Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5354
Hei, har lest litt rundt på Internett, men finner ikke noe konkret. Jeg skal ta hjemmetest, en slik man kjøper på apotek, vitusapotek f.eks. Bor på institusjon, derfor er dette siste prøven jeg skal ta hvis jeg tisser negativt, siden jeg tisset positivt på legekontor sist gang. Jeg røyket sist gang for to dager siden, da jeg sprakk. Hadde før det vært clean i to uker, og skal ta ny urinprøve om ca to uker. For to uker siden da jeg røyket hadde jeg ikke røyket på en uke ca, før det røyket jeg 2-3 ganger om dagen i 3 mnd. Siden dette er kun en simpel hjemmetest, kan jeg da dyppe fingeren min i zalo og i urinen rett etter jeg har tisset i beholderen? Den måler temperatur, men fant ikke noe om at den måler ph-verdi. Eller kan jeg evt spise kulltabeletter? Har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få negativt resultat?
Nei, ikke noe zalo tull. Hvis jeg forstår deg riktig kan du jo bli clean på den tiden. Bortsett fra sprekken fra 2 dager siden, har du ikke røyka på 2 uker, og det er 2 uker til prøven = 4 uker clean? Tingen er at det er så ekstreme variasjoner i hvor lenge det sitter i.. Stonerrøyking i 3 mnd kan henge i mye lengre enn fire uker, men ikke hos alle.

Det eneste du kan gjøre med mindre du får pisse i fred, er å drikke mye vann i et par timer før prøven. Trenger par liter holder lenge, bare så du begynner å pisse helt blankt. Men tar du masse vitamin B tilskudd på forhånd, blir pisset ditt visstnok gult likevel, og dermed ingen mistanke til at du har vannet ut prøven. Hvis du drikker nok pisser du omtrent rent vann, og da skal det godt gjøres om en stick fanger det opp. Du vet vel ikke hvor sensitiv den er? Noen kan være ganske følsomme mens andre er helt ute... Dette er ikke noe stress i alle fall.
Kawaii Princess
Trådstarter
8 0
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Nei, ikke noe zalo tull. Hvis jeg forstår deg riktig kan du jo bli clean på den tiden. Bortsett fra sprekken fra 2 dager siden, har du ikke røyka på 2 uker, og det er 2 uker til prøven = 4 uker clean? Tingen er at det er så ekstreme variasjoner i hvor lenge det sitter i.. Stonerrøyking i 3 mnd kan henge i mye lengre enn fire uker, men ikke hos alle.

Det eneste du kan gjøre med mindre du får pisse i fred, er å drikke mye vann i et par timer før prøven. Trenger par liter holder lenge, bare så du begynner å pisse helt blankt. Men tar du masse vitamin B tilskudd på forhånd, blir pisset ditt visstnok gult likevel, og dermed ingen mistanke til at du har vannet ut prøven. Hvis du drikker nok pisser du omtrent rent vann, og da skal det godt gjøres om en stick fanger det opp. Du vet vel ikke hvor sensitiv den er? Noen kan være ganske følsomme mens andre er helt ute... Dette er ikke noe stress i alle fall.
Vis hele sitatet...
Jeg får mest sannsynlig tisse i fred. Derfor jeg tenkte zalo kan funke, er ikke sikker på om jeg faktisk kan bli clean på den tiden, vil ikke ta noen sjanser.
Når jeg tok pisseprøver så brukte jeg noe som het certo (syltetøypulver) blandet med powerade, også masse vann. den metoden funket veldig bra når jeg drev på.

Leste også nylig om flere som har brukt denne metoden i en avis, kan legge med det som sto.

