Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1212
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei freaks!

Har et spørsmål angående å skyte temgesic. Jeg har hørt at det er noe i temgesic som gjør at man bare kan legge pillene i sprøyta med rent vann, riste til pillene er oppblåst, så skyte. At dette altså er den mest effektive måten å gjøre det på.
'Jeg skøyt subutex et par ganger tidligere uten å filtrere, og formen ble ikke noe særlig på godt eller vondt, men kjente det i kroppen dagen etter. Men temgesic trenger altså ikke filtreres? Noen som har erfaring med å skyte temgesic VS å ta de under tunge el. snorte?
ikke skyt temgesic, har dårligere biotilgjenglighet om du koker den en om du spiser den, er ikke særlig sunt heller. lover deg, du kan tenke deg størrelsen på en 20 mg oxy og en 200mg temgesic. temgesicen er en del større, men morfinen utgjør ikke mer en 16-18 mg oxy+ 6 ganger mer tillstettningstoff, skal du klare det må du ha ordentlig filer, anbefale det ikkw
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
det ble til at jeg skøyt temmere i går... tok vann fra en imsdal flaske, bomma på årer, har stikk på føtter, i albuegropa osv. Jeg har toleranse. men en kompis sa at det funka best å skyte og at han brukte bare vann fra springen. Føler meg like jævlig som når jeg skøyt sub.. vondt i hodet og litt i resten av kroppen på en jævla ubehagelig måte... tok 1 mg temgesic under tunga og i nesa tidligere på dagen og 2 mg til utover kvelden. tar de hver dag uansett. men skal IKKE skyte igjen!! skal konfrontere kompisen min.. fy f.....
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
forresten vet noen om hvorfor jeg har den ubehagelige følelsen i hode og kropp, om det er farlig og når det går over? noe jeg kan gjøre for å få det bort? er dette vanelig?
Det funker best å skyte, da er biotilgjengeligheten 100%.

Du kan fint riste både sub og Temgesic ut i en pumpe å skyte det, det er nøyaktig samme opplegget. Men vet at mange anbefaler å filtrere det før du skyter det.

Kan være du har fått noe drit i blandingen. Det pleier å gå over av seg selv.

Men kanskje du skall sniffe fra nå av
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har ikke skutt siden jeg skrev innlegget forleden.
har aldri filtrert og kun skutt et fåtall ganger. Kan det funke like bra om jeg tar under tunga eller snorter bare jeg tar mer? har også hørt at kropen kun kan ta opp 0,6 mg av gangen at etter det må man vente 30-60 min for at det ksl ha noe effekt. er lei av å prøve alt mulig for å få effekt på buprenorfin. savner god følelsen jeg fikk i begynnelsen. har nå trappet ned fra 16 mg subutex til et litt temgesic og en sub på 2 mg daglig. legger stort sett vekk suben og tar 4 sub på en ganmg en gang i uka for å få eufori. men skjer jo faen meeg ikkeno!

Noen som har en slags oppskrift?
Jeg mekker på denne måten.
Vasker alt mekke utstyret med alkohol.

Først tar jeg 24mg subotex som jeg knuser opp i et eggglass. Med noe avrundet som passer iglasset.

Med dette ferdig opp knust. Så plasserer jeg eggglasset i et vannbad med kokende vann. Så vannet når halvveis opp på eggglasset.

Så tilsetter jeg 1.25ml(halv 2.5ml pumpe) vodka 40% eller sterkere.

Så tilsetter jeg 1.25ml koktvann(sterilt vann)

Så slipper jeg en bomuls dott oppi å trekker det opp i pumpa.

når du trekker det opp menst eggglasset står i vannbad med kokende vann så løsser pulvert seg opp mye raskere det vil ikke klumpe seg!

Å tilsette alkohol er valgfritt å må ikke gjøres. Men det er ingen hemmlighet at alkohol forsterker virkningen av subotex/morfin. å tilegg så gir alkoholen litt mer kick