Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 3942
420 all the time
Hash cat's Avatar
Da er jeg blidt catcha med hasj folkens. Mamma er ikke veldig glad, men det ordner seg nok. Jeg er akk under 18 så er jo under dems ansvar. Har dere noen tips? Haster!
Er ikke noe å stresse over , vet ikke hva du skal si til henne , men kommer an på hvordan hennes syn på hasj er hvor fort du klarer å ordne opp
Sist endret av Dodecha; 24. april 2020 kl. 21:09.
Legg deg HELT flat, og gi faen i unnskyldninger. Og da mener jeg PADDEFLAT.

Foreldrene dine har garantert vært borti folk som har drevet med dette før, og jeg regner med at de ikke liker det i det hele tatt. Det Værste du kan gjøre da er å komme med unnskyldninger, da kommer de bare til å bli enda mer sure. Også legger du alt av rusmidler på hylla til du flytter ut, så slipper du dette igjen.

Ja, jeg ble catcha av foreldra mine før jeg ble 18 også. Og de HATER weed av hele sitt hjerte.
Sist endret av Dodecha; 24. april 2020 kl. 21:09.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Er ikke noe å stresse over , vet ikke hva du skal si til henne , men kommer an på hvordan hennes syn på hasj er hvor fort du klarer å ordne opp
Vis hele sitatet...
Broren ble catcha noen år sida. Gikk ikke bra, derfor jeg spør her.
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Broren ble catcha noen år sida. Gikk ikke bra, derfor jeg spør her.
Vis hele sitatet...
anbefaler spørre broren din også da, da han både har vært gjennom det og kjenner deres mor bedre enn det vi her inne gjør..
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Legg deg HELT flat, og gi faen i unnskyldninger. Og da mener jeg PADDEFLAT.

Foreldrene dine har garantert vært borti folk som har drevet med dette før, og jeg regner med at de ikke liker det i det hele tatt. Det Værste du kan gjøre da er å komme med unnskyldninger, da kommer de bare til å bli enda mer sure. Også legger du alt av rusmidler på hylla til du flytter ut, så slipper du dette igjen.

Ja, jeg ble catcha av foreldra mine før jeg ble 18 også. Og de HATER weed av hele sitt hjerte.
Vis hele sitatet...
Takk for orntelig tips.
Print ut en liste over alle landene og statene i verden der det er legalisert til privat bruk, og spør om det faktisk kan være så gale som de skal ha det til. Det er vanskelig å argumentere mot 10-15 nasjoner som ikke synes det er verdens undergang.

Kanskje lurt og innrømme at du er litt for ung til å drive på med slikt enda(for det er du), og vente til du iallefall har tippet 20 år før du røyker deg opp igjen.
Sist endret av mr.roundtree; 24. april 2020 kl. 14:50.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
anbefaler spørre broren din også da, da han både har vært gjennom det og kjenner deres mor bedre enn det vi her inne gjør..
Vis hele sitatet...
Rekker det ikke. Morra mi er nede nå.
husk at de er redde for deg med god grunn, noe du sikkert kommer til å kjenne på nå i form av bl.a sinne..
lykke til
Er nok mye frykt ja. Det er en aktivitet som mest sannsynlig har blitt helt normalisert og naturlig for deg, men husk at i deres øyne er det ikke kun det at du ruser deg, men at du også må ha jevnlig kontakt med karrierekriminelle for å holde på. Ingen foreldre ønsker dette for sitt barn
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Jeg er akk under 18 så er jo under dems ansvar.
Vis hele sitatet...
Så lenge du bor sammen med dine foreldre så har ikke alderen din noe som helst å si, det er dems regler som gjelder i huset.

Du kan jo vise litt informasjon om det, eventuelt også prøve å sette dere ned å se en av dokumentarene om det, husker ikke om det var innsider eller rusopplysningen som hadde men kan være greit å sjekke ut.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Mamma slutta akkurat på jobb (troddu hu var hjemme), så skal snakke med hu og pappa da. Pappa fikk akkurat vite om det og han sa nesten ingenting men han sa: jeg vet ikke hvem jeg snakker med lengre.

