Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 4723
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg er gutt på 15 år som bor på ett barneverns institusjon, finner d vanskelig og skaffe rus mtp at jeg ikke kan gå ut uten tilsyn. Har fått en venn av meg til og sende meg XTC via post før, dsv så ville dem ansatte se kjapt gjennom posten og pillene var ikke "skjulte".

Spørsmålet mitt er dette. Noen som vett om enkle måter og gjemme rus i post på ? Trenger ikke hver noe avansert men nok til at du kan åpne pakken og ikke se at det er rus der.
Anonym bruker
"Blind Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vent til du blir eldre med rus.
Vet at det ikke er svaret du vil høre, og det ville ikke jeg heller.
Er 20 nå og har omfattende problemer psykisk, fordi jeg begynte med 14. Jeg hørte heller ikke på råd, og tenkte nei det skjer ikke meg. Og nå har jeg fått angst og depresjon. Men gjør hva du vil. Droppe ut av skolen og bli naver junkie er ikke et så bra liv.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg er gutt på 15 år som bor på ett barneverns institusjon, finner d vanskelig og skaffe rus mtp at jeg ikke kan gå ut uten tilsyn. Har fått en venn av meg til og sende meg XTC via post før, dsv så ville dem ansatte se kjapt gjennom posten og pillene var ikke "skjulte".

Spørsmålet mitt er dette. Noen som vett om enkle måter og gjemme rus i post på ? Trenger ikke hver noe avansert men nok til at du kan åpne pakken og ikke se at det er rus der.
Vis hele sitatet...
Har personlig gjemt tabs med lsd inni magasiner som jeg har sendt i posten og det har funket fett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har personlig gjemt tabs med lsd inni magasiner som jeg har sendt i posten og det har funket fett.
Vis hele sitatet...
Bare limet dem fast på en side ? Blir mest sannsynlig serquel og speed som vi skal prøve og finne en bra gjemmeplass til. Men skal ha d i bakhodet om jeg skal ha syre, takk for svar.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ta molly/ex eller psykedelika om du er under 20 (Helst rundt 25 årsalderen). Er selv 15, men holder meg unna sånt fordi jeg har lest meg opp..
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tester alt Vis innlegg
Bare limet dem fast på en side ? Blir mest sannsynlig serquel og speed som vi skal prøve og finne en bra gjemmeplass til. Men skal ha d i bakhodet om jeg skal ha syre, takk for svar.
Vis hele sitatet...
Ja er bare å lime det fast i en tilfeldig side slik at hvis noen skulle til å riste på den så ville det ikke ramlet noe ut, må få pakket det ekstra tynt inn da slik at du ikke ser et stort mellomrom mellom sidene.
Anonym bruker
"Lysten Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speed på institusjon? Du kommer til å bli busta pluss speed ødelegger hjernen din totalt. Hensikten med å være på institusjon skal være å få det bedre i fremtida, ikke værre. Drit i å rus deg!
Og her sitter folk og kommer med tips til en mindreårig om hvordan han skal få narkotika inn på institusjonen...
Om du absolutt skal gjøre det, få noen til å sende i posten til en venn av deg.
Anonym bruker
"Lysten Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av WeedAlot Vis innlegg
Og her sitter folk og kommer med tips til en mindreårig om hvordan han skal få narkotika inn på institusjonen...
Vis hele sitatet...
Ja det er ganske villt. Freak skal være et liberalt forum og alt det men noen ganger blir jeg mildt sagt sjokka over folks moralske og etiske kompass.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det er ganske villt. Freak skal være et liberalt forum og alt det men noen ganger blir jeg mildt sagt sjokka over folks moralske og etiske kompass.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke noe for at mindreårige skal ruse seg, jeg er imot at folk under 18 år skal bruke rusmidler, men jeg tenker også at når noen først er havnet på institusjon, og deretter prøver å få tilsendt blant annet xtc og speed i posten, så er det nok litt for sent til å stoppe vedkommende fra å ruse seg.
Anonym bruker
"Lysten Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er ikke noe for at mindreårige skal ruse seg, jeg er imot at folk under 18 år skal bruke rusmidler, men jeg tenker også at når noen først er havnet på institusjon, og deretter prøver å få tilsendt blant annet xtc og speed i posten, så er det nok litt for sent til å stoppe vedkommende fra å ruse seg.
Vis hele sitatet...
Nei det er det aldeles ikke. Det er før man er 20 år man er mest formbar og med gode forbilder rundt seg og folk som har "been there done that" som forteller en at det ikke er for sent å snu er sjansene for en god fremtid mangedoblet enn om man bare hører fra tapere med samme mentaliteten som tipser om hvordan han som 15 åring kan fortsette å ruse seg til tross for at han er på institusjon som er der for å hjelpe han ut av det. Hjernen til mennesker er sånn at man formes etter hva man fores med, det gjelder alle ting fra konspirasjoner, rasistiske holdninger eller holdninger om at rus er kult og fuck livet. Det er viktig at særlig ungdom på skråplanet plukkes opp og styres vekk fra dritten i denne alderen hvor de er ukritisk til alt av rus og ikke evner å tenke langsiktig.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg jobber ved en barnevernsinstitusjon, og jeg vil heretter holde blikket mitt litt ekstra rettet mot deg TS. Utrolig dumt å ødelegge sånn for seg selv.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg jobber ved en barnevernsinstitusjon, og jeg vil heretter holde blikket mitt litt ekstra rettet mot deg TS. Utrolig dumt å ødelegge sånn for seg selv.
Vis hele sitatet...
Jeg er sjefen på instutisjonen, og skal holde bedre øye med TS selv.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er pleier ved en barnevernsinstitusjon så sjefen gir meg beskjed om å holde et bedre øye med TS selv.
R.i.p 23.04.2021
Lsd eller andre flytende midler kan dryppes på fks frimerket, eller på selve brevet.

