Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1613
hei, har lett lite problem. når jeg er på pcen blir CPUen veldig høy. den er fra 90% til 100% på bruk av CPU osv. kjøpte meg 1,5 gb ram for en stund siden å trodde jeg kunne kjøre en del programmer samtidig osv.

http://img451.imageshack.us/my.php?i...60013596xi.jpg

link over oppgavebehandlingen min.

hadde vert fint vis noen kunne hjulpet meg med dette problemet Cheesy Grin
mvh marius bjørshol
Sitat av bjorshol
hei, har lett lite problem. når jeg er på pcen blir CPUen veldig høy. den er fra 90% til 100% på bruk av CPU osv. kjøpte meg 1,5 gb ram for en stund siden å trodde jeg kunne kjøre en del programmer samtidig osv.

http://img451.imageshack.us/my.php?i...60013596xi.jpg

link over oppgavebehandlingen min.

hadde vert fint vis noen kunne hjulpet meg med dette problemet Cheesy Grin
mvh marius bjørshol
Vis hele sitatet...
Kjør virus og spyware scan, dette er ting som er med på å sakke ned maskinen din
Om du kjører MSN kan det være problemet, jeg har merket selv at MSN plutselig tar ufattelig mye CPU uten å at jeg blir klok på det. Skjer heletiden, på begge PCene.

Make me wizer.
Trådstarter
33 0
jeg gjør det ganske ofte. så det har ikke noe med CPUen min å gjøre?

Sitat av goillum
Om du kjører MSN kan det være problemet, jeg har merket selv at MSN plutselig tar ufattelig mye CPU uten å at jeg blir klok på det. Skjer heletiden, på begge PCene.

Make me wizer.
Vis hele sitatet...
ja det er ganske plagsomt
Hvilken CPU er det du har?
Har du hatt dette problemet lenge eller kom det nylig?
Trådstarter
33 0
http://www.itavisen.no/services/pimp...impedPCId=1452
litt info pm pcen og sånn

det har vært sånn en stund, så satt jeg inn ny ram brikke, så gikk det ganske sjapt så har det blitt tregere igjen
bjorshol, www.avast.com - www.zonelabs.com
Begge er gratis og lite resusskrevende - Spybot - Adware SE.
Det er alt du trenger jeg vil også ambefale å "tweake" PC'en litteranne
www.google.com search = winxp tweaks
Trådstarter
33 0
ok, har antivirus å adware SE ++ så har ikke noe med det å gjøre tror jeg:P
Jeg veit hva det er.. Du har 63 prosesser kjørende, jeg har 20.. Skriv "msconfig" i "kjør", gå til oppstart/startup og fjern det du ikke trenger.

Kan godt hende noe av det er spyware som lurer i bakgrunnen også, men sannsynligvis mætti quick starts til programmer.
jeg har same problemet, den går i 100% hele tiden , så låner tråden din sammen med deg, noen som vet hva man kan gjøre ? på en pc , som nesten ikke går ann å bruke , tar 20 min å ta opp en mappe
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
KimPe: Du har virus. Installer AV-programvare, bruk et par tima på det.
Sitat av slashdot
KimPe: Du har virus. Installer AV-programvare, bruk et par tima på det.
Vis hele sitatet...
kall meg nybegynner, hva er av programvare?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av KimPe
kall meg nybegynner, hva er av programvare?
Vis hele sitatet...
For din eigen og andre sin del: Lever pcen inn på næraste pc-sjappe og be dei fikse det.
Sitat av slashdot
For din eigen og andre sin del: Lever pcen inn på næraste pc-sjappe og be dei fikse det.
Vis hele sitatet...
jeg er ikek så dum , jeg bare lurte på hva programmet er :P
Sitat av KimPe
jeg er ikek så dum , jeg bare lurte på hva programmet er :P
Vis hele sitatet...
Du vet ikke hva AV programvare er, og sier at du ikke er data noob eller dum i hue?.
Det er noe som ikke stemmer AV er ANTIVIRUS.