Hvor dum komentar går det an å gi? Han driter jo i hele livet mitt. Hver gang jeg snakker om dagen min så avbryter han meg og begyner å snakke om seg selv. Syntes det er egoistisk av ham å bare tenke på seg selv, spessielt nå.
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Mamma slutta akkurat på jobb (troddu hu var hjemme), så skal snakke med hu og pappa da. Pappa fikk akkurat vite om det og han sa nesten ingenting men han sa: jeg vet ikke hvem jeg snakker med lengre.

Hvor dum komentar går det an å gi? Han driter jo i hele livet mitt. Hver gang jeg snakker om dagen min så avbryter han meg og begyner å snakke om seg selv. Syntes det er egoistisk av ham å bare tenke på seg selv, spessielt nå.
Vis hele sitatet...
Hmm, utifra det du skriver så tolker jeg det som at faren din er av gamle skolen, og de er gjerne ofte sånn. Mange av de som vokste opp litt før i tida har fått banket inn i hodet at menn ikke skal vise følelser etc. Teite holdninger, men man blir gjerne fastlåst i hva man vokste opp med.

Får krysse fingra for at det ikke går over stokk og stein. Prøv å forhold deg rolig, og ikke mist besinnelsen selv om det er vanskelig å la vær. Er nesten ingen som klarer å gå hverandre på nervene som familie så vær forberedt på at det kan være mye følelser på en gang. Det er alltid tøft å ha sånne samtaler med familie så ønsker deg lykke til.

Tror nok ikke han driter i livet ditt, men det er nok vanskelig for han, spesielt pga broren din har tidligere blitt tatt for samme ting.
Sist endret av Vasken; 24. april 2020 kl. 16:27.
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Pappa fikk akkurat vite om det og han sa nesten ingenting men han sa: jeg vet ikke hvem jeg snakker med lengre.
Vis hele sitatet...
Akkurat den type holdning fra familie som får folk til å fortsette å ruse seg.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Hmm, utifra det du skriver så tolker jeg det som at faren din er av gamle skolen, og de er gjerne ofte sånn. Mange av de som vokste opp litt før i tida har fått banket inn i hodet at menn ikke skal vise følelser etc. Teite holdninger, men man blir gjerne fastlåst i hva man vokste opp med.

Får krysse fingra for at det ikke går over stokk og stein. Prøv å forhold deg rolig, og ikke mist besinnelsen selv om det er vanskelig å la vær. Er nesten ingen som klarer å gå hverandre på nervene som familie så vær forberedt på at det kan være mye følelser på en gang. Det er alltid tøft å ha sånne samtaler med familie så ønsker deg lykke til.

Tror nok ikke han driter i livet ditt, men det er nok vanskelig for han, spesielt pga broren din har tidligere blitt tatt for samme ting.
Vis hele sitatet...
Kan nok hende det er tøft for han og kanskje han ikke driter i livet mitt. Men sist jeg sjekka er det alltid jeg som må spørr om ting som: hvordan har du det, går det bra, vil du snakke, osv. Han spørr meg jo aldri om sånnt. Mamma er mye bedre på det. Uten mamma kommer ikke samtalen til å funke, fordi han bare sier sin mening hele tida (avbryter meg når jeg sier min).

Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Akkurat den type holdning fra familie som får folk til å fortsette å ruse seg.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Skal gi han en smak av sin egen medisin jeg og si det samme til han når han tar seg en akkevitt eller to.
Sist endret av Hash cat; 24. april 2020 kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg sa «det er deres feil, dere løy»
De driver med skremselspropaganda og snakker om ting de ikke vet noe om. «Røyker du hasj blir hjernen din ødelagt, du blir narkoman og havner i psykose». Jeg skjønte jo fort at dette ikke stemte da jeg viste om flere som hadde prøvd det eller dreiv med det. De var jo ikke blitt dumme, narkomane eller var i psykose. Jeg var 18 år på det tidspunktet, jeg passet på å være myndig så purken ikke kunne kontakte dem hvis jeg ble tatt. Jeg sa «dere lyver, eller mangler kunnskap. Hvordan kan jeg stole på dere når dere lyver? Jeg kommer til å søke etter fakta selv, både på godt og vondt. Siden dere har løyet om det «minst farlige» rusmidlet, hvordan vet jeg dere snakker sant ang alle andre rusmidler?»
Sa også at hvis de faktisk hadde kommet med fakta, på godt og vondt er det ikke sikkert jeg hadde søk etter svar selv.
Bare det at de sa jeg kom til å bli nærkis og havne i psykose, kunne de ikke bare vært ærlig med meg at begynner du å røyke i ung alder så kan det hende du blir underutviklet i både kropp og hjerne siden hjernen ikke er ferdig utviklet før 25årsalder... jeg mener det er foreldres og skolens oppgave å ikke skremme kidsa men heller gi de fakta!
Dop er ikke bare godt, det kan misbrukes og det er her jeg mener voksne har ansvar for å lære seg riktig kunnskap og videre formidle dette.
Får jeg barn en dag kommer jeg ALDRI til å lyve om dop til de. Jeg kommer til å være ærlig å fortelle alle positive og negative sider med alt! Jeg har nå blitt 30år, røyker ofte, drikker, tar mdma, sopp og lsd. Alt med måte, jeg er en bruker og ikke misbruker. Hjernen min funker supert, har stabil og god jobb med god inntekt, eier leilighet i Oslo, har bil og lappen.
Det trenger ikke gå galt, alt med måte! Og de MÅ SLUTTE Å LYVE!!!

Sorry hvis jeg har gjentatt meg mye eller rotete tekst, har det litt travelt ��
Det er veldig veldig typisk eldre menn den dag i dag dessverre, etter min erfaring.

Du kan jo prøve å si "jeg vet hva jeg har gjort galt, men dere må høre på min mening og mine følelser om dette. Det er faktisk viktig det også".

Husk på at det ikke er noen kamp, jeg var fæl på å gå helt i forsvarsmodus og heller lage et helvete for å unngå å prate med mine fosterforeldre. Du får oppdatere oss hvordan det går etter dere har snakket sammen og si noen ord om hvordan det gikk. Dette er også en fin mulighet til å dele litt om hva du tenker om ditt forhold til dine foreldre og dine egne følelser, det kommer ikke noe godt ut av å stenge seg inne, glasset renner over til slutt.
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Pappa fikk akkurat vite om det og han sa nesten ingenting men han sa: jeg vet ikke hvem jeg snakker med lengre.
Vis hele sitatet...
Det her er ganske så brutal hersketeknikk. Ikke bare forsøker han å påføre deg skyld og skam, men han usynliggjør deg på samme tid.

Ikke legg deg flat, ikke be om unnskyldning, ikke lov noe du ikke kommer til å holde.

Stå for det du har gjort og vær ærlig om hvorfor du røyker.
Sist endret av supercali; 24. april 2020 kl. 16:54.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær ærlig mer foreldrene dine. Om de ikke ønsker at du skal drive med narkotika mens du er mindreårig og bor under deres tak, så synes jeg faktisk du skal respektere det. Om du er under 18 så er du jo faktisk et barn. Det virker kanskje ikke slik når du er 16-17 år, men vent 10 år så forstår du hvor ung du faktisk er.

Jeg begynte med rus i ganske ung alder, med meg har det gått fint og det er mange som klarer å ruse seg med måte, men kjenner flere det ikke har gått like bra med. Jeg regner med at det er dette foreldrene dine er redde for, at det ikke skal gå bra med deg.
Det er ikke verdens undergang å som Supercali sier, Brutal hersketeknikk ute å går ja, kjenner det igjen fra egen mor.
Det blir mye guilt tripping fremover ser jeg for meg, men ikke la det spise deg opp! Du er ett eget individ, med egne tanker å følelser du, som foreldrene dine er.
Vær voksen nok å ta en prat med dem, om de i det hele tatt vil prate så mye om det, det er som sagt ikke verdens undergang. Hvis foreldra dine er kjempenervøse folk, ville jeg kanskje funnet på noe å si som at det var domt å blir ikke å skje igjen, som kanskje gir dem litt mere sjelefred. Noen foreldre trenger faktisk å bli skjermet fra den store stygge virkeligheten rundt det at det er drugs, å deres egne barn er involvert.
Tror ikke vi som "barn" kan forestille oss hvordan det er før vi får barn selv.
Hvor gammel er du? De vil bare ditt eget beste, og faktum er at hasj er penger rett i dass og dårligere hukommelse.. med en viss fare for å progressere til sterkere ting da du må oppsøke kriminelle miljøer som tjener mye mer på å få deg hekta på andre ting.. Vet det er vanskelig for deg å se det slik nå, men du bør være takknemlig for at de blir sure.. på en måte. Vis dem at det ikke kontrollerer livet ditt så burde de ikke henge seg noe mer opp i det enn at du blir drita på en fest i ny og ne IMHO.

