Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3660
Så har det blitt tatt noen bilder
som jeg tenkte folket kunne gi
litt til tilbakemelding på...

http://www.home.no/rewq/
Syntes de var ikke så verst jeg, hva slags kamera er bildene tatt med?
Vet ikke hvorfor, men likte den med snøballen som ble kasta i vannet..

offtoppic: ser ut som om noen hadde det kjedelig da de venta på bussen ller noe sånt
første bilde, black and white var digg
Øyestikker bildet var fett.
ett ord :kunst.var faktisk jævla bra
Sitat av cokeloop
Syntes de var ikke så verst jeg, hva slags kamera er bildene tatt med?
Vet ikke hvorfor, men likte den med snøballen som ble kasta i vannet..

offtoppic: ser ut som om noen hadde det kjedelig da de venta på bussen ller noe sånt
Vis hele sitatet...
Bildene er tatt med et vanlig "HP Photosmart 720"...digitalkamera.
Snøballen i vannet er et av
mine favorittbilder...brukte det
som bakgrunn
ei lita stund.
Black and White var ok. Resten ser ut som undereksponerte helt ordinære snapshots i svarthvitt.
black and white bildet var stilig, resten var ikke så tøft igjen...
bildene sko og øyenestikker var de beste. de andre ble litt for rotete og urene for min smak. det var forresten en tøff effekt med den snøballen som traff bakken.
likte best black and white. Øyestikker var også bra, mens de to andre virka mer "normale".
Likte black and white sinnsykt godt.

Den der med foten i putten kunne vert bra, men det ser ut som foten "anstrenger" seg for å lage det plasket og det ødela det for min del.
black and white og øyenstikker var fete, resten var rimelig kjipe.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Sitat av DonTomaso
Black and White var ok. Resten ser ut som undereksponerte helt ordinære snapshots i svarthvitt.
Vis hele sitatet...
Er ganske enig i dette. Det kan virke som om du valgte å la bildene i sort/hvitt fordi fargene ikke var pene. Samtidig virker det som om du har satt kontrasten på maks, slik at bildene skulle bli "freshere".
Dette fører til at dine bilder blir kraftig overeksponert, og det ødelegger et par av bildene dine.
Synes øyenstikkerbildet hadde vært fint om det hadde gitt uttrykk av at det var godt gjennomtenkt.

Husk: Når du tar bilder, skal bilde seg gode ut når du tar dem, det er kun småjusteringer man har bildebehandlingsprogram til.

Lykke til videre. Og, jeg anbefaler deg å lese på foto.no.
Jeg er uenig. Jeg syns black and white egentlig virket lite gjennomtenkt og nokså tilfeldig. Ikke at det er dårlig, men jeg syns heller ikke det ble skikkelig bra. Litt på grunn av speilbildene i vannet.

Øyenstikkerbildet derimot, likte jeg mye bedre. Det kan ha noe med at jeg har en forkjærlighet for macroshots, men det var utrolig stilig med den helt hvite bakgrunnen, og det svarte insektet i forgrunn. Og det var veldig stilig at det noen plasser var helt svart, mens man andre steder kunne tydelig se detaljene og teksturen i insektkroppen. Kudos.
Det var noen veldig bra og melankolske bilder.
Flotters.
Syns de bildene var relativt kjedelige, var liksom ikke noe spesielt med dem...
Prøv å få litt stemning inn i det, litt fylde. Disse var altfor plain.
Sist endret av Polmen; 7. februar 2005 kl. 08:46.
Det var en liten "ettermiddagsaktivitet", tok
noen snapshots her og der.
Personlig har jeg en smak for svart/hvit bilder,
liker stemningen det gir.

Bildene ble enkelt redigert i photoshop, litt
justering på kontrast og lys.

Hver til sin smak, men jeg setter pris
på tilbakemeldingene.
Bildene minnet meg om da jeg var en liten pjokk på 5år som lekte i regnværet med GI Joe.
Good times.
De var veldig behagelige å hvile øynene på!
Bra jobbet!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Likte skje-bildet godt
Jeg vil tro at alle er i stand til og ta slike bilder med 1stk: godt kamera og svart/hvitt. Det er gammel fjortiskultur dette at ALLE kunstneriske bilder skal være i svart/hvitt.. men egentlig er det bare et triks for og få ellers dårlige bilder til og se ok ut..

Er en grunn til at stygge jenter har bilder i svart hvitt og ikke farge av seg selv.
De var ganske fete ja. Men er enig i at svart hvitt gjør att det ser bedre ut.... Øyenstikkeren var pfet! ;P