Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 946
Anonym bruker
"Flygende Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fått tak i et par av disse: https://imma.gr/123904x333be

noen med erfaring med dem? har kun prøvd "u94" stolpene.

hvor er disse fra?
Tatt de noen ganger, dvs at jeg har tatt noen som ser like ut. Jeg tror det er underground/forfalskede piller. En halv sånn + en joint gir en chill form.
Har vært borti noen med samme trykk før, fikk null funk. Og er det bare meg, eller er delestrekene på pilla til venstre skeive?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvordan var smaken og funken på de? Har noen helt like men tørr ikke ta
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av okembe Vis innlegg
Har vært borti noen med samme trykk før, fikk null funk. Og er det bare meg, eller er delestrekene på pilla til venstre skeive?
Vis hele sitatet...
Det er ett bilde som er lagt ut av offisielle kanaler, så de har nok gjort dette for å unngå at bildet blir brukt som en mal for å lage stempelet til å trykke opp flere piller.

Har ikke prøvd noen bars som sirkulerer på flere år, men kjangsen er større for at de inneholder noe annet enn det er om du kjøper Ksalol, så vær forsiktig. Kan være alt fra opiater til RC-benzo, mest sannsynlig i passelige mengder, men det er aldri gøy å være den førte som tester piller med livet som innsats.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
fått tak i et par av disse: https://imma.gr/123904x333be

noen med erfaring med dem? har kun prøvd "u94" stolpene.

hvor er disse fra?
Vis hele sitatet...
Har fått nylig fra nettet akuratt samme. Grei funk, smaker rett. Etter min forståing er dette en «vanlig» mal. Ofte fra 100stykk glass