De er vokst opp i en generasjon med mye propoganda og skremselhistorier, så det er vel litt av grunnen til at de reagerer sånn. JA det er hyklersk av folk som drikker å klage, men de har, lik det eller ei, loven på sin side.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det at du røyker påfører dine foreldre så mye stress, sine og andre negative følelser, så synes jeg faktisk det er egoistisk av deg å fortsette. Du gir dem jo basicly fingeren, og sier fakk dere, jeg gjør som jeg selv vil. Alle foreldres drøm det
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Heroin? Er du dum eller?! Vitser passer ikke så jævla bra akkurat nå, så bare dropp å si noen.
Vis hele sitatet...
Hva er det du stresser med`? Kan du ikke ta konsekvensene så burde du ikke gjøre det heller. Si det som det er, du ble tatt. Ferdig med saken. Eller er det noe mer som har skjedd?
jeg ble catcha litt tid før jeg ble 18 og fikk politiet på døra med razzia og hele pakken rett før jeg fylte 18. endte med at jeg ba alle roe seg ned så skulle vi snakke om dette senere i en roligere forstand. en dag senere hadde jeg og begge mine foreldre et rolig møte hvor jeg la frem hele mitt forhold til rus. er ikke helt det samme menmen

når jeg først ble catcha for weed var de redde men jeg snakket til dem om at weed ikke nødvendigvis var dårlig og at det har vært misforstått av samfunnet i lang tid. moren min var bare veldig bekymra mens pappa klikka i vinkel. jeg vil heller være ærlig om mitt syn på det istednfor å gi dem en falsk trygghet på at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen, blir du catcha da så svekker du tilliten og det er ikke noe sundt forhold etter mitt synspunkt.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær ydmyk og hold kjeft, la hu kjefte og ikke forsvar deg selv eller begynn å krangle og knuge med at i noen stater er det lovlig osv osv. Det gjør hun bare mer provosert og disrespecta. Si at det var jævlig dumt og at du ikke skal gjøre det igjen. Vær grei fremover og se heller på nyhetene på kvelden hjemme med mora di enn å henge ute å danke eller med kompiser å røyke.

Det kommer til å være drit kjipt og anspent i noen uker og du har brutt tilliten, så for å få det greit igjen må du vise at du ikke skal gjøre det mere og har lært.

Lykke til, vi er mange som har vært der.

Obs! Om det utøves vold i familien så prøv å få opptak av det, og ring Voldslinjen på 116006 anonymt for råd og hjelp. Eventuelt politiet om det er akutt. Skriver dette fordi enkelte familier straffer med vold og det er ikke greit uansett hva man har gjort (ok hvis man har voldtatt noen ellerno men ikke for hasj)
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Flytt ut
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er lite sannsynlig at du klarer å endre dine foreldre sitt syn på ulovlige rusmidler. Strategien bør være å legge seg flat og unnskylde uansett, så får du velge om du synes rusen er så viktig for deg at du fortsetter med den vel vitende om at du potensielt får et dårlig forhold med dine foreldre videre. Skylde på foreldrene dine og din far sin dårlige emosjonelle kontakt for din flørt med hasj er tamt, du er snart 18, ta ansvar for ditt eget liv.
Samme skjedde med meg for 1 og en halv måned siden ish. Er også under 18, mad skummelt i starten men gikk helt ok for meg etterhvert Er så heldig at jeg har en far som er all in for legalisering, men mye værre med min mor desverre
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ikke lag debatt. Ikke skriv ut en liste over hvor mange land som syntes weed er chill
Nikk og beklag så mye du tolererer. -Ja jeg beklager, skal være flink pike, aldri mer osv. Skal be til Jesus hver kveld.
Så gjør du akkurat som du vil slik som alle andre.
Sist endret av Bothrops; 24. april 2020 kl. 23:00.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.thrillist.com/vice/30-pl...ized-marijuana

