Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 12585
Dette er selvsagt hypotetisk

Hvis man skal kvitte seg med et lik, vil oppvarmet plumbo+vann være kraftig nok til å oppløse liket?

Evt; er det noen enkel måte å syntetisere HCl, H2SO4, NaOH eller KOH?

Igjen, detter er ikke fordi jeg har et lik liggende, men fordi jeg er nysgjerrig!
nyttige tips og triks
Sist endret av Bothrops; 9. august 2013 kl. 18:29.
Har du sett Breaking Bad nå ? :P
Brukte for litt siden en boks "mazda zoom engine cleaner" i motoren på bilen.
Klarte og søle litt på asfalten og gadd ikke tørke det opp, det spiste seg et fint hull ned i asfalten.
Den burde vel da også gjøre vei i vellinga på et lik.
Snakk om en flekk på størrelse med en 5kr jeg sølte. Hullet som ble er nærmere 7-8cm bredt og 3-4 dypt.

Blir noe dyrt dog, da det er 541kr boksen.
Sitat av maniiac Vis innlegg
Har du sett Breaking Bad nå ? :P
Vis hele sitatet...
Tenkte på Breaking Bad når jeg så tittelen.

Husk å ikke bruke badekar!
Sitat av Xernox Vis innlegg
Tenkte på Breaking Bad når jeg så tittelen.

Husk å ikke bruke badekar!
Vis hele sitatet...
Den mexicanske mafiaen bruker slike 55 gallon store plastbeholdere og fyller de opp med syre når de skal bli kvitt med folk.
http://purelygreenclean.com/shop/img/p/34-104-large.jpg

Advarsel! Grafisk!
Er det noen som vil se hvordan dette foregår, så gå inn her:
http://www.bestgore.com/beheading/fi...dissolved-cdg/
Advarsel! Grafisk!
Sitat av Nemoas Vis innlegg
Brukte for litt siden en boks "mazda zoom engine cleaner" i motoren på bilen.
Klarte og søle litt på asfalten og gadd ikke tørke det opp, det spiste seg et fint hull ned i asfalten.
Den burde vel da også gjøre vei i vellinga på et lik.
Snakk om en flekk på størrelse med en 5kr jeg sølte. Hullet som ble er nærmere 7-8cm bredt og 3-4 dypt.

Blir noe dyrt dog, da det er 541kr boksen.
Vis hele sitatet...
Er vel heller litt mer sannsynlig at det var oljen i asfalten den reagerte på vel?! i og med det er ett vaskemiddel for motorer.
Enn at den etser vekk alt den kommer i kontakt med
Sist endret av Dub; 9. august 2013 kl. 19:13. Grunn: !Q
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Den mexicanske mafiaen bruker slike 55 gallon store plastbeholdere og fyller de opp med syre når de skal bli kvitt med folk.
http://purelygreenclean.com/shop/img/p/34-104-large.jpg

Advarsel! Grafisk!
Er det noen som vil se hvordan dette foregår, så gå inn her:
http://www.bestgore.com/beheading/fi...dissolved-cdg/
Advarsel! Grafisk!
Vis hele sitatet...
Brukte de Mazda zoom engine cleaner mon tro?

Forøvrig noe av det jævligste jeg har sett på tape.
"dette er selvsagt hypotetisk" - ja særlig, alle her på undergrunn er hypotetiske hehe. Men tvert imot, ingen moral her, kan ikke hjelpe deg, men lykke til likevel
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Brukte de Mazda zoom engine cleaner mon tro?

Forøvrig noe av det jævligste jeg har sett på tape.
Vis hele sitatet...
Tipper det er Sulphuric acid (Svovelsyre) som blir brukt til slike formål.
Her kan du se en liten demonstrasjon av hva den gjør med en svamp, dette klippet er youtube materiale, så ikke noe du bør miste nattesøvn over.
Så lenge du ikke begynner å tenke på hva det vil gjøre med et menneske da...




Edit: Jeg er nok på et par overvåknings lister etter alle google søkene jeg gjør...
''How to dissolve body in acid'' er en av godbitene.
Sist endret av ZELDUR; 10. august 2013 kl. 00:39.
hva er forskjelen på svovelsyre og svovel? har vanlig svovel pulver, kan jeg gjøre det samme som på vidoen viss jeg bløter pulveret? eller for å ikke være offtopic, kan jeg også gjøre det på et lik xD ?
Svoveksyre fungerer ved at H2SO4 gir fra seg H+ koner. Svovel har ingen H atomer og fungerer derfor ikke som syre. Om svovel allikevel har noen slags etsende effekt vet jeg ikke
Sitat av conflict Vis innlegg
Dette er selvsagt hypotetisk

Hvis man skal kvitte seg med et lik, vil oppvarmet plumbo+vann være kraftig nok til å oppløse liket?

