Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288437
Sitat av DingoXo Vis innlegg
hva hjelper laser enklig ? ser den jo ikke når man selv sikter ?..
Vis hele sitatet...
Bedre treffsikkerhet når du ikke sikter inn.
Sitat av Almenning Vis innlegg
Avkreftes, med mindre du vil ha alle unlocks til alle våpen i classen.
Og få alle våpen i en class tar ikke så lang tid
Vis hele sitatet...
Snakket ikkje om alle våpen, les hva eg skrev da, mente alle unlocks.
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Bedre treffsikkerhet når du ikke sikter inn.
Vis hele sitatet...
sikter man som regel ikke altid inn ?
Sitat av Powlair Vis innlegg
Ikke noe sol-refleksjon. I så fall så er det i 0,00001% av tilfellene.
Men nei, jeg skjønner heller ikke pointet og ligge med sniper og tactical light. Det gjør dem jo bare enda lettere å se og enda lettere å skyte. Trodde liksom at det skulle brukes for å blende folk i close combat, og hvis noen tror at de blender folk med lommelykt på 200-300m så tror jeg de burde ta seg en tur til legen
Vis hele sitatet...
En sniper som bruker tactical light er naturligvis noob, men dette har jeg aldri observert. Om en recon bruker 7x-, 8x- eller 12x-sikte i dette spillet, vil det komme en "scope glare" som ser ca. identisk ut med tactical light. Dette kan man ikke styre selv, det er en innebygd mekanisme som skal gjøre recon mindre "overpowered". Denne "scope glaren" kommer uansett om man er i skyggen eller i sola. Siden de fleste recon bruker 7x-, 8x- eller 12x-sikte, vil det se ut som de fleste har tactical light.

Bare i tilfelle du ikke viste dette. I somme tilfeller kan det være bra å bruke tactical light, om man går up-close som recon.
Sist endret av bronze; 7. november 2011 kl. 00:31.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Sikter man som regel ikke altid inn?
Vis hele sitatet...
Ikke CoD kidsa...
jeg har spilt endel cod men sikter altid inn forde ? ..
Noen som har/kjenner/har hatt tilsvarende problem:
Går ikke ann å bruke musen til å trykke på noen ting (logg inn, kryss ut etc.) men jeg kan bruke tastatur får å skrive inn passord og bruke TAB får å velge nedover. Har prøvd og installere på nytt, men samme problem da.
Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Sitat av DingoXo Vis innlegg
jeg har spilt endel cod men sikter altid inn forde ? ..
Vis hele sitatet...
Jeg har også spilt mye CoD , men jeg spiller på en helt annen måte når jeg spiller BF. Jeg sikter forresten inn på CoD også...
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Jeg har også spilt mye CoD , men jeg spiller på en helt annen måte når jeg spiller BF. Jeg sikter forresten inn på CoD også...
Vis hele sitatet...
ja det er to vidt forskjellige spill. kommer jeg i close combat sånn veldig close så sikter jeg ikke inn.
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Spm: Hvorfor er det så mange noobs som ligger og sniper på andre siden av banen...... med tactical light?!
Vis hele sitatet...
Jeg er en av de noobsene... Tror også flere er det!

