Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 827178
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Det kommer inn mange spørsmål om ecstasy-piller her på forumet. Er de noe bra? Får man halliser? Hva inneholder de? Hvordan var de? For å unngå at de opprettes en tråd for hver ny batch av ecstasy-tabletter har vi laget denne samletråder. Det finnes allerede sider som ecstasydata.org og pillreports.com som lar dere diskutere de forskjellige pillene som finnes rundt omkring, men ecstasydata oppdateres for sjeldent og har lite norske piller, og de norske bidragene på pillreports lever ikke opp til den høye standarden vi mener det er behov for og ønsker å se her på nFF.

For at vi skal kunne ha et ryddig sted for denne typen diskusjon på nFF er denne tråden under streng moderering. Det er med andre ord en svært lav terskel for hva vi velger å slette i denne tråden.

Regler for tråden:
  1. Ingen diskusjon av kjøp eller salg!
  2. Må ha grudnig beskrivelse av pillen(e) (farge, logo, dato og gjerne bilde).
  3. God begrunnelsen for uttalelser om piller.
  4. Alt annet enn diskusjon rundt spesifike piller skal tas her eller i andre tråder.
  5. Skriv korrekt og utfyllende. Bruk gjerne rettskriver!
  6. Bruk sunn fornuft og følg de øvrige reglene i formuet.

EZ-Test Kit: Om du har en test-kit og legger ved resultat fra den er jeg sikker på at mange blir ekstra glade, selv om de kitsa ikke er helt til å stole på. Vet man hvordan kan man kanskje til og med lage sin egen testløsning istedenfor å kjøpe en.

Edit av Nichotin: Det er antakeligvis verken LSD (populært kalt syre) eller heroin i pillene deres, så slutt å påstå det. Alt som gir synsforvrengninger er ikke LSD, og alt som gjør deg slapp og sløv er ikke heroin.
Sist endret av Mullah; 23. mars 2011 kl. 18:34.
Da får jeg starte med første svar. Jeg har tatt med det jeg har vært borti, fordi alle typene er innenfor dette halvåret. Til dere som poster etter meg, tenk på det før dere rabler ned side opp og side ned om noe dere har testet for mange herrens år siden. Typer kommer, typer går, og vi vil helst vite hva som er hot or not i dag

For tiden har det vært "gule hjerter" å få tak i her i Oslo hvertfall. Disse er grumsete gule (nesten oransjeaktige), veldig feite og med hjertestempel på. De jeg har gitt disse videre til har beskrevet dem som sinnsvakt gode, og på nivå med "hvite kenguruer", om ikke bedre. Ingen har merket noe særlig annet enn MDMA i disse.

De hvite kenguruene var her på slutten av sommeren en gang, er som navnet tilsier, hvite med kengurustempel. Disse kan det ha vært spor av amfetamin i, men det kan hende mitt enorme energikick kom av at de var MDxx high og at jeg tok to på èn gang. Har tatt rundt atten av disse totalt, og vil si de var gode med unntak av en ganske groggy følelse dagene etterpå. Mye verre enn med andre typer jeg har vært borti.

Nå i det siste har jeg også fått prøvd "hvite firkløver", disse er grumsete grå, med delestrek på baksiden og firkløvermerke (uthevet, ikke stemplet inn) på forsiden. Disse var definitivt ikke like gode som kenguruene eller hjertene. Det som kjennetegnet dem var at oppturen kom enormt sent, at de varte forbanna lenge og at man absolutt ikke fikk sove etterpå. Vi smakte på en del av disse og konkluderte med at disse hadde enormt ujevn blanding. Fikk høre at noen av disse nesten bare var kalk, mens noen hadde svært store mengder amfetamin (jeg trekker den slutningen etter å ikke ha fått sove på to døgn etter å ha tatt fem stykker).