Evt; er det noen enkel måte å syntetisere HCl, H2SO4, NaOH eller KOH?

Igjen, detter er ikke fordi jeg har et lik liggende, men fordi jeg er nysgjerrig!
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke hvorfor du i teorien skal lage disse kjemikaliene. De er så vanlige at ingen reagerer om du kjøper dem. Betal kontant så er det null stress...

Sitat av cold Z Vis innlegg
hva er forskjelen på svovelsyre og svovel? har vanlig svovel pulver, kan jeg gjøre det samme som på vidoen viss jeg bløter pulveret? eller for å ikke være offtopic, kan jeg også gjøre det på et lik xD ?
Vis hele sitatet...
Svovel er et grunnstoff og svovelsyre er en syre ;p

Som nevnt før, løser du en syre i vann vil den bli en saus av H+-ioner og "resten", SO42- (sulfat).

Å fy faen for en video.....

hvordan kan mennesker få seg til og gjøre sånne ting? Helt sykt! Fy faen.....

[COLOR="Red"]Anbefales IKKE å se!!!![/COLOR]
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
I gamledager ble det benyttet murstein som ble knytt rundt beina til liket, det ble så dumpet i sjøen.
Sitat av uaexed Vis innlegg
I gamledager ble det benyttet murstein som ble knytt rundt beina til liket, det ble så dumpet i sjøen.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så vanskelig å bli kvitt noen for godt nei

En annen klassiker er sement. Jeg husker en vandrehistorie om lik som "fyllmasse" i veggene på Dora i Trondheim. Trolig en gammel skrøne, men umulig å si...

Sement + tønne + sjø = bortevekk
Not a real gamer
retovio's Avatar
Sitat av phish Vis innlegg
Det er ikke så vanskelig å bli kvitt noen for godt nei

En annen klassiker er sement. Jeg husker en vandrehistorie om lik som "fyllmasse" i veggene på Dora i Trondheim. Trolig en gammel skrøne, men umulig å si...

Sement + tønne + sjø = bortevekk
Vis hele sitatet...
det er 3 lik i en ene veggen på dora de havnet oppi den våte sementen sammen med et stillas som raste ned så det at folk ble brukt som fyll masse er nok bare en gammel skrøne
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Det der er jo ingenting i forhold til hva man kan diske opp hvis man letter..

..Welcome to the internet?
Vis hele sitatet...
Nei, men synes fremdeles det er helt sykt at mennesker får seg til og gjøre sånn. Spesielt og filme det i tillegg.....
Sykt, ja, det er jo det som er meningen. De sender en forferdelig, men klar beskjed til rivalkartellene med å gjennomføre noe slikt, filme og distribuere det.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Å fy faen for en video.....

hvordan kan mennesker få seg til og gjøre sånne ting? Helt sykt! Fy faen.....

[COLOR="Red"]Anbefales IKKE å se!!!![/COLOR]
Vis hele sitatet...
Du blir immun mot sånt etter å ha vært på 4chan en stund
Synes det var litt lite blod da.. men alt ble kanskje tømt da de tok hodet, hehe.
Sist endret av Xernox; 10. august 2013 kl. 10:14.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Spør på 4chan du. Der får du svarene du leter etter
Ingen ting overrasker meg lengre om hva mennesker er i stand til å gjøre med hverandre. Det virker uansett som om det alltid er disse meksikanske videoene som er de mest brutale.
Det er vanskelig å si. Det er ikke så enkelt å løse opp en kropp i syre eller base som man skulle tro. Anbefaler deg å se den siste episoden av Mythbusters som tar opp denne "problematikken". Tror neppe plumbo er bra nok for å si det sånn. Blir nok bare et vanvittig søl.
HøyRisiko Psykopat
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du blir immun mot sånt etter å ha vært på 4chan en stund
Synes det var litt lite blod da.. men alt ble kanskje tømt da de tok hodet, hehe.
Vis hele sitatet...
Eg er så og si aldri på 4chan og eg er så og si imnun for det, så hele videoen uten å kjenne en ting.
Syns bare det er litt rart at noen kan gjøre sånn, men de hadde sikkert en grunn, fiender eller noe sånn ^^
Sitat av homoludens Vis innlegg
Det er vanskelig å si. Det er ikke så enkelt å løse opp en kropp i syre eller base som man skulle tro. Anbefaler deg å se den siste episoden av Mythbusters som tar opp denne "problematikken". Tror neppe plumbo er bra nok for å si det sånn. Blir nok bare et vanvittig søl.
Vis hele sitatet...
Hvilken episode er det? sXXeXX?