Edit: fikk ikke med meg at TS er mindreårig før nå.. SLUTT Å RUS DEG!
Kaste bort starten av livet dit på den måten der er ikke kult. Har du lyst og sitte med uføretrygd og masse gjeld,dårlig helse å råttne tenner som 25åring?
Sist endret av Tarm; 20. juni 2020 kl. 12:59.
Var ikke akkurat en leksjon jeg leita etter, skjønner folk sier d for og hjelpe. Men igjen ikke det jeg ser etter, takk for svar vaffal.

Sitat av Mia123 Vis innlegg
Om du absolutt skal gjøre det, få noen til å sende i posten til en venn av deg.
Vis hele sitatet...
Bra tips men er på institusjon langt vekke fra hvor jeg bor så er ikke så lett og finne noen som er villig til og bli tilsendt det jeg trenger.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Speed på institusjon? Du kommer til å bli busta pluss speed ødelegger hjernen din totalt. Hensikten med å være på institusjon skal være å få det bedre i fremtida, ikke værre. Drit i å rus deg!
Vis hele sitatet...
Relativt lett og skjule at jeg er rusa på pepper mtp at jeg bare kan holde meg på rommet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja er bare å lime det fast i en tilfeldig side slik at hvis noen skulle til å riste på den så ville det ikke ramlet noe ut, må få pakket det ekstra tynt inn da slik at du ikke ser et stort mellomrom mellom sidene.
Vis hele sitatet...
Skal prøve det når jeg tenker meg en tur i psykadelisk verden, men for nå bæder jeg for mye på det.
Takk for svaret
Sist endret av Tester alt; 20. juni 2020 kl. 13:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lysten Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tester alt Vis innlegg
Skal prøve det når jeg tenker meg en tur i psykadelisk verden, men for nå bæder jeg for mye på det.
Takk for svaret
Vis hele sitatet...
Du bæder på psykedelika men vil dytte i deg pepper??!!!!!! Du hopper inn i psykose og en seriøst ulykkelig fremtid som narkis, fattig og kronisk deprimert og lei. Tåler du ikke psykedelika vil hjernen din bli helt ødelagt av amfetamin og andre sentralstimulerende, kanskje ikke av én gang men på sikt. Det kan jeg vedde lillefingern min på!

Please dropp det.
Hvor i landet bor du? Kanskje noen ex-rusbrukere og løvetannbarn her som kan bli kompisen og mentoren din så du har noen folk som vet hva du føler nå og som har vært der, som kan geleide deg på et bedre spor som de klarte selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du bæder på psykedelika men vil dytte i deg pepper??!!!!!! Du hopper inn i psykose og en seriøst ulykkelig fremtid som narkis, fattig og kronisk deprimert og lei. Tåler du ikke psykedelika vil hjernen din bli helt ødelagt av amfetamin og andre sentralstimulerende, kanskje ikke av én gang men på sikt. Det kan jeg vedde lillefingern min på!