På sensommeren i 2006 fikk jeg tak i "rosa hjerter", disse var gode men varte ganske kort. Definitivt MDxx high med lite annet i. Disse var bittesmå, rosa og hjerteformede. Kunne sett ut som godteri, men for de av oss som tygget dem, var det ingen søt affære. Disse spiste jeg syv av totalt ved to ulike anledninger, og følte meg bare tømt i dagene etterpå.

Jeg har dessverre ingen bilder av noen av disse, og ingen har blitt testet med eztest e.l. Jeg håper allikevel informasjonen kommer til nytte i form av at folk vet hvilke typer de evt. skal se etter. Typene gjelder for Oslo-området fra circa august til november.
Sist endret av Nichotin; 20. desember 2006 kl. 18:21.
Synes de gule hjertene var mye diggere enn Kenguruene. Spiste 3 av de gule i helgen og da fikk jeg helt prima form. Traff akkurat "the soft spot". Av 3 kenguruer får man definitivt ikke samme formen.
Jeg hadde en veldig "kjip" knips tur når jeg spiste de hvite kløverene,men tura som en gris på rosa hjerter...
Noen som har hvert borti grå rolex? Har aldri hvert så på trynet av knips før,og jeg hadde ikke den vanelige knips nedturen dagen etter.Noen som veit noe om de?
Rosa hjerter, og hvite kengeruer fikk jeg aldri no funk av. Tok gjerne da 5 stk og ble helt på trynet istedenfor.
Hørt at de gule hjertene varer lenge?

Spist endel av de grå\brune stjernene nå for tiden. Er mye av dem i Oslo nå. Ganske sterke vil jeg si, men varer kort og endel kjente av meg får halliser av dem.
Hvilken av typene vil dere anbefale (anbefale er litt feil ord, men..) for førstegangs prøvere?
Sist endret av S.S.L.; 21. desember 2006 kl. 17:32.
Tookay: Jeg synes de Hvite Kenguruene var chille. Hvor lenge venta du mellom hver gang? Av 5 blir man jo helt balle, og man trenger ikke så mange for å få fin form av dem. Jeg synes 5 1\2 ble litt i overkant. Satt og hadde halliser som jeg aldri hadde trodd knips kunne gi.

Queenie<3: Etterhva jeg har forstått så er du litt i yngste laget for å teste knips. Men om du absolutt skal gjøre det så prøv å få tak i noen rene. Alltså med kun MDMA oppi. Gule hjerter eller hvite kenguruer vil derfor passe. Og ikke minst start rolig.
Noen som spiste brune Chanel som var for ett års tid siden? De var de absolutt beste jeg har spist. Synd det ikke er sånne knips nå om dagen. Hvite Firkløvere som er nå er helt ok knips, men firkløverne som var i vår sugde enormt.
Nåja, selv om jeg blir 15, så er det jo folk som er et år eldre enn meg som starta i alder som meg. Men jeg tenker ikke å teste enda, tenkte til sommeren
Infected: Brune Channel var fulle av amf så vidt jeg vet. Fulle av mdma er 10x bedre

Queenie<3: Nå vil jeg si at 16år også er en ganske tidlig alder da, ville hvertfall venta til jeg var 17-18. Personlig ventet jeg til jeg var 18.
Altså, jeg tenker ikke å starte, bare teste Men dette er litt off topic
Sinister: Nei de var proppfulle av MDA. Var to typer brune chanel også så det kan hende det var amf i den andre typen. Prøvde begge typene og digget begge.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Sant som Queenie<3 sier. Det der ble alt for offtopic! Diskusjon om hvor lenge hun burde vente hører hjemme i den andre ecstasy tråden, som ennå ikke er ferdig.
Poster for makkaboy:

Har testet de grå stjernene ganske mye i det siste.. Har vel blitt en ca 30-40 de siden tiestopartyet, og må si jeg liker dem ganske godt. Tviler litt på at det er MDMA i dem, for jeg har enda å oppleve Nystagmus på dem. Noe som jeg ihvertfall syntes er det beste med hele knipsen omtrent.

