Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1468
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Et litt spenende bilde av månen her

Hva syntes dere? hva er positivt/negativt?

takker for svar

http://i46.tinypic.com/2powivq.jpg
Sist endret av Spankyboii; 8. desember 2009 kl. 22:02. Grunn: skrivefeil :s
Jeg ser ikke noe bilde, men månen skinner fint utenfor her ihvertfall.
Edit: Helt greit bilde av månen. Var liksom ingenting spesielt med det.
Sist endret av Volch0k; 8. desember 2009 kl. 22:04.
Heh, der var den ja. Fullmåne, synes skyene forstyrrer endel, ellers ikke så mye å si
Sist endret av pidget; 8. desember 2009 kl. 22:04.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
haha, glemte å legge ved link...

me fikset nå
Skyene gjør det ganske fint egentlig...
Elsker det Da har jeg fått meg ny bakgrunn
Selve månen er utbrent, det er litt synd for jeg ville sett litt mer detaljer i selve månen.
Ville nok brukt litt lenger lukkertid og ikke hatt månen midtstilt i bildet.
Synes det var en utrolig fin blåfarve rundt hele bildet.

Kult all over
Sitat av Wipeout Vis innlegg
Selve månen er utbrent, det er litt synd for jeg ville sett litt mer detaljer i selve månen.
Ville nok brukt litt lenger lukkertid og ikke hatt månen midtstilt i bildet.
Vis hele sitatet...
har du prøvd å fotografere månen eller? den går sykt mye raskere enn man skulle tro, så om man bruker for lang lukketid vil den fort bli uskarp..

men jeg er helt enig, synd du (OP) ikke har fått med mer detaljer på overflaten på grunn av et litt overeksponert bilde..
Vel, jeg er veldig glad i denne typen bilder generelt. Men jeg savner "bakken". Altså, det jeg prøver å si er; Dette bildet hadde blitt tusen ganger bedre om det hadde vært f.eks. tretopper nederst.

Men om jeg ser bort ifra det, så synes jeg dette var et helt greit bilde.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Trådstarter
Ny versjon da!

dette ble tatt litt før
men disse to bildene var bare tatt for fun
hvilket av disse to bildene likte dere best? nr.1 eller nr.2?

http://i50.tinypic.com/zkmp7l.jpg

(forferdelig uskarpt :s
Sist endret av Spankyboii; 9. desember 2009 kl. 07:56.
Sitat av joaduck Vis innlegg
(forferdelig uskarpt :s
Vis hele sitatet...
What?...
Det første var nok bedre du, gutt
Sitat av galningen Vis innlegg
har du prøvd å fotografere månen eller? den går sykt mye raskere enn man skulle tro, så om man bruker for lang lukketid vil den fort bli uskarp..

men jeg er helt enig, synd du (OP) ikke har fått med mer detaljer på overflaten på grunn av et litt overeksponert bilde..
Vis hele sitatet...

Sorry! Mente selvfølgelig KORTERE lukkertid... litt i tåka når jeg skrev innlegget mitt.....sist gang jeg tok bilder av månen så brukte jeg vel 1/125 eller noe.
Det første var best, men likte ingen av dem særlig godt. Skulle som andre sier, sett mer av overflaten. Sånn "egentlig" er bilde 2 bedre i min mening, men den lille delen med landskap ødelegger for meg, vil enten se mer, eller ikke noe. Nå tar den bare bort fokuset mitt.