Please dropp det.
Hvor i landet bor du? Kanskje noen ex-rusbrukere og løvetannbarn her som kan bli kompisen og mentoren din så du har noen folk som vet hva du føler nå og som har vært der, som kan geleide deg på et bedre spor som de klarte selv.
Vis hele sitatet...
Grunnen til jeg bæder på syre er for d blir alt for "forvirrende" på pepper finner jeg roen og klarer lett og gjør arbeidsoppgaver. Elr bare omublere rommet mitt for jeg har for mye energi. Men skal slutte snart. Takk for svar
Sitat av Tester alt Vis innlegg
Men skal slutte snart. Takk for svar
Vis hele sitatet...
Den var ny. Så lenge det ikke er akkurat nå, ikkesant? Ingen kan løpe fra huet sitt.

«Snart» kan bli en evig jakt, jævla fort
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Door145 Vis innlegg
Den var ny. Så lenge det ikke er akkurat nå, ikkesant? Ingen kan løpe fra huet sitt.

«Snart» kan bli en evig jakt, jævla fort
Vis hele sitatet...
"Slutte snart" er vel svaret til alle narkomane når folk blir bekymret for dem.

De lurer bare seg selv, jeg sa alltid jeg skulle "slutte snart" når jeg rusa meg, tok 5 år fra første gangen jeg sa det til at jeg faktisk slutta.

Har kompiser som har ruset seg i årevis og alle sammen av de har hele veien sagt de skal "slutte snart", helt fra når vi begynte.

Du må vær bestemt, sett en dato "jeg skal slutte totalt etter denne måneden er slutt". Det var slik jeg gjorde, jeg fikk mye abstinenser osv, så jeg sier ikke at det er lett, men når det først har gått en stund, så lover jeg at du vil føle deg mye bedre. Makkalivet er ikke noe man ønsker.

(ser forresten ikke på cannabis som narkotika, gjør fremdeles det, mener bare de harde rusmiddelene)
Anonym bruker
"Lysten Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tester alt Vis innlegg
Grunnen til jeg bæder på syre er for d blir alt for "forvirrende" på pepper finner jeg roen og klarer lett og gjør arbeidsoppgaver. Elr bare omublere rommet mitt for jeg har for mye energi. Men skal slutte snart. Takk for svar
Vis hele sitatet...
Bli rusfri, be om utredning for adhd og personlighetsforstyrrelser. Ty til ting som yoga og meditasjon for å roe ned og få fokus (gi det tre måneder før du tror at det ikke funker) og terrengsykling for å få kick. Sånn du håndterer huet ditt på nå kommer til å ødelegge deg og fremtiden din uopprettelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bli rusfri, be om utredning for adhd og personlighetsforstyrrelser. Ty til ting som yoga og meditasjon for å roe ned og få fokus (gi det tre måneder før du tror at det ikke funker) og terrengsykling for å få kick. Sånn du håndterer huet ditt på nå kommer til å ødelegge deg og fremtiden din uopprettelig.
Vis hele sitatet...
Ett par ganger til og så er jeg ferdig for en stund, skal huske på tipsene dine. Er også på utredning for ADHD atm men den er "pausa" siden jeg ikke holder meg rusfri.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bli rusfri, be om utredning for adhd og personlighetsforstyrrelser. Ty til ting som yoga og meditasjon for å roe ned og få fokus (gi det tre måneder før du tror at det ikke funker) og terrengsykling for å få kick. Sånn du håndterer huet ditt på nå kommer til å ødelegge deg og fremtiden din uopprettelig.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Slutte snart" er vel svaret til alle narkomane når folk blir bekymret for dem.

De lurer bare seg selv, jeg sa alltid jeg skulle "slutte snart" når jeg rusa meg, tok 5 år fra første gangen jeg sa det til at jeg faktisk slutta.

Har kompiser som har ruset seg i årevis og alle sammen av de har hele veien sagt de skal "slutte snart", helt fra når vi begynte.

Du må vær bestemt, sett en dato "jeg skal slutte totalt etter denne måneden er slutt". Det var slik jeg gjorde, jeg fikk mye abstinenser osv, så jeg sier ikke at det er lett, men når det først har gått en stund, så lover jeg at du vil føle deg mye bedre. Makkalivet er ikke noe man ønsker.

