Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1021
Til høsten skal jeg muligens på tur til USA med min far og storebror. Ettersom ingen av oss er spesielt kjente med landet er det vanskelig å vite hvor vi skal gjøre av oss eller hva vi skal gjøre på reisen. Vi planlegger å være der mellom 7-10 dager.
Noen som har noen forslag til hva vi kan gjøre? Kom med alle mulige innspill.. Hva dere har lyst til, hva dere ikke har lyst til, eller hva dere har gjort..
Slik jeg ser det har dere to valg: Enten California eller østkysten med New York og Washington. 7-10 dager er for kort tid til å reise så veldig mye rundt. En kjøretur gjennom landet er romantisk og sikkert en fantastisk opplevelse, men det krever god tid, hvis det ikke skal bli bare mas.
Trådstarter
Tenkte oss vel mer å ha et fast oppholdssted, og heller bevege oss litt ut i fra det området.
California og NY/Washington er de to alternativene vi har kommet fram til.
Kom gjerne med andre idéer
Boston er en fantastisk by