Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  151 61477
Artig tråd!

Jeg sluttet etter nyttår og er nå på dag 10. Tør påstå at jeg har og har hatt NULL fysiske abstinenser og jeg har hatt NULL negative bivirkninger etter jeg sluttet. Det som kanskje har hjulpet er at jeg har startet året knallhardt med trening hver dag og sunt kosthold. Tror det hjelper.

Men, jeg kjenner på et stort savn. Litt som en kjærlighetssorg og tomhet. Livet føles rett og slett bedre med litt snusing, men mulig jeg lurer meg selv?
Sitat av Source Vis innlegg
Fin guide. Jeg er på dag fire/fem nå selv. Første dagene gikk ekstremt lett, men nå i kveld begynte det å bli litt verre. Måtte på butikken å kjøpe godteri i sta. Overleppa vibrerte nesten av savnet etter snus og jeg følte at godteri var eneste måten å få bukt på problemet. Tror kanskje leppa begynner å gro.

Merker også en stor matlyst generelt. Jeg spiser ett ekstra mellomstort måltid hver dag. Får vel bare håpe dette ikke går utover vekta ^^ Trener heldigvis ved siden av.
Vis hele sitatet...
de selger nic fri snus på butikken og det koster sånn 40-50kr trur jeg og det hjelp veldig på å bere ha noe i overleppa og som jeg har sett så skader den ikke tannkjøtte
Sist endret av pyromedfingrer; 10. januar 2024 kl. 10:27. Grunn: beklager glemte å skrive d siste