(ser forresten ikke på cannabis som narkotika, gjør fremdeles det, mener bare de harde rusmiddelene)
Vis hele sitatet...
Skal finne en passende dato og sette på kalender, takk for tips. Er enig i det at cannabis ikke er noe alvorlig så kommer nok til og fortsette med og røyke og kansje små doser sopp.
Sist endret av Tester alt; 21. juni 2020 kl. 15:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Med den innstillingen der i så lav alder så er du junkie om 5års tid. Slutt mens du kan og gjør deg å din familie en stor tjeneste.
15 år og drive med speed..

Stakkars familie. Være et crackhead og bo på gata som 18-åring må være digg å se.
Sitat av Tester alt Vis innlegg
Skal finne en passende dato og sette på kalender, takk for tips.
Vis hele sitatet...
Skjønner at du prøver å være spydig og ironisk, men dette burde du seriøst vurdere.

Sitat av Tester alt Vis innlegg
Er enig i det at cannabis ikke er noe alvorlig så kommer nok til og fortsette med og røyke og kansje små doser sopp.
Vis hele sitatet...
Selv om jeg ikke er imot ansvarlig, begrenset cannabis bruk er det verdt å merke seg er at cannabis har mye større skade potensiale i yngre alder gomling av sopp skal jeg ikke uttale meg om en gang.

Du får vel ikke noe noe mere ADHD utredning for det... Men du har i hvert fall en tråd å se tilbake på for å finne ut hvordan alt gikk til helvette.
Been there, done that. Vent til du er 20+.
"Jeg skal slutte i morgen". Jada. Jeg har trua på deg.
På institusjon? Du må lage helvete , krige krige
Sitat av Sassawes Vis innlegg
På institusjon? Du må lage helvete , krige krige
Vis hele sitatet...
Hvorfor I helvette skal han det?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Sassawes Vis innlegg
På institusjon? Du må lage helvete , krige krige
Vis hele sitatet...
Det er ile nok at han prøver og ruse seg der og ødelegger for seg selv å de andre der. Men så anbefaler du at han skal lage helvete? Så du mener TS burte lage enda mer problemer for seg selv,så han tilslutt ender opp i varetekt og må sone sine første år som voksen i fengsel med hardbarka kriminelle?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Skjønner at du prøver å være spydig og ironisk, men dette burde du seriøst vurdere.



Selv om jeg ikke er imot ansvarlig, begrenset cannabis bruk er det verdt å merke seg er at cannabis har mye større skade potensiale i yngre alder gomling av sopp skal jeg ikke uttale meg om en gang.

Du får vel ikke noe noe mere ADHD utredning for det... Men du har i hvert fall en tråd å se tilbake på for å finne ut hvordan alt gikk til helvette.
Vis hele sitatet...
Det var ikke ment spydig i det hele tatt ? Og skal holde bruk av cannabis veldig begrenset.

Sitat av Sassawes Vis innlegg
På institusjon? Du må lage helvete , krige krige
Vis hele sitatet...
Hva faen mener du med "du må lage helvete" er ikke sånn at målet mitt er og lage faenskap ? Du er åpenbart ikke helt rett i linja elr bare veldig ung.
Sist endret av Tester alt; 22. juni 2020 kl. 12:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg bare lurer på hvorfor du idetheletatt er på institusjon når du ikke ønsker å delta? Bartkasta penger sier nå jeg.

(Kunneskrevetdetteanonymt,mengidderikke)
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg bare lurer på hvorfor du idetheletatt er på institusjon når du ikke ønsker å delta? Bartkasta penger sier nå jeg.

(Kunneskrevetdetteanonymt,mengidderikke)
Vis hele sitatet...
Har du lest tråden? Det er en barneverninstitusjon.
Tror ikke man har så mye valg, men tviler på at man på barnevernsinstitusjon betaler sjæl. Da jeg var 15 hadde ikke jeg mye penger ihvertfall
Anonym bruker
"Fregnete Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen ganger burde enkelte heller bare velge å ikke hjelpe..
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Tror ikke man har så mye valg, men tviler på at man på barnevernsinstitusjon betaler sjæl. Da jeg var 15 hadde ikke jeg mye penger ihvertfall
Vis hele sitatet...
etter å ha brukt 10 år på forskjellige barneverns instutisjoner kan jeg fortelle deg at man får ukelønn på de fleste instutisjonene, og man får som regel litt extra om man gjør div arbeids oppgaver på instutisjonene, man blir ikke rik på det men det er nok til at man får anskaffa seg det man vil.

