Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4315
Hei, jeg har spist en del benzo den siste tiden.
Spist 3/4 ganger den uka her og da hovedsakelig valium 10mg.
Tok en 2mg rivotril klokken 04:00 i natt, men hadde inntatt 35mg diazepam tidligere på kvelden. Hadde og tenkte å spise to stykk rivotril, litt røykings og ta noen pils i kveld.

Spørsmålet mitt er om jeg vil få veldig mye dårligere effekt? Tenkte på om jeg begynner å få toleranse. Legger benzo på hylla for en stund etter den helga her, men jeg få en fin rus i kveld tror dere?
Er helt umulig å si. Du sier du har spist en del benzo? Hva vill det si? Ja du får sikkert en rolig form, men ikke drikk for mye alkohol :-)
Diazepam og Klonazepam har veldig lang halveringstid.
Alt er relativt. Ville hvertfall kuttet ut benzo mens du "kan". Mye bedre hvis du klarer å ta benzo bare av og til så du aldri får toleranse og blir avhengig. Kunne jeg gått tilbake i tid skulle jeg gjort det.

Er helt umulig å si. Du sier du har spist en del benzo? Hva vill det si? Ja du får sikkert en rolig form, men ikke drikk for mye alkohol :-)
Diazepam og Klonazepam har veldig lang halveringstid.
Alt er relativt. Ville hvertfall kuttet ut benzo mens du "kan". Mye bedre hvis du klarer å ta benzo bare av og til så du aldri får toleranse og blir avhengig. Kunne jeg gått tilbake i tid skulle jeg gjort det.
Sist endret av greatness; 7. desember 2014 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har spist 4 eller 5 ganger denne uken her, Klonazepam 2mg to ganger og Diazepam 10mg 3 ganger.
Sist gang jeg spise Diazepam måtte jeg spise 35mg for å komme i samme formen jeg var på 20mg kvelden før.

Men det ble til at det ble 4mg Klonazepam i går, litt alkohol og cannabis. Fikk god effekt og hadde en fin og koselig aften.
4-5 ganger så ville jeg ventet hvertfall 2-3 uker før du har en ekstra rolig aften igjen :-) jeg er avhenging av xanor å går på heavy nedtrapping som skal ende med innleggelse. Tips, ha minst mulig benzo tilgjengelig. Ikke spar til neste dag. Er så sykt fort gjort. Jeg ruste meg før på benzo. 4-5 år siden. Ble aldri "avhenginghet" for ruset meg på mye annet og. Får xanor av lege nå har fått de siste 2-3 årene. Gått på 8mg dagelig nesten hele det ene året.
Ja, tenker å spare dem jeg har i noen uker.
Jeg veldig redd for å få abstinenser av benzo, blir så dårlig humør og slikt bare når jeg ikke får cannabis.
Cannabisabstinenser er visst bare barnemat i forhold til benzo har jeg skjønt. Blir nok å holde seg på den sikre siden og ikke bli avhengig av disse pillene.

Ja, tenker å spare dem jeg har i noen uker.
Jeg veldig redd for å få abstinenser av benzo, blir så dårlig humør og slikt bare når jeg ikke får cannabis.
Cannabisabstinenser er visst bare barnemat i forhold til benzo har jeg skjønt. Blir nok å holde seg på den sikre siden og ikke bli avhengig av disse pillene.
Sist endret av funkyfuzzy; 8. desember 2014 kl. 05:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøv å ta det med ro, benzo abstinenser er et helvette.
Sitat av EzreaL Vis innlegg
Prøv å ta det med ro, benzo abstinenser er et helvette.
Vis hele sitatet...
Hvor mange dager på rad kan man spise før man får abstinenser?
Det er ikke noe jeg har tenkt til å gjøre, jeg ventet noen dager imellom hver gang. Men det er bare jeg synes jeg greit å vite, så jeg ikke går i ¨fella¨. Hvor mange dager tror du?
Hvis du er livredd for abstinenser så burde du roe ned og være mer forsiktig :P
Sitat av KongStuuk Vis innlegg
Hvis du er livredd for abstinenser så burde du roe ned og være mer forsiktig :P
Vis hele sitatet...
Nei, jeg er ikke livredd.
Jeg vil bare vite sånn ca hvor mange dager man kan bruke på rad før man får det.
De sier at etter dagelig bruk i over 2 uker kan man få betydelige abstinenser. Det kommer helt an på dosene du har tatt og alle er forskjellige. Rivotril Har halveringstid på 30-40 timer og valium/diazepam kan ha helt opp mot 100 timers halveringstid. Det vil si at når du tar dag 1. Så er du fremdeles "påvirket" når du tar dag 2.
Tror ikke du skal bekymre deg hvis det er dag 4-5 på det. Det er ikke noe problem å kutte ut da. Hadde det vært 4-5 uker så hadde du kanskje svettet litt mer å vridd deg litt mer i søvne..
Sitat av greatness Vis innlegg
De sier at etter dagelig bruk i over 2 uker kan man få betydelige abstinenser. Det kommer helt an på dosene du har tatt og alle er forskjellige. Rivotril Har halveringstid på 30-40 timer og valium/diazepam kan ha helt opp mot 100 timers halveringstid. Det vil si at når du tar dag 1. Så er du fremdeles "påvirket" når du tar dag 2.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg følte meg mye mer ruset dagen etter (eller dagene) på Klonezepam. Men det vel fordi det er ti ganger mer potent enn Diazepam. Litt små gråggy, stein og sliten. Fyrte opp en skurkerøyk på morgenen etter og fikk VELDIG mye bedre effekt enn til vanlig.