Sitat av bronze Vis innlegg
Bare i tilfelle du ikke viste dette. I somme tilfeller kan det være bra å bruke tactical light, om man går up-close som recon.
Vis hele sitatet...
True! Spilte TDM i stad med SV98 med Holo sight, Straight Poolbolt og Flashlight. Funka fett!!
Sitat av DingoXo Vis innlegg
hva hjelper laser enklig ? ser den jo ikke når man selv sikter ?..
Vis hele sitatet...
Ingen som har merket dette? Du kan blende fiender og venner ved å sikte på dem med flashlight/laser. SYKT irriterende, og veldig effektivt! Dritrå effekt faktisk haha. Stormer inn i et rom med 3 uvitende fiender, shotgun ladet, forventer 2-3 enkle kills, så blir man blendet av et sinnsykt flash og dør selv før man får fyrt av et eneste skudd.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
tar det lang tid og bli fult lvet i clasene ? og hvordan vet man at man er fult ? da går ikke exp baren lengere opp ?
Vis hele sitatet...
Tar maks 15/20 timer per klasse på PC. Og når du har låst opp alle våpnene begynner du å få service stars på (tror det var) 30k poeng med den klassen.
Da får da også en medalje som gir 10k exp hver gang.
Lurer på om det er fler en meg som legger hode på skakke nå jeg er ute å flyr jagerfly. Lever meg virkelig inn i hele pilot-rollen. Puster å svetter, klam i hendene. Er morro når man får det til
Har nå endelig fått spillet til å fungere uten kræsj i MP.
Slo av UPnP i routeren og åpnet porter manuelt. Etter dette har ikke spillet kræsjet én eneste gang.
Herlig!!
Sist endret av s1gh; 7. november 2011 kl. 20:29.
Sitat av Elge Vis innlegg
Lurer på om det er fler en meg som legger hode på skakke nå jeg er ute å flyr jagerfly. Lever meg virkelig inn i hele pilot-rollen. Puster å svetter, klam i hendene. Er morro når man får det til
Vis hele sitatet...
Hoho, har litt nakkesleng etter en time med jets :3
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Ingen som har merket dette? Du kan blende fiender og venner ved å sikte på dem med flashlight/laser. SYKT irriterende, og veldig effektivt! Dritrå effekt faktisk haha. Stormer inn i et rom med 3 uvitende fiender, shotgun ladet, forventer 2-3 enkle kills, så blir man blendet av et sinnsykt flash og dør selv før man får fyrt av et eneste skudd.
Vis hele sitatet...
Den virkelige meningen med laser er at crosshair'en blir mindre når den er på. Prøv å slå den av og på mens du spiller (pil opp på ps3, vet ikke på pc) og du vil se den blir mindre med laser på, litt som "Steady aim" på CoD.
Hei, har en kompis som ikke likte BF3 så godt og skal kjøpe MW3 til PS3. Derfor lurte jeg på om det er en måte jeg kan spille online på min PS3 selv om han har skrevet inn onlinepass på sin?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hei, har en kompis som ikke likte BF3 så godt og skal kjøpe MW3 til PS3. Derfor lurte jeg på om det er en måte jeg kan spille online på min PS3 selv om han har skrevet inn onlinepass på sin?
Vis hele sitatet...
ja så lenge du får brukeren hans, det er brukeren er er knyttet til online pass'et. om du bruker/lager en annen bruker må du kjøpe nytt onlina pass til 75 kr
Sitat av DingoXo Vis innlegg
ja så lenge du får brukeren hans, det er brukeren er er knyttet til online pass'et. om du bruker/lager en annen bruker må du kjøpe nytt onlina pass til 75 kr
Vis hele sitatet...
Så jeg kan spille online på min bruker for 75 kr?
fy faen, har spilt nemesis hele dag, og 10 minutter før jeg får innløst og savet over 200,000 exp og 7 levels kræsjer serveren: MISTER ALT!

RAGE TIL HELVETE, HELT SYKT
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hei, har en kompis som ikke likte BF3 så godt og skal kjøpe MW3 til PS3. Derfor lurte jeg på om det er en måte jeg kan spille online på min PS3 selv om han har skrevet inn onlinepass på sin?
Vis hele sitatet...
Tror når du registrerer online-passen, så får alle onlinebrukerne på den ps3en tilgang til online. Jeg og broren min har 2 ps3er, og jeg skrev inn onlinepasset på min ps3, hvor han også har logget inn før, og begge to fikk det, på begge ps3ene

Ellers kan du jo bare betale 99 kr hvis det ikke funker.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Så jeg kan spille online på min bruker for 75 kr?
Vis hele sitatet...
ja, du setter inn spillet i ps3 går på multiplayer, kan prøve og skrive in onlina pass code om den ikke funker kjøp en ny (valg nr 2 der) eller prøv og se om du finner noen i bukta, men tror ikke det ligger der ute til ps3 så tidlig. men lov og se.

men når vi snakker om det så må jeg bare spille noen timer så snx :P
Ok, men da sparer jeg jo en 4-500 kr da, ikke verst
Sist endret av Fanz44; 8. november 2011 kl. 17:41.
Er alltid kos med litt mythbusting
http://www.youtube.com/watch?v=hqSKAmFFuOI
Enjoy
Sitat av Elge Vis innlegg
Lurer på om det er fler en meg som legger hode på skakke nå jeg er ute å flyr jagerfly. Lever meg virkelig inn i hele pilot-rollen. Puster å svetter, klam i hendene. Er morro når man får det til
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene
Hmm..
Har ett problem.
Jeg har spilt bf3 på 3 forskjellige tver nå.
Også fikk jeg ny hd tv igår og nå så reagerer battlefield et halvt sekund etter jeg har trykket på knappene.
Jeg spiller på ps3.
Testa med skate 2 men der fungerte det helt fint.
Det er også forresten ikke bare når jeg spiller men også på hovedmenyen til battlefield.
Er det noen som har noen fixes?
Er utrolig plagsomt og det går ikke an å spille når det er sånn.
Har selfølgelig prøvd å slå ps3'en av og på.
Noen som har opplevd (sorry for at jeg spør først uti her før å lese 32 sider i tråden) skikkelig lagg problem?
hatt enormt problem med lagg de siste to dagene nå, er jo ikke vits i å spille med det ca. og ja, sjekka linja, fortsatt 25mb inn og 5mb ut
Hei!