Nystagmus er for de som ikke vet det, hva som kalles "eye squiggles".
Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Nystagmus
Sitat av Queenie&lt Vis innlegg
Hvilken av typene vil dere anbefale (anbefale er litt feil ord, men..) for førstegangs prøvere?
Vis hele sitatet...
Er nok ikke så enkelt, og prosessen går nok heller andre vei:
1. Skaffe / få tilbud om knips.
2. Sjekke denne typen mot tråder eller folk her på forumet, eller pillreports.

Tookay: Hvilken periode og hvilket område? Passer min beskrivelse de pillene du hadde?
Sist endret av Nichotin; 22. desember 2006 kl. 07:21.
Nichotin : Kengeruene og hjertene var på sensommeren ja. Oslo området. De passa beskrivelsen for de som tok 1-2 og ikke hadde tatt så mye av dem før. Jeg var ny på det i sommern og det ble fort til et misbruk for å prøve å oppnå rusen jeg fikk første gang. Noe jeg såklart aldri har opplevd igjen.

Sinister: Det kan jo stemme at man ikke trengte så mange. Noe jeg har oppdaga. Men var jakten på den første ubeskrivlig digge rusen da.

Men de grå stjernene fikk meg faktisk til å få den nervøse følelsen jeg hadde første gang jeg knipsa. Så liker de. Skulle bare tatt en grå stjerne først for en sterk opptur også et gult hjerte for å holde formen lenge
Ikke den mest erfarne knipseren, så lurte på no. Hender det at det dukker opp dårlige kopier i oslo området? Eller er dette veldig uvanlig. Tenker hvis jeg kommer borti noen av de som er nevnt her om det bare er å "hoppe" i det.
Heisann! Fikk noen hvite epler her i arendal. Dårlig trykkmerke på de, men ser det er et eple .
Prøvde å smake på en av de, men smaker ingenting? Har prøvd endel andre, og merker sterkt at det er no. Har aldri hatt knips som ikke smaker noe så vet ikke om disse funker eller om det er kødd?

Noen andre som har hørt om disse rundt forbi?
Takk for hjelp,
V
Sist endret av Mullah; 27. desember 2006 kl. 22:13. Grunn: Du skriver som ei hore. Hadde slettet posten om ikke den allerede var gitt et skikkelig svar på!
Var i Oslo igår. Der var det noen hvite epler som ble prøvd solgt. Det var bare juks. Så er en viss sjangse for at dine er det å. Knips pleier å smake dritt hvis du smaker på dem.

Men hvis du tar noen så merker du jo om det skjer no
Sitat av Infected
Noen som spiste brune Chanel som var for ett års tid siden? De var de absolutt beste jeg har spist. Synd det ikke er sånne knips nå om dagen. Hvite Firkløvere som er nå er helt ok knips, men firkløverne som var i vår sugde enormt.
Vis hele sitatet...
Spiste 4 av disse første gangen jeg spiste knips! Det var helt sinnsykt!

Vil si jeg synes det var veldig gode knips, bedre en alt jeg har spist i ettertid.. Jeg har dog ikke spist knips på en stund!

