Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1265
Den jeg har nå er ganske treg. Hvilken er den beste?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva skal appen gjere?
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kva skal appen gjere?
Vis hele sitatet...
sporing av pakker
sporing.posten.no?
Må jo ikke ha en app for dette. Gå rett til kilden og bruk postens egen sporing. Kan ikke se for meg at apps har noen bedre sporing enn dette, da min logikk sier meg at de isåfall må hente denne informasjonen herfra uansett.
Sist endret av Alzo88; 7. mars 2020 kl. 13:54.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
sporing.posten.no?
Må jo ikke ha en app for dette. Gå rett til kilden og bruk postens egen sporing. Kan ikke se for meg at apps har noen bedre sporing enn dette, da min logikk sier meg at de isåfall må hente denne informasjonen herfra uansett.
Vis hele sitatet...
Fordelen med å ha sporing på mobilen er at man har den med seg på posten og kan dokumentere at pakken har kommet på postkontoret selv om man ikke har fått hentelappen. De vil da gjøre en ekstra innsats for å finne ut av dette..
Jeg har appen fra posten. Kjempe fornøyd. Får automatisk varsel om at det er en pakke på vei til meg. Og kan enkel følge med hvor pakken befinner seg uten og skrive inn sporings nummer hele tiden. Min funker foresten veldig raskt og fint. Så mulig det er din tlf som ikke henger med.
Har du ikke nettleser på mobilen? Jeg sporer pakken der og viser den på posten.
5FDP, jobber du for posten?
Er folk misfornøyde med postens app? Hva er det som ikke er bra nok? Jeg bruker postens app og har aldri følt at den ikke strekker til.
Du kan da bare spore i nettleseren på telefonen og vise dem at sendingen har kommet der. Det har jeg selv gjort flere ganger, uten hentelapp.
Sist endret av Alzo88; 7. mars 2020 kl. 16:20.
Jeg har et personlig problem med (unødvendige) apper: de fyller opp lagerplassen på telefonen min og etter ørten oppdateringer er minnet så fullt av ting som ikke kan slettes at jeg må kjøpe ny telefon. Heldigvis var det få forhånds installerte apper på den siste)

Ps: jeg har jobbet 29 år i Posten, inntil jeg ble sagt opp. (Ikkje spør om kvifor).
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg har et personlig problem med (unødvendige) apper: de fyller opp lagerplassen på telefonen min og etter ørten oppdateringer er minnet så fullt av ting som ikke kan slettes at jeg må kjøpe ny telefon. Heldigvis var det få forhånds installerte apper på den siste)

Ps: jeg har jobbet 29 år i Posten, inntil jeg ble sagt opp. (Ikkje spør om kvifor).
Vis hele sitatet...
Hvorfor?
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Fordelen med å ha sporing på mobilen er at man har den med seg på posten og kan dokumentere at pakken har kommet på postkontoret selv om man ikke har fått hentelappen. De vil da gjøre en ekstra innsats for å finne ut av dette..
Vis hele sitatet...
Så lenge du har med mobilen så funker det å gå inn på nettsiden også, så det er egentlig ingen fordel med appen.
Det har flere ganger også holdt å bare lese opp sendingsnummeret, så har de helt fint funnet pakken i hylla når dem har søkt den opp. Så strengt talt er ikke selve sporingen egentlig nødvendig om du vil ha pakka før lappen blir lagt i postkassa dagen etter, det holder med selve sendingsnummeret.