Send de link og be de lese seg opp om tema før du gidder snakke med de noe mer om noe de har null kunnskap om.
Så kan du evt bare dra hjemmefra og be faren din dra til helvete med sine psykiske spill. Si det er bedre å røyke weed enn å drive psykisk vold mot sine egne barn basert på noe han har null kunnskap om.
Dere som ber TS legge seg flat, hvorfor skal han legge seg flat? Det er de som er barnslige og han er faktisk den mest voksne personen oppe i dette. Hadde klikka til dem la seg flat
Sitat av Uskyldig ungdom Vis innlegg
jeg ble catcha litt tid før jeg ble 18 og fikk politiet på døra med razzia og hele pakken rett før jeg fylte 18. endte med at jeg ba alle roe seg ned så skulle vi snakke om dette senere i en roligere forstand. en dag senere hadde jeg og begge mine foreldre et rolig møte hvor jeg la frem hele mitt forhold til rus. er ikke helt det samme menmen

når jeg først ble catcha for weed var de redde men jeg snakket til dem om at weed ikke nødvendigvis var dårlig og at det har vært misforstått av samfunnet i lang tid. moren min var bare veldig bekymra mens pappa klikka i vinkel. jeg vil heller være ærlig om mitt syn på det istednfor å gi dem en falsk trygghet på at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen, blir du catcha da så svekker du tilliten og det er ikke noe sundt forhold etter mitt synspunkt.
Vis hele sitatet...
Dette! Jeg gjorde noe ala det samme da jeg bodde hjemme. Tømte oppvaskmaskinen og støvsugde kjøkken. Aldri et nei. Jeg røyket inne på gutterommet på den tiden og de må ha luktet det. Hørte aldri noe klager på det. Men når jeg startet, så var jeg aldri med på familliebesøk etc, DA hørte jeg aldri enden av det.

Hvis de demonifiserer kan du også bagatellisere, men det skremmer de nok enda mer når du ikke er myndig
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://www.thrillist.com/vice/30-pl...ized-marijuana

Send de link og be de lese seg opp om tema før du gidder snakke med de noe mer om noe de har null kunnskap om.
Så kan du evt bare dra hjemmefra og be faren din dra til helvete med sine psykiske spill. Si det er bedre å røyke weed enn å drive psykisk vold mot sine egne barn basert på noe han har null kunnskap om.
Dere som ber TS legge seg flat, hvorfor skal han legge seg flat? Det er de som er barnslige og han er faktisk den mest voksne personen oppe i dette. Hadde klikka til dem la seg flat
Vis hele sitatet...
Dette er noe av det dummeste jeg har lest
New generation
colakork's Avatar
Jeg ble tatt av foreldre på min første flørt med mary J. Røykte utfor gutterommet med en kompis på overnatting når vi var 15år.

Søster som var barnevakt tok meg på fersken mens jeg drabblet rundt fornøyd og fjern mens jeg fikset opp soverommet med røde øyner. Kompisen min satt i sofa med baconchips i hele munnen og like rød mens han smilte fornøyd til søs.

Hun ringte foreldre som var noen min unna. Vi bestemte oss for å lata som om vi pæsa ut. Mams kom inn å slappet meg innihelvete så hardt og sendte oss i seng. Dagen derpå kom paps sin kompis å banket meg til livs mens jeg sov i senga.

Pappa pratet ikke med meg på en måned eller 12. Mamma var skuffet i rundt 1år.

Si ifra om at du ikke har samme syn som dem.. Stå stolt opp for deg selv for at DU TØRR Å UTFORSKE. Ikke gjør som meg og bare tro at foreldre vet best..
-De vet nok like lite som deg, uten felles erfaringen vi alle har angående narkisen vi alle har i nabolaget.