Veldig sterke, heftig opptur.. Blir satt ut.. "Sofaknips" er vel en fin beskrivelse for dere som kjenner til utrykket.
Sist endret av Jeb; 28. desember 2006 kl. 00:15.
Ingen som vet noe mer om de hvite eplene som er i oslo for tida? Blir glad hvis noen har peiling på om de bare er tull eller ikke.. Smaker ikke en dritt de her heller..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Det har vært forskjellige folk som har skrevet inn her at de har prøvd opp til flere av disse uten effekt, men deres innlegg slettet vi fordi de ikke har lært seg å skrive eller er inneforståtte med hva vi ønsker å ha i denne tråden.
Men uansett, det kan virke som om de hvite eplene ikke funker.
noen som har sjekka med test-kit hva eplene inneholder?
Noen som har testa delfiner? (dolphins)
lurer på om noen her vet hva slags knips som er å få tak i oslo nå for tiden?
Har hvertfall hørt at det er lyseblå puma, grå stjerner og lys lilla/rosa star trek.
Testa star treken i går, syntes de var gode!
Kjøpte endel hvite epler i Arendal, de var hvite/lyserosa, og noen så litt lysegrå ut. Spiser til vanlig bare en hvis det er hvit kengeru, men da jeg tok først et eple kjente jeg ingenting. Tok en til, og enda en, for å se om det funket! Til slutt hadde jeg spist 8stk og kjente så godt som ingenting. Virker som hele Arendal er fullt av kun epler, noen som vet om det er noe annet på vei?
noen som har testa de grå stjernene og veit hvordan de er?
Ja har det. De er sterke i oppturen og ganske kortvarige, synes nå jeg... Men kommer jo ann på endel faktorer... Spist knips dagen før, full\tom mage, humør osv
Sist endret av Tookay; 3. januar 2007 kl. 17:08.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har testa de gule stjernene?
har kommet inn i oslo området.
Jeg har testa de, og er enig i det tookay skriver.
De var temmelig kortvarige, og det holdt ikke med en. Tok vel 3-4 før den gode følelsen kom. Men den var dessverre litt kortvarig.

Uansett.. når det varte var de bra
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Kman2: Tookay skriver om grå stjerner, mens NoFeaR vil vite om gule stjerner. Hva for en de er det egentlig du mener?
Jeg testa en grå stjerne i går sammen med noen kompiser, og ble nok litt skuffa ja... Merka ikke noe mer enn litt svak kribling i kroppen + ble litt mer flirete enn tidligere på kvelden.
Men det var nok fordi vi bare hadde en til hver... De andre merka ikke veldig mye heller, bortsett fra han ene som aldri hadde knipsa før. Han fikk en ganske fin tur
Rosa Star Trek er visst ganske heftig, så på 8 av kameratene mine når de tura villmann... Den ene er en ganske erfaren knipser og han sa at de var de beste han har smakt på lenge! 1 av dropsene var nok til å sende han laaangt på tur.
testa lysegrå stjerner i stad. det blir som numb sa, litt kribling i kroppen og godt humør. nå har de gått helt over, ene kameraten min spiste 3 eller 4, han fikk ikke noe spess funk på de han heller.
Men rosa star trek, de var gode!
Jehes: Rosa StarTrek skal være testet til å inneholde 150mg med MDMA i hver pille. Ganske saftig dose liksom. Skal prøve å få ordnet noen av dem neste gang jeg skal knipse.
så lite knips i trondheim for tiden. hørte med ei nedi sør, å hun kunne skaffe svarte tulipaner og rosa startreck til meg. Noen som har prøvd begge? så det var en på pillreports som påsto at det var pma i de. noen som har testa?
Vedkomne på pillreports som sier det er PMA i tulipanene er samme brukeren som påstår han har lab-testet star treken til 150mg MDMA. Personlig tviler jeg veldig sterkt på at mengden MDMA er sann, men han later til å ha benyttet seg av EZ-test eller liknende, så at det er PMA i tulipanene er nok ikke utenkelig. Vet ikke om man kan se at det er spesifikt PMA med EZ-test jeg.
Jeg har også fått tilbud om tulipanene og star trekkene.. Begge endel dyrere enn vanlig så tror mdma mengden kan stemme. Og hvis den gjør det ville star trekken vært råe. Ikke ofte det kommer såpass bra piller inn
Slaktern: Hvorfor tror du ikke det? Har vært mye bra knips på markedet i det siste. Rene og fine med mye mdma oppi. Om de faktisk er testet til 150mg så har de ikke brukt E-Z testkit, for med den får man bare vite hva som er oppi. PMA er ikke en av substansene den ser spesifikt etter. Man kan få en spesiell farge når man tester pillene, men det betyr bare at det er et uvanlig stoff i dem.
Fordi, med mindre fyren jobber i Kripos, ser jeg ikke helt hvordan han kan ha gjennomført en genuin labtest. Fant ikke pillen på noen "ecstasy testing" sider. Han later også til å komme med mye synsing, så utifra det får han liten tillitt fra meg, og tror derfor han bløffer.

