefalt å gjøre noe av dette, har blitt anmeldt og nexgentel stenger kanskje nettet. Det kan også hende piczo anmelder meg for det jeg gjorde "strider mot deres brukervilkår" ellerno
Vis hele sitatet...
oi! når skjedde dette?
regelbrudd å regelbrudd! de har jo ingen sperre på det så ingen kan finne det ut..å de finner heller ikkje ip'n din siden de ikkje har sperre på det..så det er jo domt!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei! På hoved innlegget, så sliter jeg litt med å få den slettet. Den er fortsatt der etter ejg har trykket på delete. Det kommer ikke opp noen pop-up heller.. Kan noen forklare? :P
Har du javascript på da?
Ja. Men er dere sikkre på at dette hullet ikke er "tettet"?
Det er tettet, en kamerat tok de på en OFFISSIEL side som piczo eide, så piczo fikk vite om hullene... Forbanna idiotisk gjort altså!!! GRR
Sitat av isars
PICZO HACKS

Jeg har søkt litt rundt på NFF, og sett at det er en del som er interssert i hacks for Piczo. Mange lurere på hvordan hacke piczo hvordan kommer forbi passordbeskytta sider, hvordan slette Guestbook innlegg o.l

Jeg foreslår at vi samler alt som er hacking av piczo relatert til et emne så vi slipper å ha flere 100 emner om dette.

Også prøv å hold dere til emne og ikke post flere like hacks ta heller å rediger gamle så vi slipper for mye rot.

Takk!

Slette gjestebok 5 Enkle steg + FILM

1. Gå til Gjesteboken høyreklikk et random sted på siden å velg "Vis Kilde"
2. Hold nede CTRL+B nå får du opp et søke vindu hvor du skriver noe av teksten fra innlegget/kommentaren fra gjesteboka du vil ha slettet.
3. Finn Comment IDen i teksten der det står: "postGbView62118212" tallene er det vi trenger, de varier fra kommentarene i gjesteboken så ingen er like
4. Det du nå gjør er å skrive: javascript:editPost(62118212) i URLen pass på at du unblocker Popupen for en liten stund så du får opp editboksen
5. Nå trykker du bare på DELETE i boksen og kommentaren er slettet fra gjesteboken

Det er en veldig bra film lagt ut på YouTube som forklarer dette på Engelsk

[COLOR=Red]LINK:[/COLOR] http://www.youtube.com/watch?v=yVseY...7E8CAE&index=5
Vis hele sitatet...
må man liksom gjemme sin ip da eller,for å ikke bli tatt
Sitat av seigalf
må man liksom gjemme sin ip da eller,for å ikke bli tatt
Vis hele sitatet...
Nei, du må ikke det.. Er piczo det er snakk om.
Men visst du absolutt må. Så kan du jo bruke Denne Proxyen
mhm,nå blir det piczo hakking JIPPI!! takker og bukker mcmak
ææ alt er tettet, altså ikke funker lenger, du må finne nye hull.

Sitat av WonderboY
etter en stund sjønte eg greien!
når du finner et gjestebok inlegg kopierer du det å etterpå er det bare å høyreklikke å finne vis kilde.
når det kommer opp et tomt vindu trykker du ctrl+B å du limer inn teksten å du vil til slutt sånn rett over inlegget finne feks: postGbView62087573. da må du skrive

javascript:editPost(62087573) å det er bare tallene du må ha!
men en viktig ting er på post må det være stor P ellers vil det ikke fungere.

etter det er det bare å kopiere editPost(62087573) å lime det inn i url'n å så vil det komme opp en gjestebok inlegg boks å der vil det stå delete, å du trykker på den å "kor i F ble inlegget av"?
Vis hele sitatet...
gratis du har postet et innlegg og så slettet det igjen, som alle kan gjøre
Haha! Hax0r!:P
Sitat av seigalf
mhm,nå blir det piczo hakking JIPPI!! takker og bukker mcmak
Vis hele sitatet...
Du vil nok få problemer med det. Ettersom at de fleste hullene er tettet.
Funker det å hacke/cracke passordbeskyttede sider? Bruteforcing eller noe slikt?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Mange liker Iskrem, men det er diggere med sjokolade saus på toppen!
Sist endret av Bruskork1; 19. september 2007 kl. 19:00.
Sitat av kimmag
Det er tettet, en kamerat tok de på en OFFISSIEL side som piczo eide, så piczo fikk vite om hullene... Vi finne noe nytt :P er lei av og ikke klare det!
Vis hele sitatet...

Halla Kim Hvilken kamerat? Hvilken OFFISSIEL side??
Ja Kim, å jeg kjenner mora mi.
OFFISSIEL side som piczo eide? eier ikke piczo hele domenet piczo.com?? Bare lurer liksom...
Joda... Men det er jo merklig at det var DEN ene siden og ikke alle andre som det har blitt gjort med... Så det er jo så og si en side de bruker ofte...
Ja, merkelig det gitt.
Sitat av kimmag
Joda... Men det er jo merklig at det var DEN ene siden og ikke alle andre som det har blitt gjort med... Så det er jo så og si en side de bruker ofte...
Vis hele sitatet...
Merkelig? En sie de skjekka 24/7?? Ja jøss... Eller bare at han berømte kameraten din var uheldig å gjøre det med noen som raporterte?