Ved å drikke masse vann, og Certo-syltepulver, som brukes i syltetøy, så tisset jeg «rett», selv om jeg hadde ruset meg. -
Sist endret av PerTulling; 22. oktober 2015 kl. 12:57.
Sitat av Kawaii Princess Vis innlegg
Jeg får mest sannsynlig tisse i fred. Derfor jeg tenkte zalo kan funke, er ikke sikker på om jeg faktisk kan bli clean på den tiden, vil ikke ta noen sjanser.
Vis hele sitatet...
Du blir i alle fall ikke noe mer clean med zalo, det er fullstendig urealistisk.. Og ulogisk
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Du blir i alle fall ikke noe mer clean med zalo, det er fullstendig urealistisk.. Og ulogisk
Vis hele sitatet...
Zalo opplegget er det nok ikke vits å by seg utpå ja, bare tull
Kawaii Princess
Trådstarter
8 0
Hvordan skal syltetøypulver hjelpe?
Regner med du siterer en sletta post, men uansett vil jeg poengtere igjen at det eneste som hjelper er å levere reint piss på et eller annet vis. Du kan ikke vaske pisset ditt fritt for THC-metabolitter ved å tilsette noe i urinen. Metabolittene testen reagerer på finnes der likevel.

Så ja, ikke røyk mer, vann ut pisset på forhånd og spis B-vitamin for å få pisset til å se normalt ut. Det er en stor svakhet med de prøvene, nemlig at de sjekker ikke keratinnivået i pisset, heller ikke PH. Du kan i teorie levere gult vann, noe som ligner på piss - så lenge det har rett temp og du ikke blir busta mens du holder på.

Vanlig multivitamin funker tror jeg. Bare det inneholder Riboflavin, vitamin B2. Aner ikke hvor lenge på forhånd du må ta det, men du har god tid, så du kan bare prøve deg frem. Kvelden før og morgenen kanskje? Dette vet noen andre her i alle fall.

Arrester meg om jeg tar feil.
Sist endret av TrippyKing; 22. oktober 2015 kl. 15:38.
Offtopic:
Skaff deg en "hjemmetest" selv, om du har mulighet til det, og test dagen før du skal ta testen i regi av institusjonen? Da finner du iallefall ut om du trenger å jukse eller ikke.
Dillution-metoden funker som regel bra. Finnes forøvrig flere tråder om dette allerede på forumet, anbefaler å gjøre litt søk før man oppretter ny tråd så slipper man x antall tråder om det samme

For meg har det funket bare å drikke vann, men tror nok jeg hadde veldig flaks...Om det er en hjemmetest uten overvåkning kan du vel få noen til å pisse for deg? Som TrippyKing sier er det også fullt mulig at du blir ren på den tiden du har til rådighet, uten noe juks..
Eneste zalo gjør er å ødelegge prøver så du må ta en ny.

En kompis av meg var innom en helsekost butikk og kjøpte noe som het MethodDraine som er en 7 dager detox kur 4 dager før han skulle pisse. når det skal sies så røyker han hver dag og har gjort det de siste 10 årene.
Denne kuren skulle egentlig blandes med vann men han drakk den ren og tok 2 istedenfor 1 om dagen og han pisset rent.

Dette kan altså funke, men igjen så kan det være at det ikke funker.
Det kommer egentlig helt ann på kroppen din.
Når det er sagt(igjen) så skrives det om en interessant metode på Grasscity. Medikamentet det er snakk om heter Phenazopyridine på engelsk. Noen som aner hva dette er på norsk, eller evt. et tilsvarende preparat? Tror det er noe sært urinveismedisin for kvinner, garantert reseptbelagt om det finnes i Norge.

Hadde vært artig å prøvd, spesielt med tanke på at pisset blir rødt og greier i en periode. Men jeg ser ikke helt logikken bak hvordan det skal virke, og tror ikke det virker før jeg har sett det - men skulle kjøpt meg noen sånne test sticks og prøvd om jeg hadde fått tak i det for nysgjerrighetens skyld.

Edit: Dette er forøvrig tråden på Grasscity jeg faktisk prøvde å finne.
Sist endret av TrippyKing; 22. oktober 2015 kl. 19:49.
Zalo er bull.
Om du har muligheten, kan du få piss av en kompis av deg (som er clean) og "fake" testen.
Hvis ikke, tren, drikk vann og håp at det er borte. Er nok ikke i systemet ditt alt for lenge, hvis du ikke røyka massevis dagen du sprakk /etterpå.
Lykke til!