Den siste jeg klarte å finne var:

"Painting with Explosives / Bifurcated Boat" (2013-06-26)

Uansett er Mythbusters-gjengen overraskende inkompetente, så ta konklusjonene deres med en bøtte salt

Sitat av Xernox Vis innlegg
Du blir immun mot sånt etter å ha vært på 4chan en stund
Synes det var litt lite blod da.. men alt ble kanskje tømt da de tok hodet, hehe.
Vis hele sitatet...
Man vet man lever i en gal verden når folk klarer å gjøre seg immune mot slikt...
Det er "mythbusters breaking bad special". S12E11 tror jeg


Det de kaller "secret sauce" mot slutten er hydrogenperoksid slik jeg har forstått det.
Sist endret av BigJackW; 10. august 2013 kl. 18:08.
Sitat av BigJackW Vis innlegg
Det er "mythbusters breaking bad special". S12E11 tror jeg


Det de kaller "secret sauce" mot slutten er hydrogenperoksid slik jeg har forstått det.
Vis hele sitatet...
http://predb.me/?search=mythbusters

12x09 er den siste jeg finner, men er det denne?

http://www.tv.com/shows/mythbusters/...ecial-2878171/

I så fall aner jeg ikke hvor dere har fått tak i pre-air

Det er vanskelig å kommentere/debunke uten å ha sett hva de gjør, men hydrogenperoksid (H2O2) er bare mildt basisk, og brukes som desinfisering.

Edit:

Woops, mente mildt syrlig.

pH 6.2-4.5

Det er også veldig stor forskjell på hvor stor evne syrer/baser har til å korrodere. Det finnes sterke syrer som er kjemisk ganske stabile fordi syreresten ikke reagerer
Sitat av phish Vis innlegg
http://predb.me/?search=mythbusters

12x09 er den siste jeg finner, men er det denne?

http://www.tv.com/shows/mythbusters/...ecial-2878171/

I så fall aner jeg ikke hvor dere har fått tak i pre-air

Det er vanskelig å kommentere/debunke uten å ha sett hva de gjør, men hydrogenperoksid (H2O2) er bare mildt basisk, og brukes som desinfisering.

Edit:

Woops, mente mildt syrlig.

pH 6.2-4.5

Det er også veldig stor forskjell på hvor stor evne syrer/baser har til å korrodere. Det finnes sterke syrer som er kjemisk ganske stabile fordi syreresten ikke reagerer
Vis hele sitatet...
Breaking bad episoden ble sendt tidlig på australsk tv. Den finnes som torrent der ute, men er vel forbudt å opplyse om hvor her.

De bruker en blanding av svovelsyre og en hemmelig ingrediens, men har grunn til tro at dette er hydrogenperoksid. Noen kjemikere som kan verifisere dette?
Sitat av homoludens Vis innlegg
Breaking bad episoden ble sendt tidlig på australsk tv. Den finnes som torrent der ute, men er vel forbudt å opplyse om hvor her.

De bruker en blanding av svovelsyre og en hemmelig ingrediens, men har grunn til tro at dette er hydrogenperoksid. Noen kjemikere som kan verifisere dette?
Vis hele sitatet...
Jeg trenger ikke å vite hvor jeg skal finne selve torrenten, bare hvilken episode det gjelder. Det ser ut til at det er den "nye" som ikke er sendt i USA enda? Kan du bekrefte det?