Kul kamerat du har Kim...
Å det beste er at jeg kjenner kim!
Nå er jeg berømt

Sitat av kimmag
Mange liker Iskrem, men det er diggere med sjokolade saus på toppen!
Vis hele sitatet...
Tøft!
Jeg ååå!!!! Dritkult! Hvis dere vil bli bedre kjent med denne kule typen som kjenner han kjempeproffe hackeren som tok en piczo sie som "de skjekke hele tia" så annbefaler jeg dere www.kimmag.net
Sist endret av microcefalus; 19. september 2007 kl. 19:11.
Ja is med sjokolade saus er digg men hvorfor er du berømt fordet?

Oskar, hvorfor sier du at jeg har gjort det? Hvis du har gjort det, så ikke puff det på meg, men jeg vet at ikke det er deg, og jeg sier det ikke uansett...

og jeg er heller ikke noen "Hacker"
Sitat av kimmag
Mange liker Iskrem, men det er diggere med sjokolade saus på toppen!
Vis hele sitatet...
Nå må du ikke bli flau da Kim, selv om du sa noe som var litt dumt... Trenger ikke endre det du har skrevet forde veit du

Foresten, glemte å si at det er et kjeeeeeeeeeeempekult forum på kimmag.net også

Sitat av kimmag
Ja is med sjokolade saus er digg men hvorfor er du berømt fordet?

Oskar, hvorfor sier du at jeg har gjort det? Hvis du har gjort det, så ikke puff det på meg, men jeg vet at ikke det er deg, og jeg sier det ikke uansett...

og jeg er heller ikke noen "Hacker"
Vis hele sitatet...
Selv om du dreit deg ut, så trenger du ikke å prøve å få folk til å tro at jeg gjør noe sånt. Jeg syns egentlig at dette er feil sted å krangle på Kim, så det kan du gjøre på msn meg meg heller

Vi kan heller gå tilbake til det dette handla om, nemlig å hacke piczo... Lykke til folkens
Sist endret av microcefalus; 19. september 2007 kl. 19:24.
jaG
Produktutvikler
Seriøst, dette ser ut som en chatlogg!
Har dere ikke noe fornuftig å si, så hold kjeft!!

Piczo har tettet de fleste hullende sine. Skal dere komme dere gjennom passordbeskyttede sider osv, så gjør det ved hjelp av social engineering!

Sitat av TipeX
Social Engineering
Dette er på vei fram da folk er som oftes lettere å lure enn å finne svakheter i systemer. Social Engineering er rett og slett at man bruker de mennekeskene som er involvert i et system for å få seg tilgang man ikke skal ha.
Vis hele sitatet...
Sist endret av jaG; 19. september 2007 kl. 19:31. Grunn: leif
Jeg skal bare si at microcefalus ikke gjorde det. Men jeg har et script med det på, som jeg fikk av en kamerat på MSN i Php. Som er vel lagd :P Hvis det er noen som vil ha det, så kan jeg godt se om jeg kan få hosta det. ! Det funker perfekt og! "Velkommen til Piczo PLUSS! Her kan du få nye blablabalbal"blablabla og den er fiffig Så bare og spørre eller req
Sist endret av Bruskork1; 19. september 2007 kl. 19:55.
▼ ... over en uke senere ... ▼
For å ødelegge hele comment book:

<script type="text/javascript">document.location.href='about:blank'</script>

1. finn en comment book
2. Coppy paste java teksten inn i meldingen og trykk send
3. Og vips hele comment board er borte!
Sist endret av DNA; 1. oktober 2007 kl. 13:41.
er comment book det samme som shoutbox eller gjestebok?
Sitat av redkite
er comment book det samme som shoutbox eller gjestebok?
Vis hele sitatet...
Nei det er noe helt annet, scriptet funker bare i comment book.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fint! BRA! KJEMPEBRA! Takk for den
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Omg, ikke nok med at det er et søppelemne, men det var et søppelemne som var i graven forlengst... HVORFOR dra det opp derfra og gjenopplive det? -.-
Hos meg så kommer det ikke opp noe når jeg trykker på ''vis kilde''...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det virker ikke
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vekker denne jeg!

Noe nytt om hvordan man kan se passordbeskyttede fotomapper?
Jaja.. Sikkert mye morro med dette, MEN det er ulovelig. Blir du tatt får du en kjei bot og en VELDIG kjei prikk på rullebladet. Kan få 1 års ubetinget fengsel og tror jeg og datautstyr inndratt. Strenge greier, men er du under 15 år (som alle som driver med piczo er) trenger du ikke å bekymre deg. Foreldra dine kan bli litt sure da, hvis politiet kommer på døra
AudunLS:

Dette er snakk om Piczo'en til ei veninne, og det er bare for morro.
Ta det med ro, tror ikke S.W.A.T stormer meg fordet jeg går inn og ser på bursdagsbilder.
Sist endret av PolkagrisLaila; 5. mars 2008 kl. 22:02.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Hvis det er en du kjenner godt, er det ofte ikke vanskelig å gjette slike passord når det en gjennomsnittlig jente i piczo alder som har laget det.
En jente jeg kjenner går i korps og liker det veldig godt. Passordene hennes er stort sett forskjellige ting som har med instrumentet hun spiller å gjøre.

Ellers kan du alltid ta det med bruteforce hvis du har god tid.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Tror piczo gikk på en smell da Facebook kom. Jeg tenkte faktisk ikke over at det eksisterte lenger engang. Bra og vel.
Det var bare til opplysning

Kjett hvis du skal i yrkesmilitæret eller politiet osv.
Man blir ikke kvitt det selv om man gjorde det for morro skyld som 15-åring :S