Startet å spille bf3 her om dagen og synes det er umulig å fly? Trenger sikkert øvelse men noen tips?xD
Sitat av haardi Vis innlegg
Hei!

Startet å spille bf3 her om dagen og synes det er umulig å fly? Trenger sikkert øvelse men noen tips?xD
Vis hele sitatet...
En vidieo med noen tips http://www.youtube.com/watch?v=FkPsG...&feature=feedu
Sitat av t_ben Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker! Alle sammen : add meg hvis dere vil game, kan spille taktisk med f. Eks skype også. Soldier name: HavardStormoen
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Hmm..
Har ett problem.
Jeg har spilt bf3 på 3 forskjellige tver nå.
Også fikk jeg ny hd tv igår og nå så reagerer battlefield et halvt sekund etter jeg har trykket på knappene.
Jeg spiller på ps3.
Testa med skate 2 men der fungerte det helt fint.
Det er også forresten ikke bare når jeg spiller men også på hovedmenyen til battlefield.
Er det noen som har noen fixes?
Er utrolig plagsomt og det går ikke an å spille når det er sånn.
Har selfølgelig prøvd å slå ps3'en av og på.
Vis hele sitatet...
Anyone?
Sinnssykt plagsomt å ikke få spille!
sett tven til direkte scan eller game mode eller noe hvis det finnes, mange tver har treig behandling av inputdata som standard
www.clanbse.org
www.facebook.com/clanBsE


BsE startet som ett Battlefield 1942-prosjekt i januar 2003, og navnet ble bestemt en måned senere.
Bellator stiti Exinferis er latin og betyr noe slikt som "Krigere fra Helvete".
Siden den spede begynnelse har klanen spilt aktivt i alle BF-titlene til pc, samt modden Desert Combat. Storhetstiden var vel i BFC, BF:Vietnam, BF2 og i BFBC2, og nok engang kommer vi svermende opp av bakken som de helvetes krigerne vi er.

Av de som startet klanen i februar 2003 er det ingen aktive igjen, men klanen lever allikevel i beste velgående. I BF3 håper vi å kunne gi alle ett tilbud, både de som kun spiller public, de som ønsker å spille litt klankamper, og ikke minst de som ønsker å gjøre klanspilling til en litt mer tidkrevende hobby.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
sett tven til direkte scan eller game mode eller noe hvis det finnes, mange tver har treig behandling av inputdata som standard
Vis hele sitatet...
Takker for svar
Gjorde slik: add new divice -> game console.
Den er 0.5 ca. Sekunder for sen men det funker å spille nå ihvertfall!
Edit: Den var ca. 1 sekund for sen før, tok tiden og det var mere enn jeg trodde.
Sist endret av kdc_hero; 9. november 2011 kl. 16:25.
Tv'r har generellt høyere responstid enn "monitorer". Dette er *veldig* merkbart på billigere TVer.

Noen som vet hvor man kan finne "Direct scan" eller "Game Mode" som moynar nevner, på Samsung TVer?
Noen som vet om det går an å få noe til recon klassen som gjør at du tar mere liv? Litt irriterende at M98B tar 95 PÅ, dreper akkurat ikke de med full HP
Sist endret av EvveDevve; 9. november 2011 kl. 20:11. Grunn: skriveleif
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Noen som vet om det går an å få noe til recon klassen som gjør at du tar mere liv? Litt irriterende at M98B tar 95 PÅ, dreper akkurat ikke de med full HP
Vis hele sitatet...
.. og godt er det, ellers hadde BF3 hatt hundretusener med recon noobs som ligger i busken.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
.. og godt er det, ellers hadde BF3 hatt hundretusener med recon noobs som ligger i busken.
Vis hele sitatet...
Så bruker nå n00bene litt tid på og få den også da...
Satan å selvgode mange av dere er. Virker som dere omtaler alle andre enn dere selv som noobs.
ORdet noob går igjen flere ganger i denne tråden. Men det virker som disse noobsene dreper en del siden dere klager så på dem.
Sist endret av Cybergasm; 9. november 2011 kl. 22:37.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Satan å selvgode mange av dere er. Virker som dere omtaler alle andre enn dere selv som noobs.
ORdet noob går igjen flere ganger i denne tråden. Men det virker som disse noobsene dreper en del siden dere klager så på dem.
Vis hele sitatet...
Noob blir brukt isteden for å si "Du har ikke samme mening som meg, fuck off" eller for å si "Jeg tror jeg er bedre enn deg, fuck off".