Takk for hjelpen!
Jeg stjal konsentrert svovelsyre fra lab'en (ungdomsskolen for mange år siden!) og brukte en sprit-miniatyrflaske i glass som tok 5cl. Det dumme var jo at korka var av metall, noe jeg fant ut når jeg kom hjem fra skolen. Flaska var tom og underbukse samt olabukse var helt råtten / svartsvidd. I tillegg hadde jeg en stor oval gul flekk i huden som gikk ned til kneet! Den satt noen uker..
Dumt ja!
Sitat av woff Vis innlegg
Jeg stjal konsentrert svovelsyre fra lab'en (ungdomsskolen for mange år siden!) og brukte en sprit-miniatyrflaske i glass som tok 5cl. Det dumme var jo at korka var av metall, noe jeg fant ut når jeg kom hjem fra skolen. Flaska var tom og underbukse samt olabukse var helt råtten / svartsvidd. I tillegg hadde jeg en stor oval gul flekk i huden som gikk ned til kneet! Den satt noen uker..
Dumt ja!
Vis hele sitatet...
Det var "flaks tross alt" og ikke minst utrolig dumt

Jeg må si jeg er overrasket over at det gikk såpass bra, tross alt...
Sitat av phish Vis innlegg
Jeg trenger ikke å vite hvor jeg skal finne selve torrenten, bare hvilken episode det gjelder. Det ser ut til at det er den "nye" som ikke er sendt i USA enda? Kan du bekrefte det?



Takk for hjelpen!
Vis hele sitatet...
Er denne.

Mythbusters.S12.E11.Breaking.Bad.Special.720p.HDTV
Vis hele sitatet...
Den episoden er ikke sendt på Discovery channel enda, men finnes som sagt på nettet "en eller annen plass".
Sitat av homoludens Vis innlegg
Er denne. Den episoden er ikke sendt på Discovery channel enda, men finnes som sagt på nettet "en eller annen plass".
Vis hele sitatet...
Haha

Takk for hjelpen! Jeg skal se den! NOGRP altså, den luringen... ikke rart den ikke ligger i predb...

Da er det altså S12E11 for andre som måtte lure
Sitat av woff Vis innlegg
Jeg stjal konsentrert svovelsyre fra lab'en (ungdomsskolen for mange år siden!) og brukte en sprit-miniatyrflaske i glass som tok 5cl. Det dumme var jo at korka var av metall, noe jeg fant ut når jeg kom hjem fra skolen. Flaska var tom og underbukse samt olabukse var helt råtten / svartsvidd. I tillegg hadde jeg en stor oval gul flekk i huden som gikk ned til kneet! Den satt noen uker..
Dumt ja!
Vis hele sitatet...
Hadde vært dummere om du hadde fått svovelsyre på snurrebassen...
Sånn sett hadde du flaks!
Okei, nå har jeg sett den. I vanlig mythbusters-stil er det veldig lite vitenskapelig over det, bortsett fra et periodisk system og en veldig enkel forklaring på hva en syre gjør

For all del, underholdningsmessig gøy nok, men hvis vi ser bort fra "Breaking Bad" så finnes det "supersyrer" som er vanvittig mye sterkere enn 100% svovelsyre. Den sterkeste er så vidt jeg vet denne:

http://en.wikipedia.org/wiki/Fluoroantimonic_acid

Denne er "ti millioner milliarder" (10^16) ganger sterkere enn 100% svovelsyre, og vil tilintetgjøre det meste. Det var ikke så lett å finne videoer av supersyrer
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du blir immun mot sånt etter å ha vært på 4chan en stund
Synes det var litt lite blod da.. men alt ble kanskje tømt da de tok hodet, hehe.
Vis hele sitatet...
sant. Sykt, men jeg reagerte inne noe sånn spesielt. sov godt i går natt jeg!
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Å fy faen for en video.....

hvordan kan mennesker få seg til og gjøre sånne ting? Helt sykt! Fy faen.....

[COLOR="Red"]Anbefales IKKE å se!!!![/COLOR]
Vis hele sitatet...
Det der er serriøst ingenting. Søk på "3 guys, 1 hammer"
Av ren nysjerrighet, hvilket tips brukte du, og har du fått vekk liket?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Har heldigvis fortrengt den første videoen som ble linket til her, og av ren nysgjerrighet måtte jeg se 3 guys 1 hammer...Dette må være det mest jævligste jeg har sett, levde personen underveis eller var det bare krampe?
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Har heldigvis fortrengt den første videoen som ble linket til her, og av ren nysgjerrighet måtte jeg se 3 guys 1 hammer...Dette må være det mest jævligste jeg har sett, levde personen underveis eller var det bare krampe?
Vis hele sitatet...
Her har du litt forhistorie også: http://www.youtube.com/watch?v=UqwtX...has_verified=1
Finner ikke den filmen noe sted jeg.... (ikke det at jeg VIL se den!)
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
Eg er så og si aldri på 4chan og eg er så og si imnun for det, så hele videoen uten å kjenne en ting.
Syns bare det er litt rart at noen kan gjøre sånn, men de hadde sikkert en grunn, fiender eller noe sånn ^^
Vis hele sitatet...
Jeg sa ikke at om du ikke er på 4chan så er du ikke immun, mener bare at om du er innom 4chan en god del så er det der ingenting.
Beastality er mye verre enn det her.
Kan dere ikke lage en egen gore-tråd? ;p

Jeg synes faktisk at kjemi er ganske spennende saker, men det saklige blir begravet av "gore" som bare er ekkelt...

