Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1629
Begynte på antibiotika idag. Gjør antibiotika at lsd ikke funker? Har tatt 200ug og merker ingenting
Sist endret av kvv; 9. november 2019 kl. 01:46.
Hvor lenge siden er det du tok det a? Altså, jeg tror ikke antibiotika skal ha noe innvirkning på lsd. Høres merkelig ut. Har du prøvd den typen lsd før å kicka på den? En ting som jeg veit hemmer lsd er alkohol, benzo og SSRI etc.
kvv
Trådstarter
Sitat av Tryptamin Vis innlegg
Hvor lenge siden er det du tok det a? Altså, jeg tror ikke antibiotika skal ha noe innvirkning på lsd. Høres merkelig ut. Har du prøvd den typen lsd før å kicka på den? En ting som jeg veit hemmer lsd er alkohol, benzo og SSRI etc.
Vis hele sitatet...
Har prøvd den før og den funka som bare det. Tok 100ug for 1,5 timer siden så tok jeg 100 til en halvtime senere. Kan det hende det ikke virker for at jeg tok 400ug for en uke siden? Skjønner ingenting for han jeg tar med tok samme dose og han merker det

Nå har jeg altså tatt 400ug og merker ingenting.
Sist endret av kvv; 9. november 2019 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Hehe, kanskje du går deg på en psychotrip. Klassiker er at du begynner å kjenne det like etter å ha spist lapp 2
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke ta mer, uansett om det ikke funker. Antibiotika skal ikke ha noen innvirkning på lsd men at du tok for en uke siden kan ha det
kvv
Trådstarter
ÆÆÆÆÆÆ HELE UNIVIRRSET ER REINBUER!! Dere skjønner ikke?! Omgggggggg noen andrr som
Føler?
HAHAHAHA!!!! Denne tråden forvandlet seg til en fantastisk liten meme.
kvv
Trådstarter
Æææææ ingen andre en meg som føler? Tok 600ug faen

Fyfaen

Folk som ikke gjør dette hvordan går de ann
Sist endret av kvv; 9. november 2019 kl. 05:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lmao kos deg! Vi føler!
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle her føler. Føler deg helt hit, broder!
Jeg elsker deg, og det er fmange som gjør det samme.
kvv
Trådstarter
Eh noen som vet hvor lenge dette kan vare siden vi tok så mye? Begynner å bli redd trippen aldri stopper
Anonym bruker
"Intolerant Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere er vell på vei ned nå tenker jeg. Slapp av, det tar slutt snart vil jeg tro.
La det som skjer skje, så kommer du i den fine flyten. Som om og la hjullene på en sykkel få trille uhemmet som et tannjul i universets sitt maskineri. Kun da får du svaret på noen av universets hemmeligheter. Ta dype åndedrag og slapp av i hver muskel i kroppen. Kos deg

Tips.....Sett på noe avslappende musikk.

Dette er fenomenal startmusikk for en tripp som garantert gir deg gode vibber som følger deg ut resten av reisen...

Varm og god klem <3


https://www.youtube.com/watch?v=c-SoXWAKjaQ
Sist endret av pipestilk; 9. november 2019 kl. 11:03.
Og hva har vi lært av dette?
Sist endret av Superspurv; 9. november 2019 kl. 11:57.