Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken dato passer for deg?
Fr. 27. jan 9 13,64%
Lø. 28. jan 14 21,21%
Sø. 29. jan 16 24,24%
Alle dager i Januar 19 28,79%
Fr. 03. feb 11 16,67%
Lø. 04. feb 16 24,24%
Sø. 05. feb 13 19,70%
Alle dager i Februar 27 40,91%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 66. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  37 4002
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Nå prøver jeg meg på en poll for å bestemme dato. Dette er da for treff i Oslo nå i Januar eller Februar (se hovedtråd).

Huk av for den datoen som passer best for deg. Passer alle dagene for deg huker du av for "Januar" eller "Februar", den som passer best
Jeg har stemt for Februar helga, for da kan jeg alle dagene, om ikke noe uventet dukker opp.

Blir Peppes første samlingsplass etter oppmøte, slik det har blitt på tidligere treff?
For med tanke på årstiden er det greit å finne et sted som er innendørs, alle trenger jo ikke kjøpe pizza av den grunn (eller noe annet for den saks skyld).
Den store metalltigeren har blitt brukt tidligere i hvert fall.
Ja, men etter at alle har møtt opp er det greit gå et sted vi kan sette oss, da helst innendørs.
Sist endret av Veggen; 10. januar 2012 kl. 10:26.
Peppes funker jo greit, ettersom det er langbord med plass til mange. Når vi får bestemt dato og ser ca. hvor mange som er med kan jo noen ringe og booke bord på forhånd, så slipper vi noe venting og tull.

Om det blir en av dagene jeg har stemt på er jeg down like a clown in chinatown!
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Peppes høres bra ut. Kan man få seg en pils og
Høres gøy ut. Søndag 29.januar er jo en finfin dato feks.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Foreløpig ser det ut som om søndag 27. januar er dagen som passer for flest.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Noe kom opp, så jeg kan alle dager i januar Trekk fra en stemme på søn 29.jan
Alt bortsett fra 27. funker bra, for da skal jeg feire bursdag.
Sitat av emptychange Vis innlegg
Alt bortsett fra 27. funker bra, for da skal jeg feire bursdag.
Vis hele sitatet...
Da håper jeg det ikke blir 27.januar, da jeg ser frem til en personlig diskusjon med deg din stabukk
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Da håper jeg det ikke blir 27.januar, da jeg ser frem til en personlig diskusjon med deg din stabukk
Vis hele sitatet...
Høres skummelt ut :P Kan vi ikke bare være venner?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Foreløpig ser det ut som om søndag 27. januar er dagen som passer for flest.
Vis hele sitatet...
Må bare pirke litt, men du mener vel Søndag 29. Januar.
Nå ser det også ut som at Søndag 5. Februar ligger en stemme foran på det nåværende tidspunkt, men når skal man si at avgjørelsen for hvilken dag det blir tas, 20 Januar? Da er det en uke igjen til første alternativ.
Sist endret av Veggen; 12. januar 2012 kl. 03:07.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Må bare pirke litt, men du mener vel Søndag 29. Januar.
Nå ser det også ut som at Søndag 5. Februar ligger en stemme foran på det nåværende tidspunkt, men når skal man si at avgjørelsen for hvilken dag det blir tas, 20 Januar? Da er det en uke igjen til første alternativ.
Vis hele sitatet...
Det er så lenge til, vi vil jo møte ClashGreven så fort som mulig!
Sitat av emptychange Vis innlegg
Det er så lenge til, vi vil jo møte ClashGreven så fort som mulig!
Vis hele sitatet...
Tør jeg spørre hva slags lumske diskusjoner som ikke er oppklart?:P
Flytter fra trøndelag 27 jan. Passer alle dager i februar for meg.
Tar med skiltet.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Lett att jeg blir med! Surret rundt her siden 2006, men leser for det aller meste.

