Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 744
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
hva syntes dere om dette bildet? konstruktiv kritikk hadde vert koselig

http://i48.tinypic.com/2z5sjlt.jpg
Kanskje ikke så konstruktivt, men jeg - som uvitende fotoamtør - likte det veldig godt.

Kanskje redigere bort gjenskinnet over båten? Eller kanskje ikke? Vet ikke jeg . Fint!
Jeg er heller ikke noe fotogeni, men for meg ser det ut som alle med en solnedgang og et kamera kunne tatt. Hva er spesielt her?
var vel egentlig ikke noe spesielt med dette bildet annet at det var en helt grei solnedgang som var avbildet.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Et breddebilde gjør bildet mer statisk og rolig for den som ser på. Det er heller ingen bevegelse i bildet, noe som gjør det enda mer rolig. Det naturlige fokuspunktet ligger på solen siden den er såpass lys.
Jeg ville kroppet inn bildet slik at sola ligger i det gyldne snitt. Det vil skape en harmoni i bildet, noe som igjen spiller på lag med det statiske i bildet. Ville fikset litt på fargene (gjøre det mindre oransj) og kanskje lyst opp båten litt siden det er det andre naturlige fokuspunktet i bildet.