Jeg synes synd på personer med den holdningen, derfor holder jeg meg unna. (ikke at det er lett, men jeg prøver)
Sist endret av Kognito; 9. november 2011 kl. 23:56.
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Så bruker nå n00bene litt tid på og få den også da...
Vis hele sitatet...
Bruker litt tid på å få hva om eg tørr spørre?

Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Satan å selvgode mange av dere er. Virker som dere omtaler alle andre enn dere selv som noobs.
ORdet noob går igjen flere ganger i denne tråden. Men det virker som disse noobsene dreper en del siden dere klager så på dem.
Vis hele sitatet...
Meg du sikter til? Uansett, eg har ikkje kallt NOEN her inne en noob. Det eg siktet til var at dersom DICE hadde gjort så riflene i Recon-classen kunne drept på et skudd andre steder på kroppen enn i hodet, så hadde det vært utrolig mange flere som ville ligget som en idiot i buskene, istedenfor og gjøre objectives. Sikkert en del mindre av disse nå som MW3 har kommet ut, endelig.
en ting jeg lurer på, er det mulig å få bipod å f.eks engenieer eller assault?
Ja, det går an å få det til spesielle våpen innen engineer og assult hvis jeg ikke tar helt feil. Du kan trykke på våpnene i battlelog for å se hvilke unlocks som er tilgjengelige for et våpen.
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Noen som vet om det går an å få noe til recon klassen som gjør at du tar mere liv? Litt irriterende at M98B tar 95 PÅ, dreper akkurat ikke de med full HP
Vis hele sitatet...
Den samme metoden som brukes i de fleste skytespill; aim for the head!
Sist endret av Lanjelin; 10. november 2011 kl. 12:11.
[quote=JVMyhre;2331884]Bruker litt tid på å få hva om eg tørr spørre?/QUOTE]

Sniperen...

Det at det ikke en én eneste bot-action rifle som dreper på ett skudd i brystet en helt på trynet, det fører bare til at disse såkalte "noobene" sprayer med MK 11 MOD isteden for å bruke en skikkelig rifle.
[quote=evvedevve;2331958]
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Bruker litt tid på å få hva om eg tørr spørre?/QUOTE]

Sniperen...

Det at det ikke en én eneste bot-action rifle som dreper på ett skudd i brystet en helt på trynet, det fører bare til at disse såkalte "noobene" sprayer med MK 11 MOD isteden for å bruke en skikkelig rifle.
Vis hele sitatet...
Smak og behag. Vil heller det enn at alle skal ligge bak en busk og få one shot kills dagen lang.

Btw., har fått satt opp en server.
http://battlelog.battlefield.com/bf3.../Helix-Norway/
Sist endret av JVMyhre; 10. november 2011 kl. 12:41.
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Bruker litt tid på å få hva om eg tørr spørre?
Vis hele sitatet...
Sniperen...

Det at det ikke en én eneste bot-action rifle som dreper på ett skudd i brystet en helt på trynet, det fører bare til at disse såkalte "noobene" sprayer med MK 11 MOD isteden for å bruke en skikkelig rifle.
Vis hele sitatet...
Det er kanskje ikke slik i virkeligheten, men i et spill blir det ødeleggende når en rifle dreper på et skudd på store deler av kroppen til motstanderen. Spiller litt sniper selv på noen map nå, det er null problem overhodet å få headshots.
MK11 kan de bare spraye så mye de vil, da dør de selv før de rekker å treffe meg to ganger.
Noen som har lyst å spille litt med en newbie i lvl 4? Fikk spillet på tirsdag, så er bare det at jeg er litt treig å levle
Forresten, er det noen som har råd til hvilken class jeg skal "maxe" først? Har så langt spilt mest support og engineer. PSN: Kasper11664433
Sitat av merulz Vis innlegg
Det er kanskje ikke slik i virkeligheten, men i et spill blir det ødeleggende når en rifle dreper på et skudd på store deler av kroppen til motstanderen. Spiller litt sniper selv på noen map nå, det er null problem overhodet å få headshots.
MK11 kan de bare spraye så mye de vil, da dør de selv før de rekker å treffe meg to ganger.
Vis hele sitatet...
Joda, det er ikke noe vanskelig å få headshots, det er bare det at det er jævlig irriterende de gangene jeg får en hitmarker for så å bli sprayet ned av en MK11.

Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Smak og behag. Vil heller det enn at alle skal ligge bak en busk og få one shot kills dagen lang.
Vis hele sitatet...
Jaja, om du liker at folk sprayer med sniper kan du jo bare dra deg til helvete til bake til cod...
Sist endret av EvveDevve; 10. november 2011 kl. 15:39.