Sitat av ialvik Vis innlegg
Tror ikke du skal bekymre deg hvis det er dag 4-5 på det. Det er ikke noe problem å kutte ut da. Hadde det vært 4-5 uker så hadde du kanskje svettet litt mer å vridd deg litt mer i søvne..
Vis hele sitatet...
Blir nok til at jeg bare tar meg noen perioder jeg ruser meg på dette, og gir meg mens leken er god.
Hvis du klarer det er ingenting bedre!
Sitat av greatness Vis innlegg
Hvis du klarer det er ingenting bedre!
Vis hele sitatet...
Endte opp med litt mer spising da, men føler ikke noe behov for å ruse meg på disse annet enn i kombo, og da blir det en helgegreie. Inntar ikke andre ting enn cannabis i ukedagene så klarer meg nok fint.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Personlig synes jeg den psykiske smellen med avtenning er mye verre enn å være litt dårlig. Alle har en influensa i ny og ne, uten å lage spesielt mye styr over det. Den psykiske trøkken derimot, den synes jeg er lei.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei

Jeg har brukt rivotril i 2 år, men har nå sluttet etter å ha vært på behandling. Jeg har nå vært uten rivotril i 1 mnd og 4 dager, og jeg sliter fortsatt med voldsomme abstinenser. De første 3 ukene var mildt sagt et helvete og jeg trodde at det skulle klikke for meg. Noen ganger når jeg fokuserer på et sted så ser jeg svakt en rosa ring som deretter former seg til et tannhjul, men det er veldig svakt. Har jeg blitt schizofren, eller er det abstinensene som fortsatt trøkker på? Er det noen som har opplevd lignende?
Sist endret av Tryptamin; 13. februar 2015 kl. 17:44.
Sitat av Tryptamin Vis innlegg
Hei

Jeg har brukt rivotril i 2 år, men har nå sluttet etter å ha vært på behandling. Jeg har nå vært uten rivotril i 1 mnd og 4 dager, og jeg sliter fortsatt med voldsomme abstinenser. De første 3 ukene var mildt sagt et helvete og jeg trodde at det skulle klikke for meg. Noen ganger når jeg fokuserer på et sted så ser jeg svakt en rosa ring som deretter former seg til et tannhjul, men det er veldig svakt. Har jeg blitt schizofren, eller er det abstinensene som fortsatt trøkker på? Er det noen som har opplevd lignende?
Vis hele sitatet...
Abstinenser ja! Er veldig individuelt hvor kraftige og langvarige de er, men jeg ville nok belage meg på noen uker til med helvete før deg gradvis avtar. Blir bare bedre og bedre. Snakker av erfaring. Lykke til!
Sitat av Tryptamin Vis innlegg
Hei

Jeg har brukt rivotril i 2 år, men har nå sluttet etter å ha vært på behandling. Jeg har nå vært uten rivotril i 1 mnd og 4 dager, og jeg sliter fortsatt med voldsomme abstinenser. De første 3 ukene var mildt sagt et helvete og jeg trodde at det skulle klikke for meg. Noen ganger når jeg fokuserer på et sted så ser jeg svakt en rosa ring som deretter former seg til et tannhjul, men det er veldig svakt. Har jeg blitt schizofren, eller er det abstinensene som fortsatt trøkker på? Er det noen som har opplevd lignende?
Vis hele sitatet...
Trappa du ned? Hvis du har gått på rivotril i 2 år så burde legen din ha satt opp en nedtrappingsplan på flere mnd.
Sitat av GABAergic Vis innlegg
Trappa du ned? Hvis du har gått på rivotril i 2 år så burde legen din ha satt opp en nedtrappingsplan på flere mnd.
Vis hele sitatet...
Det skulle man tro, men hvis man blir innlagt og ikke sier noe selv så er de folka der slappe på nedtrapping. Jeg spiste rivo i 2 år jeg også, uten å trappe ned. Fikk krampeanfall på institusjonen.