Dessuten, noe kjipt att dama klarte å surre seg inn på freak fest i fjor, mens jeg satt på rehab -.-
Og hun vet knapt nok hva dette er

Anyways, ser fram til å bli overkjørt, så rygget over og kjørt over gjentatte ganger av eventuelle diskosjonspartnere
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Krysser fingre for februar. Jeg er i stockholm den siste helgen i januar =)
Sparker litt liv i denne tråden igjen, da folk muligens ikke har fått det med seg
Kan stikke innom en tur, men jeg vet ikke om jeg tør da. Er down på alle tidspunkter, bare si fra når det passer for dere. Hva gjør dere med en newbie på treffene?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tokis Vis innlegg
Kan stikke innom en tur, men jeg vet ikke om jeg tør da. Er down på alle tidspunkter, bare si fra når det passer for dere. Hva gjør dere med en newbie på treffene?
Vis hele sitatet...
Har aldri vært på treff selv, men går ut ifra at de tar deg med på do og gir deg buksevann.
Alle dager i februar for meg. Æ på feeeeeeerie fra 27 til 29, lol...
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Har aldri vært på treff selv, men går ut ifra at de tar deg med på do og gir deg buksevann.
Vis hele sitatet...
Eller kanskje de har med masse hasj og laptoper til å sjekke om vi har datakunnskap og kan rolle ein joint på 10 sekunder. Da er du medlem av gjengen Freakere.

Nok med ironi. Skal satse på om jeg kommer dit en tur da hvis jeg tør
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Har aldri vært på treff selv, men går ut ifra at de tar deg med på do og gir deg buksevann.
Vis hele sitatet...
Du får først en initialiserings-sprøyte med dobbel dose heroin, den går på rundgang, så alle må skjekke seg for hepatitt før de kommer!

Buksevannet kommer når du ligger i overdosehelvete.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Tør jeg spørre hva slags lumske diskusjoner som ikke er oppklart?:P
Vis hele sitatet...
Vi er dessverre uenige i alt

Men nå ser det ut til at det blir alle dager i februar
Vell, blir det i slutten av februar aka 26 og utover, så møter jeg opp! Tar tilfeldigvis turen fra det kalde nord den tiden, og jeg ønsker å finne på noe annet enn å være publikum på Tweet4Tweet
Hvilken dato blir det avklart når treffet blir?
Jeg har lyst, men jeg synes det er skummelt. Hvorfor i alle dager skal dette være mer skummelt enn å dra ut på byen ellers og møte random mennesker? Hm. Hvis jeg klarer å kvinne meg selv opp, så kommer jeg.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Hvilken dato blir det avklart når treffet blir?
Vis hele sitatet...
Nå var det Saint123 som "tok ansvar" angående dette treffet, men jeg vet ikke når han kommer tilbake. Det er fortsatt lørdag 4 februar som passer for flest.
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Jeg har lyst, men jeg synes det er skummelt. Hvorfor i alle dager skal dette være mer skummelt enn å dra ut på byen ellers og møte random mennesker? Hm. Hvis jeg klarer å kvinne meg selv opp, så kommer jeg.
Vis hele sitatet...
Det er IKKE skummelt på treff! Jeg lover, kors på halsen. Det er faktisk særdeles uskummelt
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det er IKKE skummelt på treff! Jeg lover, kors på halsen. Det er faktisk særdeles uskummelt
Vis hele sitatet...
Støtte denne, de freakene jeg har møtt har vært veldig hyggelige. Er jo selvfølgelig alltid litt småkleint, men det hører jo alltid med.
Vi gir det 2 dager til - så stenger vi pollen? Jeg er forresten for alle dagene i februar.
De som kommer, får komme, så kan de andre som ikke tør komme, bli hjemme.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Jeg bestemmer at det blir lørdag 4. Februar
Sitat av Up Vis innlegg
Jeg bestemmer at det blir lørdag 4. Februar
Vis hele sitatet...
Får lønn den 7. Kan vi ikke ha det helgen etter? Er jo flest som sier alle dager i februar
Sitat av Up Vis innlegg
Jeg bestemmer at det blir lørdag 4. Februar
Vis hele sitatet...
Jeg støtter også dette forslaget da jeg gjerne vil møte denne danseglade freaken:P
Sitat av olaPola Vis innlegg
Får lønn den 7. Kan vi ikke ha det helgen etter? Er jo flest som sier alle dager i februar
Vis hele sitatet...
Joda, men jeg får lønn 20. så da har jo ikke jeg penger etter den 7.!
En dag i februar hadde vært fint Kan ikke i Januar.. Men vi burde vel bestemme oss snart?