Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1040
Hei, jeg har i lang tid hatt over 1000 kontakter på MSN. Men det virker som det er en sperre på MSN. Fordi når jeg har fått over 1000 kontakter, og jeg legger til andre, eller dem legger til meg får jeg ikke sett navnet dems på MSN eller i kontakt lista mi.

Når dem sender meg meldig får jeg bare opp mailen, noen som vet hva jeg må gjøre?

Beklager vis dette er feil forum del.
Sitat av MartinGoesWIld Vis innlegg
Hei, jeg har i lang tid hatt over 1000 kontakter på MSN. Men det virker som det er en sperre på MSN. Fordi når jeg har fått over 1000 kontakter, og jeg legger til andre, eller dem legger til meg får jeg ikke sett navnet dems på MSN eller i kontakt lista mi.

Når dem sender meg meldig får jeg bare opp mailen, noen som vet hva jeg må gjøre?

Beklager vis dette er feil forum del.
Vis hele sitatet...
Enkelt. Du sletter de du ikke prater med. Du prater vel ærlig talt ikke med 1000 stk?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jesus Christ on a bicycle, jeg har ikke runda 50 en gang. Se over alle kontaktene dine, du kan garantert slette _mange_, sikkert en del som er folks gamle og.
Jeg hadde helvettes mange før jeg fant ut at jeg nesten ikke snakka med noen av dem og nårhar jeg rundt 70, hvorav 10 stk jeg snakker med regelmessig..

Så slett noen kontakter du.
Sist endret av drittunge; 21. desember 2008 kl. 19:19.
Slett noen av kontaktene dine, du trenger garantert ikke halvparten en gang.
Last ned Msnpluss og slett de du ikke har snakket med på 2 måneder?
det er vell greit og *ha* mange kontaker vis du trenger hjelp etc? du vet aldri. det er mange jeg ikke snakker så mye med men når jeg får et problem spør jeg ^^
Sitat av Toadftw Vis innlegg
det er vell greit og *ha* mange kontaker vis du trenger hjelp etc? du vet aldri. det er mange jeg ikke snakker så mye med men når jeg får et problem spør jeg ^^
Vis hele sitatet...
Tusen kontaker er uansett litt 'overkill'.
Må man spørre om hjelp, er det garantert flere av de tusen kontaktene som kan hjelpe. Folk har som regel mer enn ett kunnskapsområde, afaik
Sist endret av s1gh; 21. desember 2008 kl. 20:56.
Jeg har LANGT over 1000, men er bare 1000 som vises.
Jeg snakker kanskje ikke med 500 av dem, bir fuckings stress og slette 500 da.

Hva faen gjør jeg da? x)

SS:

http://www.dump.no/files/ed6c5928112...SN_ER_HOMO.jpg
800 avloggede -> slett 90% av disse

Da er problemet garantert løst.
Sitat av MartinGoesWIld Vis innlegg
Jeg har LANGT over 1000, men er bare 1000 som vises.
Jeg snakker kanskje ikke med 500 av dem, bir fuckings stress og slette 500 da.

Hva faen gjør jeg da? x)

SS:

http://www.dump.no/files/ed6c5928112...SN_ER_HOMO.jpg
Vis hele sitatet...
Ehm.. er ingenting å gjøre. Du må slette. Du kunne fint ha rukket å slettet en del på den tiden du brukte på å ta SS, laste opp og skrive her
Finnes det ikke noe så kan bare kan beholde alle kontaktene mine? -.-
Eller et program som sletter dem kjapt?