Til TS : drit i dop i 10 år til, anskaff deg en hobby istede, det får du mye mere ut av i livet, ta det fra noen som har rusa seg i yngere alder enn det du er og som har vært der du er.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg bare lurer på hvorfor du idetheletatt er på institusjon når du ikke ønsker å delta? Bartkasta penger sier nå jeg.

(Kunneskrevetdetteanonymt,mengidderikke)
Vis hele sitatet...
Nå er det ikke akkurat ett valg jeg tok og ver på institusjon, er på 4-24 altså tvang. Og åpenbart betaler jeg ikke selv for oppholdet mitt her ? Føler du må ver rimelig løs i hodet for og tro at en 15 åring betaler for bolig sjøl.

Sitat av Bruksområdet Vis innlegg
etter å ha brukt 10 år på forskjellige barneverns instutisjoner kan jeg fortelle deg at man får ukelønn på de fleste instutisjonene, og man får som regel litt extra om man gjør div arbeids oppgaver på instutisjonene, man blir ikke rik på det men det er nok til at man får anskaffa seg det man vil.

Til TS : drit i dop i 10 år til, anskaff deg en hobby istede, det får du mye mere ut av i livet, ta det fra noen som har rusa seg i yngere alder enn det du er og som har vært der du er.
Vis hele sitatet...
Ja, som jeg skrev lengre opp i tråden er planen og slutte rimmelig kjapt. (Hvertfall til jeg kommer ut fra barnevernets klør)
Sist endret av Tester alt; 23. juni 2020 kl. 01:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
New generation
colakork's Avatar
Du burde kutte ut drugs og heller bruke tiden din på å spare opp til gaming pcen du sikkert vil ha.

Ta situps når du kjeder deg og pushups når suget etter å bli bænjodd fuckd blir for stort...

Seriøst, ikke hør på taperne (dere sier det selv folkens) som er redd for at du tar deg en jonas.
Hold på vanene som gjør deg godt og ja. Jeg mener en Jonas gjør oss menn godt.

Husk at du er en viktig fyr, du er vår neste generasjon.
Kanskje du skal bli en lærer, vekter, butikkansatt eller byens neste weed pusher. Uansett hva du blir så trengs du. Vi trenger alle slags menn.

Hvis du fortsatt leser så ser du vel at jeg vil ditt beste og hvis du fortsatt lurer så prøver jeg å si, dropp harde drugs. La kroppen utvikle seg, bli om til en kjekk ung mann også kan du være sikker på at du tar de rette valgene derfra.

Altså.
Penger til gaming pc istedenfor rus.

Fritid til youtube, sc, trening uten mål, skogturer for å ta en sneaky noia fri joint

Plutselig så får du pc og nettene blir fylt opp med gaming pc, ettermiddagene blir travle fordi du skal fjelltur.
Sitat av colakork Vis innlegg
Du burde kutte ut drugs og heller bruke tiden din på å spare opp til gaming pcen du sikkert vil ha.

Ta situps når du kjeder deg og pushups når suget etter å bli bænjodd fuckd blir for stort...

Seriøst, ikke hør på taperne (dere sier det selv folkens) som er redd for at du tar deg en jonas.
Hold på vanene som gjør deg godt og ja. Jeg mener en Jonas gjør oss menn godt.

Husk at du er en viktig fyr, du er vår neste generasjon.
Kanskje du skal bli en lærer, vekter, butikkansatt eller byens neste weed pusher. Uansett hva du blir så trengs du. Vi trenger alle slags menn.

Hvis du fortsatt leser så ser du vel at jeg vil ditt beste og hvis du fortsatt lurer så prøver jeg å si, dropp harde drugs. La kroppen utvikle seg, bli om til en kjekk ung mann også kan du være sikker på at du tar de rette valgene derfra.

Altså.
Penger til gaming pc istedenfor rus.

Fritid til youtube, sc, trening uten mål, skogturer for å ta en sneaky noia fri joint

Plutselig så får du pc og nettene blir fylt opp med gaming pc, ettermiddagene blir travle fordi du skal fjelltur.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en smart ide, skal finne noe og spare opp til ettersom jeg ikke er så interessert i gaming. Kommer nok kansje til og jimme litt fra tid til tid men det tenker jeg går fint. Takk for svar.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Jeg er sjefen på instutisjonen, og skal holde bedre øye med TS selv.
Vis hele sitatet...
Sjef på en institusjon og bruker natk selv
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sjef på en institusjon og bruker natk selv
Vis hele sitatet...
Whooosh!