Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 882
Heisann!

Har kjøpt meg Contour og også denne chipen med bluetooth-funksjon, for å kunne koble sammen en smarttelefon og kameraet.

Sitter da i den situasjonen at jeg ikke får Contouret mitt opp på listen over blåtann-enheter, noe som er veldig merkelig siden jeg har gjort alt som står i den ofisielle guiden fra Contour.

Noen som har noen tips eller vet noe?

mvh
fisken
Kan det være iPhonen som ikke er kompatibel? Forstår det slik at det kun er 3GS og 4G som er støttet.
Theophobia
fisk23's Avatar
Trådstarter
Jeg har 4S, så det burde ikke være noe problem. Takk for svar!

Andre idéer?
Dessverre. Eneste eg kan tenke meg da er at noe er defekt. Har du mulighet for å prøve å koble kameraet opp mot en annen smartmobil, fortrinnsvis med Android bare for å få testet?
Tja, på contour.com står det

Made for iPhone 4, iPhone 3GS, and iPod touch (3rd and 4th generation)
Vis hele sitatet...
Så kanskje 4S ikke er støttet (enda) ?
Argh. Blir så forvirret av disse iPhone modellene. Finnes det to iPhone 4 modeller? (4s og 4g?)

Eg anntok bare at eg skrev feil med 4G, og at trådstarter hadde rett med 4S
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Hvilket kamera har du? Ikke alle modeller støtter bluetooth, deriblant roam.
Sitat av nomore Vis innlegg
Argh. Blir så forvirret av disse iPhone modellene. Finnes det to iPhone 4 modeller? (4s og 4g?)

Eg anntok bare at eg skrev feil med 4G, og at trådstarter hadde rett med 4S
Vis hele sitatet...
Hva slags stein har du egentlig levd under? Selv mora mi må vel ha fått med seg at den nye iphonen ble lansert i høst...

iPhone 4G er varianten som kom for ca halvannet år siden, iPhone 4GS er den nyeste versjonen som kom nå i høst, stort sett bare en kjappere versjon av den forrige, bedre kamera, litt smartere antenneplassering, SIRI, og noen andre småting, men tror ikke det var noen endringer på blåtannen?
Eg fikk med meg at den nye iPhonen ble lansert i høst, men eg gidder ikke å bruke kalorier på hvilken bokstavkombinasjon de valgte denne gang...