Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4072
Hei, jeg skal ha et lite vors og har tenkt og lage noen drinker.
men vet ikke helt hva.
det jeg har av utstyr er en shaker, måleglass og litt forskjellig alkohol.(lys rom, vodka, whiskey, gin, kahlua, peachtree og baileys.)

jeg vet jeg kan lage daiquri, black russian/white Russian, sex on the beach, mojito.)

men har dere noen andre gode drinker jeg kan lage ?
Fuck drinker. Om det er vors så blir det bare søl og klin. Lag et par pitchere med et eller annet enkelt eller gå all-in og lag noen funky gele-shots (feks, En, av, disse)
Aloe vera er en veldig lett drink, bare ha 50/50 med melonlikør og vodka (enkel versjon) så blander du det ut med sprite. Mengden sprit du har i bestemmer du selv. Bør være isbiter i
Sist endret av Vod0; 4. juli 2014 kl. 13:59.
Trådstarter
60 1
Gele-shots blir det nok hvor mye vodka er valig og bruke da?

har også veldig lyst til og søke bartender som en liten jobb ved siden av, så må øve litt på å lage drinker
Sist endret av Suktar; 4. juli 2014 kl. 14:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Suktar Vis innlegg
Gele-shots blir det nok hvor mye vodka er valig og bruke da?

har også veldig lyst til og søke bartender som en liten jobb ved siden av, så må øve litt på å lage drinker
Vis hele sitatet...
Om du faktisk følger noen av linkene jeg ga deg så finner du oppskrifter der..
En fin en som vant en intern konkurranse, innad bar bransjen i vestfold er en drink med navn Losen.

2CL lyst rom (Kan gjerne være en bacardi med smak, da gjerne Bacardi melon)
2CL Peach tree
2-4CL sour mix
Shake dette med isbiter i.
fyll opp med sprite / 7up og isbiter
tilsett gjerne grenadin for farge

Altså, du kan jo gjøre som du vil med blandingsforholdene, jeg ville helt klart doblet opp på peach tree og bacardi. Men Norges lover gjelder i utelivet gitt !
moret har peiling på dette, rådhør deg med han!
Trådstarter
60 1
Takker for svar , blir nok Gele-shots og Losen i morgen kveld