Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3449
Hei, har diagnosene PTSD, depresjon og generell angstlidelse.
Har vært helt forjævlig form siste ukene, nesten en måned nå.
Ble desperat i kveld, styrtet en flaske vin, kjente meg ikke noe bedre, knasket en valium, kjente ikke noe stor forskjell.
Satte meg litt på pcen, nå kjenner jeg meg veldig avslappet, men redd, veldig redd.
Kom på nå som jeg holder på å slåkne at det kan være livsfarlig å blande de to.

Har nå heftig angst for å sovne, men kroppen skriker etter å slokne i senga.
Stritter i mot, har dødsangt, frykter at jeg ikke skal våkne, lungene stopper å dra inn luft.

Er jeg fucked? Burde jeg døgne til i morgen for å ikke sovne inn?
Jeg har nermest null tolleranse, prøver å ikke røre noe som helst pga mine sykdommer (lett å bli avhengig).
Min svært vage antagelse, basert på mange andre rushistorier, er at du antageligvis vil tåle dette. Folk har blandet mye annet, verre saker, og overlevd. Det er dog bra at du er obs. Drikk litt kaldt vann for å hjelpe kroppen og huet litt.

Det er antageligvis mer stress for kroppen og huet om du tvinger deg til å sitte oppe enn om du legger deg og sover.
Sist endret av Oro; 21. juni 2015 kl. 02:55.
Har du bare drukket en flaske vin og tatt en valium? Det går kjempe fint, har tatt mye mer benzoer og drukket massevis av alkohol uten og dø... Det går helt fint.
Takk for beroligende ord folkens.
Holder på å slåkne nå (vil egentlig ikke) vi snakkes forhåpentligvis i morgen.
swagmaster
surrrr's Avatar
Sov godt, kompis. Ikke bekymre deg, dette er noe min bestemor gjør omtrent hver helg. Om ikke vinen blir byttet ut med sherry.
Sist endret av surrrr; 21. juni 2015 kl. 04:04.
Har fyren våknet, tro?
Jeg har våknet.

Ble så tung i går at jeg ikke maktet å holde meg våken lengre, selv om jeg hadde dødsangst for å sovne.
Samtidig hadde jeg en euforisk følelse av velbehag, den vanlige årvåkenheten og panikken jeg pleier å ha på natta ble byttet ut med en tung ro.

Som faktisk var veldig god før jeg kom på at legen min hadde nevnt at jeg kunne få respirasjonssvikt ved inntak av alkohol+valium.

Dette blir første og siste gang jeg blander de to, merket en dragning til å ta mer når jeg først kjente på den gode følelsen av å ikke vær i et konstant kaos av traumer, angst, kriseberedskap, depressive tanker og årvåkenhet.

Takk for at dere er så gode og hjelpsomme.
Good times