Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1364
Lovlig opphold totalt 5 år i Norge, skilt, barn 3,5 år fra Asia.

Fått avslag på asylsøknad.

UDI skriver bla. barnet vil ikke lide last av flytting pga alder. Kvinne deltidsjobb, men ellers NAV, selvsagt.

Drapstrussel fra egen bror ikke vektlagt noe særlig.

Står med mor med lite barn, ukjent far og en svært bitter eksmann selvsagt forståelig.

Enslige mødre med vestlige barn uten far er angivelig ikke øverst på kastestigen etter hva jeg forstår.

Vil det hjelpe at kvinnen er blitt lesbisk? Hvordan sjekkes dette? 😂

Snakk om India her forøvrig, hvor homofili straffes inntil 10 år (praktiseres nok ikke veldig mye).

Trenger ikke rasistiske svar, jeg tenker på det lille barnet oppi dette.

Andre tips?
Jeg tror det ville hjulpet en del hvis du hadde sittet ned og prøvd å skrive innlegget ditt på nytt. Gjerne som en sammenhengende paragraf om hva som skjer. Det er litt vanskelig å skjønne om hva du egentlig spør om
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Med fem års lovleg opphald kvalifiserer det i utgangspunktet for permanent opphaldstillatelse.
Sitat av tommen82 Vis innlegg
Vil det hjelpe at kvinnen er blitt lesbisk? Hvordan sjekkes dette? 😂
Vis hele sitatet...
Folk som plutselig blir homofile, kristne e.l. etter først å ha fått avslag, har etter det jeg har forstått (og bekjente erfart) ikke veldig god troverdighet hos UDI.
Skjønner ikke hvorfor hun søkte asyl.
Hun burde søkt om permanent oppholdstillatelse før hun ble skilt / separert, fordi når man søker om det må det som gjorde at hun fikk midlertidig oppholdstillatelse fortsatt gjelde. (Som jeg antar var å gifte seg med en med lovlig opphold i landet.)
Å flytte tilbake til India kan vel ikke være det så ille ? Antar barnet er fra ekteskapet og hun vil få barnebidrag ?