Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1590
Better than thou.
Noen som er hyppe på å mekke noen feite 88x31're? nff logo selvsagt.. hypp på å linke med en 88x31'r men jeg er ikke photoshop wiz.. så lag lag lag!!
clouds & type tool?
nei, det er det som er bak den først f-en på topplogoet. laget i over tjue steg...
Better than thou.
Trådstarter
vel her kommer mitt 1337'e forslag.. som jeg har brukt MASSE tid på (hum.. ironi..)..
første forsøk... bare en simpel greie egentlig.
sgi sin knapp blir penere å ha på en side, i.o.m. at den har "kanter" som gjør at den faktisk ser mer ut som en knapp og ser rett å slett penere ut, selv om frittjaaff sine kanskje er "finest"
frittjaaf... om du ikke har noe imot d, tar jeg meg den frihet til å lagre de knappene du har, for å lage "sånn" kant som ble nevt ovenfor...
skal uploade knappen i morgen....
etter lensflares så er sånne kanter det verste jeg vet. det lyser dust og nybegynner lang vei av sånt. det første folk gjør når de får photoshop er å finne et bilde, ta en lensfare på, skrive navnet sitt med sånne kanter og tilslutt lage sånne kanter på hele bildet.
Better than thou.
Trådstarter
Var det et hint til den sort fargen rundt skriften min?
Må si meg enig med frittjaaff på det 'kant rundt greiene'.. Ser ikke kult ut..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
det som er "vanlig" på 88x31's .. er å ha en svart pixel rundt hele.. slik som fritte gjorde
frittjaaf...
er ikke nybegynner i PS. bare ikke brukt d på sinnssykt lenge!
hva slags versjon har du av PS egentli!?
plug-ins?? hvilke??
SGI...du kunne jo ha tatt av kantene på banneren ta hadde den vært drit fet....
i'll do...
Originally posted by sgi
frittjaaf...
er ikke nybegynner i PS. bare ikke brukt d på sinnssykt lenge!
hva slags versjon har du av PS egentli!?
plug-ins?? hvilke??
Vis hele sitatet...
jeg har versjon 6,01. har ikke en eneste stygg liten plugginn. etter lensflares og sånne kanter så tror jeg det må være plugginns som er det verste...
duh... du vet vel av eyecandy og diplux tux osv!!?
d er bra plug-ins d!
weater drops, chrome, flammer, lyn og puslespillbrikker..? nei takk.