Ikke meningen å være sur og grinete her, men TS spør om kjemi så folk som blir hamret til døde av psykopater blir litt off topic
Skulle jeg ha kvittet meg med et lik, som i en traumatisk film, ville jeg nok enten.

Alternativ 1.
Kutte av fingre, og hode, og brenne de i en ovn på over 1000 grader, og strø asken i havet, resten av kroppen ville jeg ha dynket i sement på det dypeste havet jeg kunne ha funnet. Fungerer ikke med å grave det ned i skogen eller å bruke en 4 meter innsjø.

Alternativ 2.
Bruke 500-600 rengjøring tabletter man bruker på ovner i restauranter, en sånn kan brenne igjennom huden din. Hell de i vann, og la kroppen ligge der en dag. Restene kan man enten brenne et par ganger, for så å grave ned, eller beste, synke det på et absolutt fjerntliggende sted, langt ute i havet.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av undisclosed Vis innlegg
Skulle jeg ha kvittet meg med et lik, som i en traumatisk film, ville jeg nok enten.

Alternativ 1.
Kutte av fingre, og hode, og brenne de i en ovn på over 1000 grader, og strø asken i havet, resten av kroppen ville jeg ha dynket i sement på det dypeste havet jeg kunne ha funnet. Fungerer ikke med å grave det ned i skogen eller å bruke en 4 meter innsjø.
Vis hele sitatet...
Hvor planlegger du å finne en ovn som gjør 1000 grader med plass til endel kroppsrester? Hvordan har du tenkt å komme deg langt ut på havet med et lik, uten at noen ser deg på veien?
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hvor planlegger du å finne en ovn som gjør 1000 grader med plass til endel kroppsrester? Hvordan har du tenkt å komme deg langt ut på havet med et lik, uten at noen ser deg på veien?
Vis hele sitatet...
Ved å bruke en slik keramikkovn skulle det la seg gjøre.
http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=42882653.

Ved å putte liket under makrellagn i en kjølebag vil man få en god løsning for frakt. Ingen vil reagere på en stor kjølebag om du skal ut å meitefiske en hel dag, lukten fra den oppskjærte makrellen vil også hjelpe mot liklukten.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Ved å bruke en slik keramikkovn skulle det la seg gjøre.
http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=42882653.

Ved å putte liket under makrellagn i en kjølebag vil man få en god løsning for frakt. Ingen vil reagere på en stor kjølebag om du skal ut å meitefiske en hel dag, lukten fra den oppskjærte makrellen vil også hjelpe mot liklukten.
Vis hele sitatet...
Joda, men jeg tenker mer på hvordan du skal bortforklare en keramikkovn til 25k til familiemedlemmer og andre som kan legge merke til slikt. Hvordan har du tenkt å frakte personen når h*n er død? Lik veier jævlig mye, og er vanskelige å flytte. Det meste høres lett ut når man planlegger, men er nok mange mord som har gått galt pga uforutsette utfordringer (f.eks vanskelig å få liket inn i en bil o.l)
Hadde jeg bodd i USA som på breaking bad så ville vel alligatorer vært en god ide?
Ja, du sier noe der...
Den beste metoden er vel Dexter metoden da, lage masse småbiter i poser og dumpe de i sjøen.
Men dette blir litt off topic fra den kjemiske metoden denne tråden handler om, så jeg tror vi lar den diskusjonen ligge død.
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Ja, du sier noe der...
Den beste metoden er vel Dexter metoden da, lage masse småbiter i poser og dumpe de i sjøen.
Men dette blir litt off topic fra den kjemiske metoden denne tråden handler om, så jeg tror vi lar den diskusjonen ligge død.
Vis hele sitatet...
Hehe ja, marinegropa passer vell utmerket, selv om det ligger ved japan da Men blir litt avsporing nå.