Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1933
"Vi" skal faen ta over dette landet som kalles NORGE og består/inneholder[FONT=arial]
brunost hvitost melkesjokolade negrer homofile poteter biff bifile lespiske biler grantrær dataer vann oljeplattformer kongen veier hytter hus campingplasser utegriller småbyer storbyer kuer bønder revisorer advokater trippeldrapsmenn kjøpmenn utlendinger narko skoger demninger bedrifter båter næringsbygg reklame politi sykehus nærbutikken pistoler elever eldre omsorgsboliger tvkanaler bigbrother bigsister.no løyner rettferdighet utviklingshemmede rullestolbruker parkeringsbøter elver innsjøer elger rotter mus skruigjern mobiltelefoner radio mopeder brennecder nettbanker kopimaskiner vaskebøtter lyskastere fotballbaner rødbeter høner golfbaner turstier forurensing bredbånd cocacola smilies pinnekjøtt bensinstasjoner turister campingbiler tyskere dansker franske potetstappe nigerianske pakistanske kripos minibanker klesbutikker veggskilt reklame aviser bilder avisbuder lastebiler bruer itbedrifter ketsjup badekar dusjer såper høytalerer nettbutikker batterier ledninger strømuttak 1000lapper kronestykker strykejern babyer kebab bestemødre dasspapir gjerder husbanken låver geiter traktorer motorsykler verktøy hammer falkenredningstjeneste bankkort kriminellehandlinger [/FONT]

hva faen skal vi gjøre, vi skal faen ta over dette hvis vi ikke blir
[FONT=arial]utslettet av bin laden, atombomer, biologiske virus , selvmord , elgene tar over verden, en kjempekomet krasjer med jorden, robotene finner ut de vil ta over verden, drept av palistinske selvmordsbombere, dør fordi alle setter den nye bigbrother kjeksen i halsen[/FONT]


Hvordan vil du Norge skal "se" ut om 50 år. Skal det være noen feite pakkistanske ledere som bestemmer og undertrykker "oss" eller skal vi være makten og undertrykke "pakistaner". Skal bestemor få bruke heroin/dop når hun vil lovligt? Skal vi alltid støtte amnerikanerene for de alltid har rett eller skal vi reise oss opp å si "dere amerikanere verken eier verden eller er et bedre land som dere tror" ?, skal vi sende krutt til de palistinske selvmordskandidatene så sprenger seg i lufta for å beholde en steinhaug der der en tufs kalt jesus spradet rundt naken i rosa slippers eller gikk ha i en hvit bordduk og hvirkelig healet mennesker ? , Skal hustruer til kjente politikere i fylla kjøre ned hvilken som helst trapp utfor hvilket som helst hjem kjøre videre ?

hva tid skal vi reise oss opp (evnt sette oss ned hvis det er ved dataen) og si "VENT hva skal vi gjøre med Norge" og sette oss ned å diskutere det. Hvorfor ikke begynne akkurat her?
hvorfor ikke fortelle oss nøyaktig hva du vil si oss?
jeg stemmer på at vi bruker oljepengene på å dele ut våpen til alle nordmenn, og satser på et kollektivt selvmord, og heller tar over i helvete da. sammen står vi sterkere. // Kristian
jævlig morsom lesing.
hvis det er noen pakistanere som tar over norge om 50 år, henger jeg meg.

men sjansene er små vet du
dette var ikke ment rasistisk, men norge er norge, og nordmenn er nordmenn.
Skal vi ta over? Er det seriøst?

Jeg er klar!
Når ble det "vi",
trodde det var jeg som skulle ta over norge jeg,
sammen med den rusiske mafian og den pakistanske ligaen,
sammen står vi sterkt!!
Bare lurer Qee; er du rasist, later du som, eller bare kødder du ?
Opprinnelig postet av Blitzer
jævlig morsom lesing.
hvis det er noen pakistanere som tar over norge om 50 år, henger jeg meg.
Vis hele sitatet...

vel, fortsetter vi å ta inn folk i like stor grad som nå, så er det ikke lenge før nordmenn er i undertall i Oslo har jeg intrykk av.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
aight Qee! you go girl :P
Qee
Qee's Avatar
Trådstarter
12 0
Bare lurer Qee; er du rasist, later du som, eller bare kødder du ?
METZ
Vis hele sitatet...
ikke sikker enda.
We are not amused.