Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1037
hei. for noen måneder siden fikk jeg noe som skulle være mdma. viste ikke at det var punisher. fant det ut etterpå å leste at det var en dødelige pille og at flere i andre land har dødd av den. husker ikke hvor mye det var i den men det var en alt for høy dose. noe med 267 mg eller noe sånt. først var alt greit, men så begynte jeg og se rødt og alt bevegde seg, og jeg trodde jeg skulle dø. noen jeg var med sa at jeg hele tiden , hvert sekund sa at jeg kom til å dø. jeg gråt hele tiden og sov ikke på hele natta. den tilstanden jeg var i varte i 1 uke nesten. sov ingenting om nettene fordi jeg hadde en frykt i meg og var livredd, gikk rundt med angst og verden så uvirkelig ut. når jeg skriver dette innlegget så stiger pulsen å angsten kommer. hvorfor er denne pillen så farlig? og er d et mdma eller ecstasy? ble fortalt at det var molly.
Drugsdatadotorg skriver att den har 270mg potent mdma.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Droppa 2-3 slike en natt på byen. Husker ikke annet enn at de kicka som faen og at gutta måtte bære meg hjem.