"Hadde masse Nystagmus, noe som indikerer stor dose MDMA."

Skjønner heller ikke hvorfor han skulle få noen indikasjoner på at det er mye MDMA i pillen, når han allerede vet hvor mye de inneholder. Forresten er ikke Nystagmus nødvendigvis tegn på høyt MDMA-nivå, men kan faktisk skyldes andre stoffer.

Jeg har også erfaring med at folk på pillreports.com skråsikkert kjenner forskjeller på de forskjellige virkestoffene, og hevder at det er "en dæsh syre i disse", litt hero i denna og andre tåpelige utsagn.

Edit: Så at han har tatt lab-resultatene fra en test i nederland. Da er det nok stor sannsynlighet for at det er de samme pillene, men det bør merkes at den nederlandske rapporten er fra april i fjor.
Sist endret av Mullah; 16. januar 2007 kl. 09:38. Grunn: Regel 1
har desverre ikke fått testa sorte tulipaner, men en kamerat av meg som kunne hooke de fikk beskjed om og ta det rolig med de (ikke spise for mange) for man tura vist noe sinnsykt på de..
hørte snakk om nye grå stjerner. noen som har testa disse?
Det står mange poster om grå stjerner akkurat i denne tråden! både på side 1 og 2... Jeg har ikke testa de grå stjernene som er ute nå, men prøvde de som var ute for 6 måneder ca. Da var dem iallefall sånn midt på treet, hvis ikke litt dårligere---
ja har lest det som står der... men hørte det nettopp kom inn nytt parti som skulle være bedre.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Slike ting må dere være flinkere til å presisere i fremtiden. otherside og slaktern hadde noen innlegg om dette som jeg følte var dumme og overflødige, og som jeg derfor slettet.
otherside påsto at det var akkurat disse pillene, altså de nye grå stjernene, som ble omtalt tidligere i tråden.
Hvordan han skulle vite noe om hva de andre mente blir for dumt å undre seg over. Han kan åpenbart lese andres tanker.
Sist endret av Mullah; 18. januar 2007 kl. 22:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har testet 1 av de Rosa Star trekkene. De inneholder antagelig 150mg med MDMA. Jeg ble hvertfall helt tura, og det tok en stund før jeg i det hele tatt skjønte det Aldri fått så bra form av 1 knips før. Nærmeste er vel kanskje de gule hjertene.
Kompis av meg spiste 5 star trek, Han lå under bordet i stua der det var fest hele kvelden og lekte kontor Personlig spiste jeg en halv og drakk meg sørpa dritings og endte opp på byen i en asiatisk silke morgenkåpe. Likte de veldig godt selv om det gikk litt over styr.
Sist endret av Moose2k; 29. januar 2007 kl. 14:55.
Får tak i noen hvite stjerner i kveld. skal vist være ganske syke. Sitter å lurer på om jeg skal dobbeldroppe eller ikke. Klarte fint å trippeldroppe de hvite kengeruene og rosa hjertene. Pillene skal ha ca like mye mdma som rosa startrek. kanskje dumt å spørre et slikt spørsmål på et forum, men trur dere jeg kommer til å takle det?

btw. hvor er den tråden der vi kunne diskutere knips som ikke passet under "Det norske ecstasy-markedet"? fulgte linken fra mullah i starten av tråden, men den var "ugyldig"
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av surre
btw. hvor er den tråden der vi kunne diskutere knips som ikke passet under "Det norske ecstasy-markedet"? fulgte linken fra mullah i starten av tråden, men den var "ugyldig"
Vis hele sitatet...
Er en moderator som har tatt på seg arbeidet med å utarbeide den omtale (og så langt ikke-eksisterende) tråden. Jeg kan selv ikke svare på når den evt. blir ferdig.