Du er smart som hører deg rundt på internett med flertallige personer med samme erfaringer. Det mener jeg

Lykke til!
Sitat av colakork Vis innlegg
Jeg ble tatt av foreldre på min første flørt med mary J. Røykte utfor gutterommet med en kompis på overnatting når vi var 15år.

Søster som var barnevakt tok meg på fersken mens jeg drabblet rundt fornøyd og fjern mens jeg fikset opp soverommet med røde øyner. Kompisen min satt i sofa med baconchips i hele munnen og like rød mens han smilte fornøyd til søs.

Hun ringte foreldre som var noen min unna. Vi bestemte oss for å lata som om vi pæsa ut. Mams kom inn å slappet meg innihelvete så hardt og sendte oss i seng. Dagen derpå kom paps sin kompis å banket meg til livs mens jeg sov i senga.

Pappa pratet ikke med meg på en måned eller 12. Mamma var skuffet i rundt 1år.

Si ifra om at du ikke har samme syn som dem.. Stå stolt opp for deg selv for at DU TØRR Å UTFORSKE. Ikke gjør som meg og bare tro at foreldre vet best..
-De vet nok like lite som deg, uten felles erfaringen vi alle har angående narkisen vi alle har i nabolaget.

Du er smart som hører deg rundt på internett med flertallige personer med samme erfaringer. Det mener jeg

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ventet til faren min sovna og slått han med en steikepanne
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Orker ikke lese alle svarene/postene nå, men skal det imorra. Det går mye bedre nå (med foreldra og alt). Er sykt trøtt nå så legger meg.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Si det er bedre å røyke weed enn å drive psykisk vold mot sine egne barn basert på noe han har null kunnskap om.
Dere som ber TS legge seg flat, hvorfor skal han legge seg flat? Det er de som er barnslige og han er faktisk den mest voksne personen oppe i dette. Hadde klikka til dem la seg flat
Vis hele sitatet...
Psykisk vold fordi faren sier at han ikke vet hvem sønnen er lenger? Klapp igjen om ting du åpenbart ikke har peiling på. Bortskjemt er det eneste du fremstår som om du skal rope vold av noe sånt. Såklart blir foreldra usikker på hva ungen driver med når han plutselig blir tatt i å røyke hasj hvis dette ikke var noe de visste, hvem er han når han er en helt annen enn den han har vist til foreldrene til nå. Helt naturlig og ikke det spor psykisk vold. Og hvis du seriøst tror det hjelper å klikke på foreldra sine eller bruke en taktikk på å klikke og være truende og utagerende til du får vilja di så er det DU som bruker psykisk vold. Så jævla voksent og smart ehhhhh.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Psykisk vold fordi faren sier at han ikke vet hvem sønnen er lenger? Klapp igjen om ting du åpenbart ikke har peiling på. Bortskjemt er det eneste du fremstår som om du skal rope vold av noe sånt. Såklart blir foreldra usikker på hva ungen driver med når han plutselig blir tatt i å røyke hasj hvis dette ikke var noe de visste, hvem er han når han er en helt annen enn den han har vist til foreldrene til nå. Helt naturlig og ikke det spor psykisk vold. Og hvis du seriøst tror det hjelper å klikke på foreldra sine eller bruke en taktikk på å klikke og være truende og utagerende til du får vilja di så er det DU som bruker psykisk vold. Så jævla voksent og smart ehhhhh.
Vis hele sitatet...
Helt enig i den posten her. Det har ikke vært noe psykisk vold inni bildet. Pappa roa seg raskt ned når mamma kom hjem.
Kanskje følge reglene til huset du bor i eller flytte. Handler om din respekt/mangel på respekt for omverden.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Trådstarter
Sitat av lydmannen Vis innlegg
Kanskje følge reglene til huset du bor i eller flytte. Handler om din respekt/mangel på respekt for omverden.
Vis hele sitatet...
Spurte ikke om det er respektløst å røyke hasj når man bor hjemme. Jeg spurte bare om noen tips, siden jeg var sykt stressa.

Skal flytte om ikke altfor lenge