Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3320
Vet ikke om noen web-sider jeg skulle opprettet en slik her tråd , så jeg gjør det her.
Steng hvis den ikke skal være her.


Det jeg lurer på er om dere har noen tips til hvilke ferie steder dere vil anbefale å dra til i Januar måned.
Har tenkt meg en tur , men jeg har ikke peiling på hvor...Så hadde vært fint med noen tips
Til varmere strøk , Gran Canaria , Tenerife, Lanzarote , Agia Napa osv osv : )


Kriterier for stedet

- Passe bra uteliv
- Masse sol og varmt
- Bra standard på hotel \ leiligheter
- Masse folk \ turister
- Ikke altfor dyrt ( dvs overkommelig pris på varer osv der nede ) .


Post gjerne direkte linker til stedet og erfaringer : )


Takker for alle svar : )
Sist endret av Skaarestuen; 19. november 2006 kl. 23:36.
Litt offtopic:
Du burde begynne å stå på brett eller ski Da får du aldri den forferdelige ideen å reise vekk når snøen kommer.
Sitat av Kirekzulu
Litt offtopic:
Du burde begynne å stå på brett eller ski Da får du aldri den forferdelige ideen å reise vekk når snøen kommer.
Vis hele sitatet...

Hehe..Sier noe der , men det er alltid et tre i veien når jeg står på brett.


Så er keen på å dra til varmere strøk i Januar : )
Sist endret av meitemark; 21. mars 2022 kl. 00:49.
thailand! har hørt att det er jævli bra i januar der!
Du kan jo kræsje i telt med pingviner på sydpolen. er sikkert en større opplevelse en sol og strand.
men Cypros er digg, his du drar riktig sted. ellers kommer du bare til kaktus og ørken
Sitat av sauistorby
Du kan jo kræsje i telt med pingviner på sydpolen. er sikkert en større opplevelse en sol og strand.
men Cypros er digg, his du drar riktig sted. ellers kommer du bare til kaktus og ørken
Vis hele sitatet...
Hadde ikke trodd at Cypros er digg midt i januar? Tror det ligger på rundt 14grader på den tia av året. Correct me if Im wrong
som de andre sier, januar er tiden for kulde i Europa, regardless. Asia er varmt, prøv å se priser på Thailand og Malaysia.
Sitat av atlantic
thailand! har hørt att det er jævli bra i januar der!
Vis hele sitatet...
Det Stemmer!
Jeg skal til Thailand med familien i Februar :]
Billig og varmt!
Jeg vil anbefale deg Gran Canaria

Selv bodde jeg ved Anfi Del Mar, 5min taxi tur fra Puerto Rico.

Utelivet i Puerto Rico var knall, masse barer og masse folk.
Er faktisk en norsk bar der du får servert karsk

http://www.puertorico-tonight.com/pu...o/en/index.php
Sist endret av EXzlator; 20. november 2006 kl. 00:55.
Kom igjen a folkens =) ?

Trenger noen flere tips .
Dra til Miami, Florida. Jeg har var der i fjor, og skal tilbake i år (riktignok med jobb). Men det er varmt, dritbra uteliv, spesiellt i Disney World Downtown. Og det er USA, så stæsj er billig.