Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1419
Hei, ble ferdig på pissing for et par uker siden og lurte på om politet kan ta flere "tilfeldige" prøver etter de 6 månedene som har gått.
Har skrevet under på en kontrakt hvor det sto at jeg bare skulle gå der i 6 mnd, så jeg regner med at de ikke har rett til å be meg på noen flere, men tenkte å spørre bare for å være sikker
God når det gjelder
Carmex's Avatar
De sier så, men disse tilfeldige prøvene kan du altså nekte, ingen tvinger deg til å tisse. Du får heller ikke bot for å nekte.

Si at 6 mnd holdt og du føler at flere prøver nå er krenking av ditt privatliv.
SHRMZ
losji's Avatar
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
De sier så, men disse tilfeldige prøvene kan du altså nekte, ingen tvinger deg til å tisse. Du får heller ikke bot for å nekte.

Si at 6 mnd holdt og du føler at flere prøver nå er krenking av ditt privatliv.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar!
De prøvde på flere tilfeldige prøver på meg, men det var bare å nekte.
Har spurt betjenten som "oppfølger" meg på møtene ang. pisseprøve og han sa i mitt tilfelle: Blir ikke noe mer masing av oss ang. noe pissing eller politi oppfølging etter du er ferdig med kontrakten.
Såå nei, sjangsen er lave og som de andre sier, du har all rett til og nekte.
Da jeg gikk på urinprøver gjorde jeg det i 8 måneder, da jeg ble ferdig sa politiet at de kunne plutselig ringe for at jeg skulle komme på stasjonen tisse når som helst.

Her sitter jeg en del år senere og har enda ikke hørt noe fra dem.
Tror du kan ta det med ro, sier nok det bare så du skal holde deg unna.