Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 6712
Hva synes dere om å bryte med det tradisjonelle, og bruke russekjole istedenfor russebukse?

Som dette:
http://i55.tinypic.com/30aqgwx.jpg
http://i53.tinypic.com/2i264hw.jpg
Sist endret av Frishis; 8. september 2010 kl. 09:46.
Ohhhh... nice
For øyeblikket syntes jeg at det var litt lite russepreget, men det er lett å gjøre noe.

Vet ikke hva planene dine er, men selv (Ikke det at jeg går med skjole altså xP) ville jeg hevet på litt mer klistermerker slik at det ble litt mer russepreget, også må du for all del ikke glemme lua!

KP for kreativitet!
Sist endret av Edited; 8. september 2010 kl. 09:56.
Nice nice!
Syns dette var drit kult jeg!
Men om den blir like kul å gå i hver dag i 20 dager er jo et annet spørsmål hehe, håper du har en annen bukse!
Bare for å streke under det; dette er ikke min kjole Men vurderer å la meg inspirere, ettersom jeg trives så mye bedre i kjole enn bukse. Og kommer nok til å ha en bukse i back-up ja.

Tusen takk for svar og tilbakemeldinger
dette syns jeg du burde legge fram for Russeservice eller russedress. gi denne idén din vidre til de som faktisk driver med dette! skal ikke se bort ifra at det bryter gjennom. selv, tror jeg de fleste vil holde seg til den tradisjonelle russe-buksa og lua. men, jeg syns du skal prøve! kul idè
Go for it!

Men ikke velg en like pompøs og .. nederlandsk kjole som den i førsteposten .
Jeg mener en russekjole kan se mye bedre ut enn det.
Sist endret av Bombasa; 8. september 2010 kl. 11:10.
Gå for Gothic Lolita stil. Jeg ville snudd meg i hvert fall ^^
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Go for it!

Men ikke velg en like pompøs og .. nederlandsk kjole som den i førsteposten .
Jeg mener en russekjole kan se mye bedre ut enn det.
Vis hele sitatet...
Tror ikke den er inspirert av nederland akkurat da... Hun har nok hentet inspirasjon fra 50-tallet vil jeg tro.
Stil! kjør på
Originalt! Hvis du er komfortabel med kjole i tre uker, er det absolutt noe å gå for! Så lenge du klarer å få godt frem at det er russ
Jeg kan ikke si at det ser fint eller hot ut. Russebukse på jenter er hot, og dette ble bare FOR pus/fint/pent/50-70`talls-aktig. Blir for fint etter min mening.. Men så liker jeg jenter som ikke er så fryktelig feminim og da. Om du hadde kommet på fest med en slik kjole, ville jeg ikke akkurat siklet etter deg. Men om du ikke bryr deg om hva andre folk syns, så syns jeg du bør gjøre det du er komfortabel med.

Skal jeg være helt ærlig, så var det jævlig stygt og lite attraktivt.
Jeg mener at den kjolen som du viser frem ville passet bedre sammen med en bolle med grøt, nisselue og julebrus enn den passer sammen med vannballonger, rampestreker og festing.

Men dersom du jobber litt for å utvikle din egen kjole så ser jeg ingen grunn til at ikke dette skal se bra ut!
Lekte meg litt i photoshop...

Orginal -----------------------------> Shopped


Kilde for orginalbilde
Sist endret av Turbolego; 8. september 2010 kl. 13:50.
OMG OMG! turbo, elsker deg <3
Sikkert utrolig praktisk og varmt å ha på seg om natta i mai, turbolego.
Dessuten er det jo plass til massevis av skriblerier og strykemerker.

Nei, gå for en robust og varm kjole som tåler å bli bløt og møkkete. Du skal tross alt gå med den i minst 17 dager og jeg kan huske ganske mange situasjoner fra russetiden der lårkort kjole med bare skuldre og stor utringning hadde vært svært ugunstig, for å si det mildt.
Sist endret av Mith; 8. september 2010 kl. 13:57.
Blir hvert fall lettere tilgang nedentil. Det er vel rimelig praktisk i russetiden.
Turbo, hvis dette blir populært blant fremtidige russejenter så er du min nye helt.
Fuck så heit.
ot. Lurer på hva såpeboblene holder?
Hva synes dere om å bryte med det tradisjonelle, og bruke russekjole istedenfor russebukse?
Vis hele sitatet...
Vel, er du gutt eller jente?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Min erfaring fra russetiden er at alt som du kan gjøre selv, og som blir utført på en sånn halvveis akseptabel måte er meget populært både hos lektor og elev Dessuten blir du et mindre offer for de spinndyre bedriftene som skal klemme penger ut av deg!

Jeg mener at ikke bare jenter bør lage russerkjoler, men at gutter også bør tenke på å kunne lage egne klær. Drit i om det er homo å bruke nål, finn deg en olabukse og noe tekstilfarve.
Sitat av Outier Vis innlegg
Jeg kan ikke si at det ser fint eller hot ut. Russebukse på jenter er hot, og dette ble bare FOR pus/fint/pent/50-70`talls-aktig. Blir for fint etter min mening.. Men så liker jeg jenter som ikke er så fryktelig feminim og da. Om du hadde kommet på fest med en slik kjole, ville jeg ikke akkurat siklet etter deg. Men om du ikke bryr deg om hva andre folk syns, så syns jeg du bør gjøre det du er komfortabel med.

Skal jeg være helt ærlig, så var det jævlig stygt og lite attraktivt.
Vis hele sitatet...
Hahaha. Vet ikke helt hva man kan si til denne...
You like 'em dirty, i like them sweet


Synes russekjolen i første bilde var noe av det heiteste jeg har sett med tanke på russeantrekk. Feminint, stilig, ikke vulgært men samtig hot. What's there not to like?
hvorfor skal du gjøre om på russedressen? tipper du elsker oppmerksomhet og gjør masse rare stunts i hverdagen.

Get goiNG
Upskirt & easy access? Ja takk, meget praktisk. =)
Bildene er fra bloggen "Martotopia": http://martotopia.blogg.no/127255294...g_spebobl.html
Sist endret av Chiisai; 9. september 2010 kl. 00:12.
Jeg må nok slenge meg i den rekken av (sikkert hovedsaklig gutter) som syntes dette både så ille og mindre sexy ut, men dette er vel i mine øyne hovedsaklig siden den kjolen virker umåtelig 50-70-talls inspirert ut. Finn noe litt "løsere" (ikke i betydningen horete, letter kledd osv), og jeg er kanskje med

Sitat av krille12 Vis innlegg
hvorfor skal du gjøre om på russedressen? tipper du elsker oppmerksomhet og gjør masse rare stunts i hverdagen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor hun skal gjøre om på russedressen? Muligens fordi hun ønsker å kanskje lage noe eget, eller spare noen kroner (nåja, er jo så billig nå til dags for pakkene uansett). Eller fordi hun synes det er kult å være litt utradisjonell? For alt du veit, kan dette bli en stor hit om et par år. Ting utvikler seg skjønner du.

Og hvorfor skal du rakke ned på andre for å fremheve at du ikke liker ideen? Heller noen som tørr å utfordre samfunn, mote og det som måtte være, en surmulete, greten og spydig menneske som deg.

Peace out.
Sist endret av Dibsent; 9. september 2010 kl. 21:16.